Jump to content

yamaha fz6 eroare 34


Recommended Posts

Va salut, vreau sa stiu daca vreun posesor de yamaha fz6 s2 2008 a intampinat o problema cu eroare 34(Malfunction detected in the primary wire of the ignition coil (#2 and #3)).

Motocicleta se limiteaza in jurul valori de 10000 de ture licarind FI ,eroare se reseteaza , dar cum ating valoare de 10000, aceasta reapare.

-am inlocuit bobinele intre ele .chiar si cu altele, dar nici un rezultat

-am verificat cablaj , fire de masa etc.

-am verificat presiunea in rampa.

-am verificat crankshaft sensor position.

-am verificat incarcarea.

suspect e faptul ca daca scot mufa de la releu de incarcare se limiteaza la 6000, sau daca aprind faza lunga la 8000.

 

help...

​o idee sfat ​

Link to comment
Share on other sites

Incarcare deficitara, verifica releul de incarcare, statorul si legaturile intre acestea tespectiv la baterie. Pune alta baterie, ca sa elimini prima data bateria.

» Post actualizat in 04 Feb 2018 18:05

Mufa releului de incarcare e topita?

Link to comment
Share on other sites

am verificat intre pini 1 si 2 ,exista continuitate permanent , indifferent cum ai pune bornele aparatului.

Daca ai continuitate in ambele directii si testul l-ai facut corect conform schemei care am pus-o mai sus,atunci ai diodele arse.

» Post actualizat in 04 Feb 2018 18:30

Ideea este ca daca ai acest releu stricat nu trebuie sa mai ai aprindere pe nici o bobina,in schimb tu ai doar pe o singura bobina.

Asa ca incearca sa schimbi bobinele intre ele.Pune bobina 1/4 la cilindrul 2/3 si invers...binenteles schimbati si conectori la alimentarea bobinelor.

Link to comment
Share on other sites

am inlocuit bobinele intre ele .am dus plus direct din baterie catre ele , aceeas eroare 34.

incarcare la pornire pleca de la 13,8 si dupa cateva secunde ajunge la 14,4

motorul merge rotund , daca scot fisele individual , le simte pe fiecare in parte.

Link to comment
Share on other sites

 

Tu chiar insisti sa vinzi ceva... :)))))) eu m am lovit de problema asta si am gasit rezolvare inlocuind cdi ul. doream sa imprumut omului kit ul de pornire si daca dorea il si cumpara. daca te am deranjat ma retrag...

Edited by square
Link to comment
Share on other sites

Eroarea iti apare pe display sau o vezi in meniul de diagnoza de fiecare data?

Banuiesc ca la fiecare test facut stergi eroarea inainte...

 

Fi nu ramane aprins in bord , acesta licare in momentul cand o turez in jurul valori de 10000ture ,

 

acea eroare 34 o vad doar in meniu de diagnoza.

 

azi am incercat schimbarea bobinelor dupa o alta motocilcleta functionala, am schimbat senzor arbore, releu incarcare stator , si nici o evolutie pozitiva, aceeasi problema ,

 

motocicleta erea un s1 , nu am putu schimba ecu deoarece nu se potriveste la mufe...

 

am facut probe pe motocicleta respectiva, cu mufa scoata de la releu de incarcare , aceasta se tureaza fara probleme..chiar si fara un fir de la bobina, aceasta se tureaza trecand de 10000

Link to comment
Share on other sites

@TNG: probleme similare raportate la motorizari similare aici si aici. Aparent in primul caz de vina erau bobinele, in al doilea CDI-ul. Aparent anumite motoare au primit niste bobine care nu prea se pupa cu CDI-ul dupa ce se incalzesc (isi schimba rezistenta interna suficient de mult incat CDI-ul sa le declare defecte si sa nu le mai foloseasca).

Edited by bigFatAss
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...