Jump to content

honda cb 450 s - limitata la doar 20kw


Recommended Posts

va salut

vreau sa cumpar un cb450s, am gasit cateva in Germania si 2 dintre ele au doar 20kw in acte. deci probabil sunt limitate la doar atat, intrebarea mea este: cum se poate scoate limitarea? si in ce fel este limitata?

in ideea in care puterea ei "maxima" este de 37kw, vreau un cb450 si pt oras dar si pt a mai iesi inafara din cand in cand iar 20kw chiar e f putin.

mersi

Link to post
Share on other sites

ma bucur sa vad ca ai ramas la fel de activ aici pe forum :))

am gasit video-ul asta pe youtube:

inteleg ca trebe schimbat ax-ul cu came...

Edited by Darco
Link to post
Share on other sites

Uite ca nu credeam ca o limitare se poate face prin modificarea elementelor motorului. Si totusi, pt Germania au scos aia de la Honda asa ceva.

Uite microfisele de CB450S standard si limitat:

https://www.bike-parts-honda.com/honda-moto-model-CB-450-1988.html

Ia de compara piesa cu piesa, dupa part number, sa vezi daca nu cumva or fi pus si alte supape, alt piston, etc.

 

Cat despre 20Kw versus 32Kw, iti spun din proprie experienta ca nu e o diferenta notabila in oras. Am un Transalp 400 de 8 ani, si pur si simplu nu imi doresc sa upgradez la 600. Pana in 70 km/h am acelasi cuplu, acelasi raspuns la aceleratie ca un 600. Peste 70 incepe sa se simta, motorul meu se simte bine la maxim 90 km/h, si nu poate sari nici in ruptul capului de 140 km/h, in timp ce un 600 merge bine la 100km/h si atinge chiar 150 km/h.

A, si al meu TA400 are 23Kw, in timp ce unul de 600 are 35.

Link to post
Share on other sites

Eu am un CM 400 din 83 adus din Germania , tot 20 de kw am in acte. Limitari mai aveau si flansele carburatoarelor, in sensul ca erau obstructionate pe interior micsorand diametrul sau in carburatoare cu vre-un distantier in capul suberului sa nu se ridice maxim.

Link to post
Share on other sites

da, am tot cautat informatii, si da, delimitarea se face prin schimbarea axului cu came si a pinionului, problema este ca nu prea se mai gaseste kitul de 32kw

pt oras clar ca nu ma interseaza puterea, dar vreau sa fac si "mini-touring" cu el si acolo cred ca e altceva cu 32kw


» Post actualizat in 03 Jan 2018 12:24

mersi de site-ul ala, am cautat axul cu came dupa serie si l-am gasit cu 3-4 sute de dolari....

Edited by Darco
Link to post
Share on other sites

20 de kw iti ajung pentru mini-touring. Planuiesti sa mergi peste viteza legala pe nationale si pe autostrada sau sa mergi plin de bagaje si cu pasager in "mini-touring"? Am avut Eliminator de 250 si mergand singur pe motor, era suficient pentru nationale si chiar pentru a depasi limita pe autostrada, daca nu te deranja sa il ti turat. As fi schimbat doar un pinion pentru a reduce turatia la viteza de croaziera ca sa o fac mai silentioasa, in rest era perfect. Decat sa bagi bani si timp in modificari de motor, mai bine bagi bani in benzina, manacare si cazare ca sa faci touringul mai lung si mai memorabil.

Link to post
Share on other sites

sincer, nu stiu ce inseamna 20kw, dar tinand cont ca am avut un cbr f3 de 100 de cai si un bmw k1100lt de 109 cai, si am mai mers cu fazer de 600 si cu deauville, cred ca totusi e foarte putin.

evident ca nu sunt dispus sa cheltui 4-5 sute de euro pt a mari puterea unui motor care el in sine valoreaza cam tot atat.

am gasit unul care nu mai porneste, in Germania, o sa ma ajunga undeva la 350-400 de euro adus acasa, si omu zice ca e pus ax cu came de 32kw:

https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/honda-cb-450/778062171-305-1227

Link to post
Share on other sites

el l-a luat de la alt prieten, zice ca in principiu problema e garnitura aia care curge. da,o sa desfaac motorul, numai bine vad si axul cu came daca e cel care spune el

am patit asta la un trial, abia l-am pornit dupa o ora de chin, la fel, pierdea compresie la garnitura dintre cilindru si bloc, am schimbat garnitura si merge perfect. ulei nu curgea fiindca e 2t, nu avea cum, dar se auzea cum scapa presiune pe acolo, fasaia cand dadeam la pedala

Edited by Darco
Link to post
Share on other sites

in principiu carburatoarele au alt set de jiglere, alte cote.Carburatoarele au si alt cod chiar daca sunt identice cu modelul nelimitat.

Mai este evacuarea obstructionata , la intrarea in galerii, in loc de aprox 3 cm are 1 cm...

Link to post
Share on other sites

interesant, bine de stiut.


» Post actualizat in 04 Jan 2018 22:02

cred ca totusi o sa renunt la idee ca e prea mare bataie de cap.

alte sugestii pt un naked/cruiser vechi, care sa il gasesc pana in 1000euro?

la ce ma mai gandesc eu acum ar fii cb750 sau bandit de 400


» Post actualizat in 05 Jan 2018 07:30

pana la urma o sa alegg intre gs500 si xj600n, ce parere aveti de ele?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...