-Laurentiu- Postat Februarie 3, 2018 Share Postat Februarie 3, 2018 Va salut, vreau sa stiu daca vreun posesor de yamaha fz6 s2 2008 a intampinat o problema cu eroare 34(Malfunction detected in the primary wire of the ignition coil (#2 and #3)). Motocicleta se limiteaza in jurul valori de 10000 de ture licarind FI ,eroare se reseteaza , dar cum ating valoare de 10000, aceasta reapare. -am inlocuit bobinele intre ele .chiar si cu altele, dar nici un rezultat -am verificat cablaj , fire de masa etc. -am verificat presiunea in rampa. -am verificat crankshaft sensor position. -am verificat incarcarea. suspect e faptul ca daca scot mufa de la releu de incarcare se limiteaza la 6000, sau daca aprind faza lunga la 8000. help... o idee sfat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 3, 2018 Share Postat Februarie 3, 2018 Verifica traseul electric de la ECU la bobinele de inductie cilindrul 2 si 3. Fire,mufe,pini in ecu sau mufa etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-Laurentiu- Postat Februarie 3, 2018 Autor Share Postat Februarie 3, 2018 am verificat alimentarea bobinelor are un plus direct din contact ,plus comun , si un fir gri cu negru care vine din ecu catre bobina 2,3, am inlocuit acel fir din mufa direct catre bobina si nimic, mufa ecu doar am curatat-o cu spray, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
square Postat Februarie 3, 2018 Share Postat Februarie 3, 2018 Vezi ca la s1 se strica ceva in cdi si da aceeasi eroare. Am patit si am fost nevoit sa inlocuiesc kit ul de pornire. Am kit de pornire. Suna ma 0765336589 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 3, 2018 Share Postat Februarie 3, 2018 Verifica astea : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-Laurentiu- Postat Februarie 4, 2018 Autor Share Postat Februarie 4, 2018 am verificat intre pini 1 si 2 ,exista continuitate permanent , indifferent cum ai pune bornele aparatului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Februarie 4, 2018 Share Postat Februarie 4, 2018 Incarcare deficitara, verifica releul de incarcare, statorul si legaturile intre acestea tespectiv la baterie. Pune alta baterie, ca sa elimini prima data bateria. » Post actualizat in 04 Feb 2018 18:05 Mufa releului de incarcare e topita? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 4, 2018 Share Postat Februarie 4, 2018 am verificat intre pini 1 si 2 ,exista continuitate permanent , indifferent cum ai pune bornele aparatului. Daca ai continuitate in ambele directii si testul l-ai facut corect conform schemei care am pus-o mai sus,atunci ai diodele arse. » Post actualizat in 04 Feb 2018 18:30 Ideea este ca daca ai acest releu stricat nu trebuie sa mai ai aprindere pe nici o bobina,in schimb tu ai doar pe o singura bobina. Asa ca incearca sa schimbi bobinele intre ele.Pune bobina 1/4 la cilindrul 2/3 si invers...binenteles schimbati si conectori la alimentarea bobinelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-Laurentiu- Postat Februarie 4, 2018 Autor Share Postat Februarie 4, 2018 am inlocuit bobinele intre ele .am dus plus direct din baterie catre ele , aceeas eroare 34. incarcare la pornire pleca de la 13,8 si dupa cateva secunde ajunge la 14,4 motorul merge rotund , daca scot fisele individual , le simte pe fiecare in parte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
square Postat Februarie 4, 2018 Share Postat Februarie 4, 2018 incearca cu alt cdi. suna ma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Februarie 4, 2018 Share Postat Februarie 4, 2018 Tu chiar insisti sa vinzi ceva...))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 5, 2018 Share Postat Februarie 5, 2018 Eroarea iti apare pe display sau o vezi in meniul de diagnoza de fiecare data? Banuiesc ca la fiecare test facut stergi eroarea inainte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-Laurentiu- Postat Februarie 5, 2018 Autor Share Postat Februarie 5, 2018 (editat) grupul d:61 vad erorile si in grupul d:62 le sterg acitvand pompa de benzina. Editat Februarie 5, 2018 de -Laurentiu- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 5, 2018 Share Postat Februarie 5, 2018 Raspunde-mi te rog punctual la cele doua intrebari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
square Postat Februarie 5, 2018 Share Postat Februarie 5, 2018 (editat) Tu chiar insisti sa vinzi ceva... ))))) eu m am lovit de problema asta si am gasit rezolvare inlocuind cdi ul. doream sa imprumut omului kit ul de pornire si daca dorea il si cumpara. daca te am deranjat ma retrag... Editat Februarie 5, 2018 de square Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Februarie 5, 2018 Share Postat Februarie 5, 2018 Absolut deloc, era doar o gluma! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-Laurentiu- Postat Februarie 9, 2018 Autor Share Postat Februarie 9, 2018 Eroarea iti apare pe display sau o vezi in meniul de diagnoza de fiecare data? Banuiesc ca la fiecare test facut stergi eroarea inainte... Fi nu ramane aprins in bord , acesta licare in momentul cand o turez in jurul valori de 10000ture , acea eroare 34 o vad doar in meniu de diagnoza. azi am incercat schimbarea bobinelor dupa o alta motocilcleta functionala, am schimbat senzor arbore, releu incarcare stator , si nici o evolutie pozitiva, aceeasi problema , motocicleta erea un s1 , nu am putu schimba ecu deoarece nu se potriveste la mufe... am facut probe pe motocicleta respectiva, cu mufa scoata de la releu de incarcare , aceasta se tureaza fara probleme..chiar si fara un fir de la bobina, aceasta se tureaza trecand de 10000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Februarie 12, 2018 Share Postat Februarie 12, 2018 (editat) @TNG: probleme similare raportate la motorizari similare aici si aici. Aparent in primul caz de vina erau bobinele, in al doilea CDI-ul. Aparent anumite motoare au primit niste bobine care nu prea se pupa cu CDI-ul dupa ce se incalzesc (isi schimba rezistenta interna suficient de mult incat CDI-ul sa le declare defecte si sa nu le mai foloseasca). Editat Februarie 12, 2018 de bigFatAss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 12, 2018 Share Postat Februarie 12, 2018 Da, este o explicatie plauzibila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.