Sari la conținut

Pompa de benzina zgomotoasa.


Fiziflash
 Share

Postări Recomandate

Ahahaha! Nu, sunt sluga in marea germanie si stau cu chirie si in romania. Imi plac astia ca tine, lepre. Sau ca taong, altu care sta la bloc si e mare zmeu :))))))

rezolutie= rezolvare (pentru tractoristul neatins de prea multa scoala , sau tractoristul cu scoala vietii )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

De cand am deschis topicul abia astazi am reusit sa reiau subiectul. Poate si ca se apropie sezonul.

 

Ideea e ca am desfacut pompa propriu-zisa de pe tot ansamblul si am alimentat-o: pe langa ca e zgomotoasa, din cand in cand se aude cate un zgomot ca si cum ar atinge ceva. Chestia acesta doar mi-a confirmat ca trebuie schimbata.

 

Am mers la un magazin de piese auto si din ce am vazut acolo nu se potriveste de logan. In schimb am gasit o alta pompa care pare foarte asemanatoare ca si dimensiune, locatia in si out, etc. Este de la fiat. Am atasat 3 poze destul de explicite. M-ar ajuta foarte mult o parere daca se merita sa o cumpar sau nu.

Odata bagata benzina in ea nu mai poate fi returnata.

 

post-9511-0-52999900-1521749856_thumb.jpgpost-9511-0-23773800-1521749992_thumb.jpgpost-9511-0-30320100-1521750001_thumb.jpgpost-9511-0-81115100-1521750068_thumb.jpg

Editat de Fiziflash
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi si datele technice( presiune si debit). Daca e ok poti monta linistit

 

dupa cum am gasit pompa nou lucreaza intre 3-4,5 bari si are un debit de 60-200l/h.

 

Acuma verifica aceste date la pompa originala.

Editat de BMW RIDER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Din ce stiu cam toate sistemele de injectie la benzinare normale lucreaza in parametrii aia, deci poti pune linistit oricare pompa care intra in suport si rezervor, chiar daca nu ezte identica dpdv fizic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau. Intrebam numa' ca mi se pare ciudat.

 

Ti se pare ciudat pt ca nu cunosti. O pompa e o pompa indiferent pe ce o pui, importante sunt caracteristicile tehnice: debit, presiune, consum curent, samd. Daca astea sunt identice poti sa pui orice pompa cu caracteristicile respective. Ca idee o pompa de BMW nu e mai performanta ca una de Kia (ex) si e valabil si invers.

» Post actualizat in 23 Mar 2018 07:53

De cand am deschis topicul abia astazi am reusit sa reiau subiectul. Poate si ca se apropie sezonul.

 

Ideea e ca am desfacut pompa propriu-zisa de pe tot ansamblul si am alimentat-o: pe langa ca e zgomotoasa, din cand in cand se aude cate un zgomot ca si cum ar atinge ceva. Chestia acesta doar mi-a confirmat ca trebuie schimbata.

 

Am mers la un magazin de piese auto si din ce am vazut acolo nu se potriveste de logan. In schimb am gasit o alta pompa care pare foarte asemanatoare ca si dimensiune, locatia in si out, etc. Este de la fiat. Am atasat 3 poze destul de explicite. M-ar ajuta foarte mult o parere daca se merita sa o cumpar sau nu.

Odata bagata benzina in ea nu mai poate fi returnata.

 

attachicon.gifpomp1.jpgattachicon.gifpomp2.jpgattachicon.gifpomp3.jpgattachicon.gifpomp4.jpg

 

Meat & Doria sunt de calitate medie, nu-s chiar rele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cumparat astazi una. Merg indata la o atelier sa o montez. Sunt curios ce iese. Revin cu noutati.


» Post actualizat in 23 Mar 2018 20:05

Update: se potriveste cupla de intrare unde vine la filtrul vechi (cel nou este prea mare si nu incape), se potriveste si cupla de iesire pe garnitura.

 

Singura problema este mufa de alimentare care fiind mult mai mare imi loveste in ansamblul acela alb de plastic.

 

M-am gandit sa rezolv aceasta problema in felul urmator: tai marginea mufei mama de pe pompa si lipesc firele de alimentare direct pe papuci cu cositor.

Credeti ca exista riscul prin aceasta solutie ca de la vibratii sa se rupa de la capatul sudurii?

 

Sunt foarte incantat ca restul se potriveste. Maine vreau sa curat si polishez carcasa de aluminiu sa iasa ca noua. Voi face poze cu lucrarea finalizata.


» Post actualizat in 23 Mar 2018 20:06

P.S. am alimentat alternativ de la sursa pompa veche si cea noua. Diferenta de sunet, atat ca si volum cat si tonalitate este uriasa.


» Post actualizat in 25 Mar 2018 18:06

Nu stiu daca intereseaza pe cineva astazi, dar poate va interesa maine, asa ca ma voi tine de cuvant si voi posta deznodamantul.

 

 

Am reusit sa imi fac timp si sa termin asamblarea pompei. Am taiat cu dremerul mufa cea mare mama si mufa tata de pe fir. Am bagat papucii direct , iar ulterior i-am sudat cu cositor. La final i-am "invelit" in silicon din acela care se aplica cu pistolul cald. Sper sa nu il atace benzina.

 

A mai fost o mica problema la garnitura de cauciuc si clema care tin pompa in partea de jos (la baza filtrului). Acea garnitura de cauciuc era proiectata exact dupa striatiile vechii pompe, care nu erau identice pe aceasta. De asemenea si orificiul de in era putin descentrat fata de cel original. Astfel a trebuit sa fac niste ajustari cu dremerul pentru a putea pune aceasta clema cu garnitura de cauciuc.

 

Am sudat cu cositor firele de alimentare si am pus-o si pe motocicleta. In sfarsit cand pun contactul se aude un sunet plin si frumos.

 

Momentan imi curat rezervorul electrolitic. Sunt curios daca va functiona corect motocicleta cu aceasta noua pompa, si nu apar "surprize".

Pana acum sunt foarte incantat de lucrarea facuta. Am atasat si pozele "after"

post-9511-0-69840800-1522000941_thumb.jpgpost-9511-0-24796900-1522000956_thumb.jpg


» Post actualizat in 04 Apr 2018 21:10

Update: in seara aceasta am terminat cu reconditionarea rezervorului, am montat pe el inapoi pompa, senzorul de nivel si furtunasele si a venit momentul adevarului:

 

Am dat cheie. Si inca una, si inca una a mers putin apoi s-a oprit.

Am mai dat o cheie si a pornit, a mers la relanti pana la 80 de grade. Am tras putin de acceleratie si s-a oprit.

 

Apoi m-am chinuit putin sa o repornesc, a luat-o si de atunci nu a mai facut nici un fel de probleme. Porneste din prima, urca in ture oricat. Banuiesc ca cele descrie mai sus au fost din cauza aerului din sistem.

Apropo: intrebare tampita. Traseul de benzina se aeriseste cumva? Ce se intampla cu aerul prins? Este scos prin injectoare?

 

Ce ma nelinisteste este ca in momentul in care urc mai tare in ture, pompa incepe sa se auda mai tare decat o face in mod normal. Ulterior daca opresc motorul, cand pun contactul se aude tot asa mai tare decat in mod normal pentru 5-10 minute . Ulterior daca pun contact se aude placut, sunet normal.

Aici am doua ipoteze:

1. Ori vibreaza in locasul acela alb de plastic, fiind putin mai subtire decat cea originala.

 

2. Poate la cresterea turatiei ECU ii da un curent sau tensiune mai mare pentru a creste turatia.

Daca aveti vreun sfat sau parere legata de aceasta noua "parere" as fi tare curios. Momentan testarea a avut loc in garaj pe standere. Maine fac asigurare si duminica sau luni ies cu ea pe strada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Admin

Da.o in gura masii, doar nu ramai in alta dimensiune, daca nu mai merge o urci intr.o duba si inapoi acasa! Si eu am ramas cu fierul si aia a fost, nu.i un capat de tara, noi sa fim sanatosi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...