rozsos.antonio Postat Aprilie 5, 2018 Autor Share Postat Aprilie 5, 2018 Sincer sa iti spun, nu simt nici o diferenta. Dupa ce am schimbat cu Marcel uleiul, am venit pe autostrada de la Arad la Timisoara. Motorul merge si se aude exact ca inainte. Ceea ce e ciudat, e ca motocicleta nu are buton pentru semnalizarea in caz de avarie. Am vazut motociclete mai vechi care aveau optiunea asta, in aceliasi timp e interesant ca are sistem care are auto-cancel la semnalizari, sa nu le uiti pornite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Aprilie 5, 2018 Share Postat Aprilie 5, 2018 Nu ai nici pe contact cheie? 0, contact, P si avarii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rozsos.antonio Postat Aprilie 28, 2018 Autor Share Postat Aprilie 28, 2018 Nu ai nici pe contact cheie? 0, contact, P si avarii? Din pacate nu. Intre timp s-a schimbat si lichidul de frana pe ambele circuite ( fata + spate ). Din nou cu ajutorul userului marcelm. Am reusit intr-un final sa comand un Sissybar + suport bagaje din Polonia, dupa 14 mai urmeaza sa ajunga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rozsos.antonio Postat Iunie 3, 2018 Autor Share Postat Iunie 3, 2018 Intre timp ii s-a adaugat un sissy-bar si suport bagaje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rozsos.antonio Postat Septembrie 2, 2018 Autor Share Postat Septembrie 2, 2018 S-a mai adaugat un engine-guard Lindby - Multibar, multumim MetricMotion. In curand placute fata / spate + cauciucuri noi. Cel pe spate e inca in stare buna, dar am pitici pe creier si le vreau schimbate in tandem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rozsos.antonio Postat Noiembrie 24, 2018 Autor Share Postat Noiembrie 24, 2018 (editat) Acum ca a venit iarna la motocicleta am reusit impreuna cu un prieten sa ii facem revizia. De obicei, revizia o fac la 6000 de KM ( ulei / filtre ). Operatiuni efectuate: - Schimbat ulei / curatat filtru aer / filtru nou ulei. - Lichid frana Motul RBF 660 - Placute frana fata + spate EBC Double H Sintered ( fostul proprietar, cred ca a facut o gluma cand a pus placute organice pe locomotiva ). - Vopsit baggerele si front-side-ul de la fairing in HU la un tip ce se ocupa doar de vopsit la masini mega-clasice. Baggerele au fost vopsite deoarece sotia cand s-a suit pe motor a reusit sa alunece si i-a fu*tut un bocanc la bag-ul dreapta ( multam` Vulcanii noroiosi ) iar front-side-ul avea micro-zgarieturi care ma scoteau din sarite. - Cauciucuri noi - AVON COBRA, DOT 2018. - Simeringuri + ulei furca schimbat. In principiu daca nu il vand pana la vara sa imi iau altceva, ar mai fi upgrade: Lowering Kit pe spate / Baron's Big Air Kit / Cobra FiPro2000 / Evacuare dubla Freedom Performance / COBRA Speedster Longshots. Motocicleta a avut o problema minora cu uleiul, in sensul ca a reusit sa sughita aproximativ 80 de grame de ulei; Din cauza a doua simeringuri care erau sub motor / paralel cu tubul de la cadru, a trebuit sa il fac LEGO ca sa le pot schimba. Operatiune care conform colegilor din SUA costa intre 1800 - 4000 de dolari ( exagerat de mult ). Editat Noiembrie 24, 2018 de rozsos.antonio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Noiembrie 24, 2018 Share Postat Noiembrie 24, 2018 @rozsos.antonio, vezi ca RBF de la Motul nu e compatibil cu aliaje de magneziu! Scrie in fisa produsului si am avut parte de niste pompe racing (auto) mucificate datorita lichidului asta! Acum nu stiu daca motocicleta ta are componente din astfel de aliaje la sistemul de franare. Eu prefer sa pun Castrol Racing Brake fluid acolo unde un DOT4 normal ar putea sa nu faca fata, e mai scump dar macar stau linistit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rozsos.antonio Postat Noiembrie 25, 2018 Autor Share Postat Noiembrie 25, 2018 Din cate stiu nu are componente de magneziu. Ideea e ca si acest lichid tot DOT4 este. L-am schimbat pentru ca reuseam de fiecare data sa raman fara frane pe serpentine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rozsos.antonio Postat Decembrie 27, 2018 Autor Share Postat Decembrie 27, 2018 S-a mai adaugat un membru in familie, un Kawasaki Vulcan S 2015. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rozsos.antonio Postat Ianuarie 27, 2019 Autor Share Postat Ianuarie 27, 2019 Intre timp Stratoliner-ul a fost incaltat cu o galerie full COBRA - Speedster XTRA Long. Urmeaza poze dupa ce apuc sa o montez. @Multumim MetricMotion Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Viyes Postat Octombrie 6, 2019 Share Postat Octombrie 6, 2019 (editat) Salut! Foarte frumos motorul! Și eu mi-am cumpărat un MidnightStar de 1900, este superbă! Și dacă tot i-ai schimbat galeria/evacuările, ce faci cu cele vechi? Nu vrei să le vinzi? Editat Octombrie 6, 2019 de Viyes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matyasandrei Postat Octombrie 16, 2019 Share Postat Octombrie 16, 2019 Are cineva de vanzare ( sau idee unde sa gasesc ) un sissy bar cu quick release pentru XV1900 roadliner. nu gasesc doar fara quick release si pe bucati mi se pare cam mult 600$+ in functie de site-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ROMEO S Postat August 20, 2023 Share Postat August 20, 2023 Buna seara. Va rog frumos sa ma ajutati si pe mine cu un raspuns. Care este diferenta dintre o yamaha roadliner si un stratoliner. Intentionez sa mi achizitionez un model si nu sunt hotarat care din ele , momentan mai detin si o yamaha xvs 950 midnightstar 2010 pe care o am si al vanzare . Multumesc frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.