Pride Postat August 10, 2017 Share Postat August 10, 2017 Salut, Apelez la forum in speranta ca poate ajunge la cineva care dezmembreaza un VFR... Pentru a-mi readuce la viata VFR-ul am nevoie de un ECU / modulul de aprindere cu contact si cheie. Orice info este apreciat! Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat August 10, 2017 Share Postat August 10, 2017 si buson rezervor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mickey20 Postat August 10, 2017 Share Postat August 10, 2017 am eu ,dar de VTR , nu de VFR . Daca crezi ca se potriveste, da-mi PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pride Postat August 10, 2017 Autor Share Postat August 10, 2017 Un info important de care am nevoie ar fi sa stiu daca e musai nevoie sa schimb si ECU sau pot monta doar alt contact compatibil la ECU deja existent? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SoLoGSX Postat August 10, 2017 Share Postat August 10, 2017 La modelul de Vtec trebuie musai tot kitul de pornire. NU merge de la modelul anterior VFR800FI. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pride Postat August 10, 2017 Autor Share Postat August 10, 2017 La modelul de Vtec trebuie musai tot kitul de pornire. NU merge de la modelul anterior VFR800FI. Merci de raspuns. Acest Kit de pornire ce trebuie sa contina? Doar butucul de contact si cel de la rezervor sau si ECU? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 10, 2017 Share Postat August 10, 2017 Mai bine explici ce problema ai. Contactul in sine si cheia nu au de-a face cu cip-ul, antena si ECU. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pride Postat August 11, 2017 Autor Share Postat August 11, 2017 Am avut un accident si bordul inclusiv contactul si cheia au fost compromise deci motorul nu mai poate porni. Am auzit pareri cum ca ar trebui sa schimb si ECU pe langa contact, ca nu ar comunica daca nu sunt din aceeasi poveste... As vrea sa stiu daca pot sa cumpar un nou contact/cheie pe care sa il racordez la ECU actual si sa folosesc moto asa, sau mai sunt si alte elemente care trebuie schimbate odata cu noul contact. Sper ca s-a inteles care e problema. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat August 11, 2017 Share Postat August 11, 2017 (editat) Ar mai fi si varianta sa te duci cu ECU la cineva care-ti poate face immo-off. Nu stiu sigur daca se poate la modelul tau dar merita intrebat. In Bucuresti sigur gasesti oameni care se ocupa cu asta , tin minte ca a fost si un anunt de genul pe forum mai demult. Daca reusesti sa faci immo-off poti pune orice contact , scapi de belelele cu cip din cheie stricat, cititor cheie problematic, etc.. E adevarat ca devine un pic mai usor de furat dar cum motoarele la noi se fura extrem de rar pornite nu cred ca conteaza prea mult. Editat August 11, 2017 de binox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pride Postat August 11, 2017 Autor Share Postat August 11, 2017 Nu stiam de optiunea asta cu immo-off, interesant. Am gasit pe ebay kitul asta compatibil cu motorul meu si alte cateva modele (contact & buson rezervor). A mai schimbat cineva contactul? Este atat de simplu de conectat mufa la ECU pe sistemul "plug and play"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat August 11, 2017 Share Postat August 11, 2017 NU merge. aceea este o varianta de China pentru piata de America unde nu ai HISS. Ai nevoie de tot setul de contacte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pride Postat August 11, 2017 Autor Share Postat August 11, 2017 (editat) NU merge. aceea este o varianta de China pentru piata de America unde nu ai HISS. Ai nevoie de tot setul de contacte. Multumesc de info. O ultima informatie as avea nevoie daca esti amabil sa-mi spui ce trebuie sa continua acest set complet de contacte, nu de alta dar sa stiu ce caut... Bafta! Editat August 11, 2017 de Pride Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 11, 2017 Share Postat August 11, 2017 (editat) Am avut un accident si bordul inclusiv contactul si cheia au fost compromise deci motorul nu mai poate porni. Am auzit pareri cum ca ar trebui sa schimb si ECU pe langa contact, ca nu ar comunica daca nu sunt din aceeasi poveste... As vrea sa stiu daca pot sa cumpar un nou contact/cheie pe care sa il racordez la ECU actual si sa folosesc moto asa, sau mai sunt si alte elemente care trebuie schimbate odata cu noul contact. Sper ca s-a inteles care e problema. Multumesc! Am avut ocazia sa ma joc cu un CBR f4i care avea o problema de ECU si indiferent de combinatii, mereu mergea ECU cu cip-ul aferent. Contactul nu conta, nici antena, nici nimic altceva. Ia alt contact cu cheie, pune cip-ul motocicletei in cheie si vezi ce zice, asta daca nu ai si antena stricata. Daca ai si antena stricata, ia-o si pe aia. Cat despre restul cheilor de pe motor, nu stiu la tine exact, dar la un R1 2006 a mers. Doar contactul are toti catetii de pe cheie, in celelalte yale am rearanjat catetii cat sa pot deschide cu noua cheie, nu s-au cumparat alte yale. E o treaba migaloasa si trebuie rabdare. Editat August 11, 2017 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.