SONYC Postat Octombrie 29, 2017 Autor Share Postat Octombrie 29, 2017 @ l.u.v & ZAPPY Multumesc @ trasan Mersi Traian. Aseara n-ai vrut nefiltrata. Mergea bine cu pizza aia. Lasa, data viitoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
severoprisan Postat Octombrie 29, 2017 Share Postat Octombrie 29, 2017 Felicitări. Un traseu frumos și o poveste frumoasă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SONYC Postat Octombrie 29, 2017 Autor Share Postat Octombrie 29, 2017 @ severoprisan Multumesc frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
berbec Postat Octombrie 30, 2017 Share Postat Octombrie 30, 2017 Bravo Felicitari !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Octombrie 30, 2017 Share Postat Octombrie 30, 2017 Bv boss, E bine daca ai cazut pe circuit si nu pe Lepsa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SONYC Postat Octombrie 30, 2017 Autor Share Postat Octombrie 30, 2017 @ berbec Multumesc @ Ribo De ce as fi cazut pe Lepsa? Pe strada nu i-am dat niciodata asa cum am facut-o pe circuit si nici nu o voi face, sunt mult prea multe necunoscute in ecuatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Octombrie 30, 2017 Share Postat Octombrie 30, 2017 @ berbec Multumesc @ Ribo De ce as fi cazut pe Lepsa? Pe strada nu i-am dat niciodata asa cum am facut-o pe circuit si nici nu o voi face, sunt mult prea multe necunoscute in ecuatie. Pentru ca pe Lepsa e nasol, semnal la telefon ciuciu, parapeti garla. Plus ca vremea nu era tocmai potrivita pentru motocicleala pe curbe. Misto oricum relatarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Octombrie 31, 2017 Share Postat Octombrie 31, 2017 Felicitari pentru poveste si pentru drumetie. Cam sumarizeaza ce e frumos in motociclism in tura pe care ai facut-o tu. INSA, tu daca intri prima oara pe circuit pe o vreme total nepotrivita pentru mersul rapid (ma refer la temp asfaltului foarte scazuta) de unul singur si deja te intrebi care e recordul circuitului si cum mai 'scazi secunde', ai o mare problema de perceptie a realitatii si esti un candidat foarte bun pentru o cazatura, ceea ce s-a si intamplat. Rezultatul unei astfel de bravade gratuite este 1. sa constientizezi ca nu esti asa de bun pe cat credeai, 2. sa te sperii 3. sa privesti cu frustrare mersul pe circuit si eventual sa nu mai revii. Tu stii mai bine ce concluzii ai tras insa gandeste-te ca la Secuiesc esti departe de orice spital decent, nu exista salvare la circuit, nu ai cu ce te intoarce in caz ca bulesti mai rau mobra, exemplele pot continua... Eu iti sugerez sa revii pe circuit pe o vreme mai buna si sa iei totul pas cu pas. Te felicit inca o data. PS Recordul pe Tg Secuiesc e 1.01 Denis_SBZ aici pe forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SONYC Postat Octombrie 31, 2017 Autor Share Postat Octombrie 31, 2017 @ Ribo Mersi @ Zimbrutza Mersi Cat am tras pe "uscat", prin asta inteleg faptul ca asfaltul a fost relativ cald (soarele era la datorie) n-am avut probleme de aderenta, cu toate ca am inclinat serios mobra. In momentul in care soarele a apus, temperatura aerului a scazut instant, implicit si cea a asfaltului. Am continuat sa merg la fel de agresiv desi conditiile nu imi mai permiteau acest lucru, lucru care a generat cazatura. Curba de care vorbesc este cea din sec 34 din cadrul filmarii atasate de tine. Nu foloseam deloc frana dupa ce ieseam din curba la dreapta, doar o inclinam/acceleram si ma incadram spre stanga. Am cazut nicidecum asa cum poate era de asteptat, la inceput, ci la finalul zilei, dupa ce parcursesem putin peste 100 de ture. 1) Nu-s nicidecum bun, n-am insa frica asta de a ma apleca. 2) Nu m-am speriat, drept urmare am mai dat 3 ture dupa ce am cazut. Mi-a parut rau ca situatia (ora, temperatura) nu mi-a permis sa mai continui, as fi insistat in respectiva curba. 3) Din contra, o sa revin pe circuit. N-am analizat situatia din punctul asta de vedere, a faptului ca un spital decent este la o oarecare distanta fata de Targu Secuiesc. De ce? 1) Nu circul niciodata fara sa fiu complet echipat. 2) Nu-s nebun incat sa ii dau cat poate duce mobra asta fara a avea un dram de experienta pe circuit. 3) Cat despre avarierea mobrei, desigur, exista aceasta posibilitate. Daca se intampla, o aduceam acasa cu remorca, ori cu duba. Nu era ca si cum ma aflam in desert de unul singur. Ideea este ca eu unul nu simt ca am fortat. Nu m-am simtit la limita nici macar cand polizam scaritele. Mi-am dat seama unde pot sa scad secunde nu prin faptul ca as putea accelera mai mult ci prin faptul ca as putea sa ma incadrez corect pe viraj si prin a rula mai rotund in cadrul lui. Iti multumesc pentru sfaturi si pentru modul in care mi le-ai acordat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Octombrie 31, 2017 Share Postat Octombrie 31, 2017 am precizat de 'spital' si de 'mers singur' in ideea in care in eventualitatea unui traumatism cu sau fara pierderea pierderii cunostiintei, ai nevoie de asistenta imediata. partea logistica cu recuperarea motocicletei este importanta, dar nu la fel de mult ca interventia rapida a unui medic De asemenea, mersul pe circuit si conceptul de mers complet echipat merg mana in mana. eu mi-am rupt piciorul cu ghete de curse si m-am ars prin combinezon de piele. Asfaltul doare cu cat zbori mai mult si cazi mai de sus sau la o viteza mai mare. Echipamentul din textil iar e degeaba, nu iti recomand sa il mai folosesti pe circuit. Nu vorbesc de mers neechipat pe circuit, nu exista asa ceva. Pe de alta parte am uitat sa iti mentionez ca 2.5 este foarte mult pentru mersul pe circuit, o presiune mai mica te ajuta sa generezi caldura in pneuri prin deformarea mecanica a acestuia. In contextul de fata, poate ar fi ajutat sa nu cazi deloc. Secundele se pot scadea atunci cand ai trasele corecte si pozitia corecta pe motocicleta, dar pana sa ajungi acolo trebuie antrenament si invatare constanta. Marquez merge de la 5 ani la curse moto! Spor pe mai departe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat Octombrie 31, 2017 Share Postat Octombrie 31, 2017 Pe de alta parte am uitat sa iti mentionez ca 2.5 este foarte mult pentru mersul pe circuit, o presiune mai mica te ajuta sa generezi caldura in pneuri prin deformarea mecanica a acestuia. In contextul de fata, poate ar fi ajutat sa nu cazi deloc. Si baga o citire catre topicul asta daca tot te risti cu bravuri pe asfalt inghetat. Daca esti suficient de atent, gasesti acolo si niste info despre frig, despre gume (ca stiu ca cereai de curant) cat si pozele de care ai nevoie /index.php?/topic/747591-presiune-in-cauciuc/ Bafta! [...] "Mersi" pentru link, dar n-am timp de pierdut prin amintirile tale de la inceputurile motociclismului, continui sa eviti modalitatea cea mai usoara de a demonstra ceva, ori asta da de gandit. Nu-i bai, noi sa fim sanatosi "Asule". [...] Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SONYC Postat Octombrie 31, 2017 Autor Share Postat Octombrie 31, 2017 (editat) @ Zimbrutza Nu stiu cat se merita efortul financiar pentru un echipament pe care sa il port doar pe circuit in conditiile in care nu cred sa merg mai des de 5 ori pe an. Scopul meu e altul, ai simtit poate din felul in care am povestit. Imi plac calatoriile, locurile, oamenii. Circuitul, asa, pentru distractie si pentru satisfacerea ocazionala a unei nebunii. Da, ma informasem asupra presiunii, nu am simtit insa nevoia sa o modific cat a fost cald, probabil trebuia totusi sa intervin cand a scazut temperatura. Plus ca mai este un aspect pe care eu il iau in considerare. Nu caut solutia cea mai usoara, din contra, imi plac provocarile. Poate ca a fost o lectie mai "dura" dar chiar si asa, nu regret absolut deloc. Corect, asta am incercat, sa intru pe trasa corecta si sa merg mai rotund in ceea ce priveste acceleratia. Cat despre pozitie, ma rog, mobra mea nu-i tocmai de circuit (si nici pneurile) astfel incat nu o sa iau curbele cu genunchiul jos. Sunt constient ca un motociclist cu experienta poate face sensibil mai multe cu mobra asta decat pot face eu in momentul de fata, dar nu asta caut, nu pot aborda stilul asta de mers pe strada. Asa cum mentionam si mai devreme, voi reveni cu siguranta pe circuit. Multumesc din nou pentru sfaturi, apreciez Toate bune. Editat Octombrie 31, 2017 de SONYC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Octombrie 31, 2017 Share Postat Octombrie 31, 2017 @SONYC: pt circuit poti sa cauti ceva echipament SH (obligatoriu piele) si scutesti astfel pantaloni + geaca de touring in care ai investit ceva. Textila se rupe la prima cazatura, pielea se zgarie (in cele mai multe cazuri) si echipamentul se poate refolosi, te tine vreo 4-5 cazaturi (normal, depinde si de viteza si locul unde aterizezi). Cat despre vatamarea ta corporala, doamne fereste de un high side pe un circuit unde nu exista asistenta medicala. La primavara o sa ma bag si eu la Adancata la un curs, iar daca ma prinde "virusul" circuitului, am sa imi iau echipament complet pt trackdays. Poate si alta mobra... )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SONYC Postat Noiembrie 3, 2017 Autor Share Postat Noiembrie 3, 2017 @ovi_ice Da, cred ca o sa ma orientez catre ceva echipament din piele pentru circuit, vanez un combinezon. E fain pe Targu Secuiesc, mi-a placut si cu siguranta o sa revin. Nu are insa farmecul calatoriilor, nici pe departe. O sa tin mobra asta cativa ani si apoi ma gandesc serios sa o schimb pe un BMW GS1200R. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 3, 2017 Share Postat Noiembrie 3, 2017 @ovi_ice Nu are insa farmecul calatoriilor, nici pe departe. O sa tin mobra asta cativa ani si apoi ma gandesc serios sa o schimb pe un BMW GS1200R. ATAT!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SONYC Postat Noiembrie 3, 2017 Autor Share Postat Noiembrie 3, 2017 @ianachim Iau in considerare doua optiuni: - Bmw GS1200R - Honda Africa Twin 2017 Voi vedea la momentul respectiv care din ele o sa fie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Noiembrie 3, 2017 Share Postat Noiembrie 3, 2017 (editat) Orienteaza-te spre Africa Twin daca vrei 50/50 , ia-ti un BMW daca vrei doar asfalt si mai putin off-road. Mentenanta la BMW costa bine cand iese din garantie. Fiecare le alege in functie de nevoi, de gusturi, de cum i se potriveste mai bine in functie de skill-uri. Incearca si una si alta. Un Africa Twin 2016 il gasesti in Germania pe mobile.de pe la un 10.000 euro , insa un GS1200 2016 pe la un 14-15.000. Iar daca stai sa te gandesti sa dai 13.000 euro pe un GS1200 2014 sh , in banii aia iti iei un Africa Twin nou si n-ai probleme 2 ani. Editat Noiembrie 3, 2017 de blue_nightwishX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SONYC Postat Noiembrie 3, 2017 Autor Share Postat Noiembrie 3, 2017 (editat) Orienteaza-te spre Africa Twin daca vrei 50/50 , ia-ti un BMW daca vrei doar asfalt si mai putin off-road. Mentenanta la BMW costa bine cand iese din garantie. Fiecare le alege in functie de nevoi, de gusturi, de cum i se potriveste mai bine in functie de skill-uri. Incearca si una si alta. Un Africa Twin 2016 il gasesti in Germania pe mobile.de pe la un 10.000 euro , insa un GS1200 2016 pe la un 14-15.000. Iar daca stai sa te gandesti sa dai 13.000 euro pe un GS1200 2014 sh , in banii aia iti iei un Africa Twin nou si n-ai probleme 2 ani. Daca este sa raspund acum, aleg fara discutie GS-ul. Ma bate insa un gand, desi n-am inca suficiente finante ori timp, sa fac o calatorie de genul: Asta m-ar face cu adevarat fericit, fie vorba intre noi, cam asta inteleg eu prin motocicleala. Editat Noiembrie 3, 2017 de SONYC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.