Sari la conținut
rozsos.antonio

Yamaha XV1900 - Stratoliner Deluxe

Postări Recomandate

Salut,

 

Uite ca a venit sa momentul sa schimb motocicleta. De la un Shadow de VT600 din 1996 am reusit sa trec la un Stratoliner XV1900.

Motivul a fost simplu, Shadow-ul era super ok prin oras singur dar intentionez sa ma mai plimb si in afara orasului cu sotia, sa mancam o ciorba pe undeva mai departe.

 

Motocicleta a fost in atentia mea de cateva luni bune, de cand era pe OLX, dar nu stiam daca vand Shadow-ul si sa mai pun ceva banuti sa o iau, din prost noroc uite ca am reusit . :06Biker:


Primul proprietar din RO a luat-o din Polonia, el lucrand in Germania, motocicleta mai mult a stat. Anul trecut in 2017 a facut deabia 500 de KM in tot sezonul. Din care vreo 300 in RO, dupa care a dus-o in Germania si a mai facut 200 de KM. Din motive personale, a revenit inapoi in Romania cu tot cu motocicleta.

 

Motocicleta are ~20.000 KM - acum ca sunt reali sau nu, nu stiu. Proprietarul a zis ca daca are 100.000 si au fost dati inanpoi si-a luat si el teapa la randul lui.

Ca upgrade de viitor as dori: Sissy-Bar pentru sotie si crash-bar pe fata. Urmeaza sa caut sa vad unde gasesc, daca aveti sugestii le astept cu drag.

 

Cateva poze cu locomotiva:

post-97235-0-96990500-1519718853_thumb.jpg

post-97235-0-58559300-1519718868_thumb.jpg

post-97235-0-49182800-1519718874_thumb.jpg

post-97235-0-74538100-1519718879_thumb.jpg

post-97235-0-99737800-1519718884_thumb.jpg

post-97235-0-28320900-1519718890_thumb.jpg

post-97235-0-40028000-1519718897_thumb.jpg

Editat de rozsos.antonio

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Scula! Bucurie! Struguri acrii :D !

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

cum e sa vinzi un shadow de 600 sa mai pui niste banutzi sa iei monstrul asta lucios ... tareee

 

bv sa-l calaresti cu placere !

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pfaa! Cum arata! Pot sa intreb, halatul, cat e halatul?

Ca idee, ai putea pune o intrebare la metricmotion, pentru accesorii. Sigur iti pot aduce crashbar, protectie sidecases, sissy, etc. Ar mai merge si un topcase , daca tot e in stil bagger :D

Drumuri bune!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Foarte fain autobuzu'.

Sa-l calaresti cat de mult!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@superbec, amu` stii tu... Shadow-ul era la vanzare aici cu 2500. Am mai avut ceva strans.. a mai pus sotia ceva ca eu sunt sarac de la tara si hop a aparut locomotiva. :alcy:

@Adrian M. pretul nu e secret, a fost 8500 de EUR inmatriculata, si cauciucuri noi, si juma` de rezervor.

 

Singura problema personala ce am e urmatoarea: Fie am facut o afacere buna si o sa ma bucur deplin de ea, fie am luat o teapa de 8500 de EUR... acuma sper sa imi treaca paranoia.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Frumoasa balena! Sa te poarte sanatos!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Foarte frumos!

 

S-o stapanesti cu placere. O sa simti mare diferenta intre 600 si 1900 cel putin din 2 puncte de vedere: felul in care "trage" si stabilitatea. Intr-adevar e balena prin oras, dar.... :)

 

Pentru crash bar eu am procedat asa:

1. pe site la louis.de (varianta in engleza ca germana nu stiu o boaba), am setat motocicleta la : My Bike si apesi Shop for this motorcycle. Acolo iti apare tot ce este pe site pentru modelul tau.

2. Am mers la Razvan (Metricmotion) si i-am spus ce vreau. A cautat si mi-a dat niste preturi asemanatoare cu ce este pe www.jpcycles.com. tot asa: selectezi motocicleta si iti arata ce este acolo pentru ea, inclusiv ce se potriveste perfect.

3. Telefon la Evil Chop din Cluj - au Fb, deci poti sa iei legatura cu ei si acolo, si comandat la ei.

 

Am ales solutia 3 pentru ca e facut din inox si au si niste recomandari bune.

 

Sissy bar nu stiu de unde sa-ti spun sa iei, dar cred ca pe site-urile de mai sus gasesti cate ceva.

 

Eu pentru geanta de sissy am apelat la userul Mas Oyama si astept sa mi-o faca. Luggage rack-ul o sa-l fac eu. Saddle bags avea deja.

 

Drumuri bune!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

sa te bucuri maxim de ea fara nicio pana pe anvelopa spate!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Superba! :ok:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mno acu esti linistit???

Sa ai parte de drumuri lungi si faine cu noul fier

Sa va poarte sanatosi


» Post actualizat in 27 Feb 2018 15:05

Vezi ca km aia sunt mile

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mno acu esti linistit???

Sa ai parte de drumuri lungi si faine cu noul fier

Sa va poarte sanatosi

» Post actualizat in 27 Feb 2018 15:05

 

Vezi ca km aia sunt mile

Tu care esti bre' ? :-))

 

Din cate am vazut aia sunt KM, milele sunt mai putine. In orice caz o sa ma uit cand o sa recuperez, sa fie vreme mai buna.

 

In orice caz, multumesc de urari. O sa revin cu update-uri.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

La cum arata nu cred sa aibe peste 100000 km.

Oricum ce ai tu pe bord sunt mile. 20000 mile = 32000 km.

Din cate vad in poze, cadrul fata jos nu are urme de lovituri de pietricele, discurile arata bine...

Si chiar daca are 100 000 , mai duce lejer inca pe atata.

Sa o stapanesti sanatos.

Chiar ca sunt acrii strugurii! :mexicanwave:

Salut,

 

Uite ca a venit sa momentul sa schimb motocicleta. De la un Shadow de VT600 din 1996 am reusit sa trec la un Stratoliner XV1900.

Motivul a fost simplu, Shadow-ul era super ok prin oras singur dar intentionez sa ma mai plimb si in afara orasului cu sotia, sa mancam o ciorba pe undeva mai departe.

 

Motocicleta a fost in atentia mea de cateva luni bune, de cand era pe OLX, dar nu stiam daca vand Shadow-ul si sa mai pun ceva banuti sa o iau, din prost noroc uite ca am reusit . :06Biker:


Primul proprietar din RO a luat-o din Polonia, el lucrand in Germania, motocicleta mai mult a stat. Anul trecut in 2017 a facut deabia 500 de KM in tot sezonul. Din care vreo 300 in RO, dupa care a dus-o in Germania si a mai facut 200 de KM. Din motive personale, a revenit inapoi in Romania cu tot cu motocicleta.

 

Motocicleta are ~20.000 KM - acum ca sunt reali sau nu, nu stiu. Proprietarul a zis ca daca are 100.000 si au fost dati inanpoi si-a luat si el teapa la randul lui.

Ca upgrade de viitor as dori: Sissy-Bar pentru sotie si crash-bar pe fata. Urmeaza sa caut sa vad unde gasesc, daca aveti sugestii le astept cu drag.

 

Cateva poze cu locomotiva:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am dat o tura si pe ploaie, e de dreptul fermecatoare motocicleta.


Acum, vin mici probleme:

- Am vorbit cu mecanicul, din pacate nu gaseste filtru de aer. In aplicatie, gaseste doar Midnight Star XV1900 care din cate stiu e varianta pentru EU, cel putin pentru UK. A zis ca o alternativa ar fi filtru K&N, dar aia ar insemna sa ar trebui rescrisa harta de admisie.

- Filtru de benzina cica nu are, din ce am cautat in Owner's Manual, nu scrie nimic de el. Din cauza ca e pe injectie ? Ca nici la conserva de Kia Ceed nu am filtru de benzina.

- Turatiile oscileaza foarte putin, intre 950/80 - 1000 si la cald, e normal oare, motorul se aude foarte continuu si frumos.

- Culoarea lichidului de frana e cam inchis iar sub scaun nivelul sau tinde spre Low ( motocicleta oricum era pe cric, intr-o parte ). Bule de aer nu exista, cel putin nu se vad in lagarul de lichid de pe ghidon.

 

Sugestii ?


» Post actualizat in 08 Mar 2018 14:32

EDIT: Lichidul de frana oricum il schimbam, sa nu dau in paranoia.


» Post actualizat in 08 Mar 2018 14:47

EDIT2: Rezervorul care teoretic indica Low, este pentru spate only. Iar fluctuatiile cica sunt normale, conform "za internet". Multi si-au scos valva "Speed Control Valve" tocmai ca ii deranjau fluctuatiile in relantiu ( nu am de gand sa fac asta ).

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca era un site in state unde puteai sa bagi VIN si sa vezi dacă a fost salvage sau ba .

» Post actualizat in 08 Mar 2018 21:00

cum e sa vinzi un shadow de 600 sa mai pui niste banutzi sa iei monstrul asta lucios ... tareee

 

bv sa-l calaresti cu placere !

Are un singur defect :) Nu e Harli :)

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

- Am vorbit cu mecanicul, din pacate nu gaseste filtru de aer. In aplicatie, gaseste doar Midnight Star XV1900 care din cate stiu e varianta pentru EU, cel putin pentru UK. A zis ca o alternativa ar fi filtru K&N, dar aia ar insemna sa ar trebui rescrisa harta de admisie.

Poti sa schimbi filtrul cu unul K&N fara probleme si nu trebuie rescrisa harta.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa schimbi filtrul cu unul K&N fara probleme si nu trebuie rescrisa harta.

 

Tocmai am primit e-mail de la Tech Support de la K&N. Au confirmat ca nu e nevoie de remapare harta injectoare. Au specificat ca doar daca s-au modificat alte elemente la motor e nevoie de o remapare cu noul filtru K&N.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am si eu un XV 1600.

Filtrul de aer este identic din cate stiu.

Filtrul de combustibil se gaseste in partea stanga a motocicletei sub capacul cromat.

 

Pentru codurile pieselor intra pe site-ul www.mrcycles.com.

Eu te sfatuiesc sa iti cumperi piese de origine si sa ai grija cu ce mechanic lucrezi. Din ce ai scris nu da pa afara de competenta...

Motocicleta este cu carter sec si uleiul se schimba un pic diferit, ai 2 busoane de drebaj si apoi trebuie mare grija la umplere --> Se face in 2 etape.

 

Numai bine

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Hello Bear,

 

Multumesc de reply.

 

Am observat si eu pe internet, respective youtube si starbikeforums faza cu umplerea in doua etape. Respectiv umpli prima cantitate X, pornesti si turezi usor de cateva ori sa ajunga uleiul pe circuit dupa care continui cu umplerea finala. Din ce am vazut prin manual e nevoie de 4.9L de ulei daca se schimba si filtrul ( in cazul meu se schimba ).

Odata cu schimbul de ulei este necesara si schimbarea saibelor M14 de pe fiecare surub de drenaj - intrebarea mea este, aceste saibe sunt speciale ? Sau luate altele de la magazine gen Dedeman daca respecta grosimea si circumferinta ?; Conteaza daca sunt de bronz / titaniu / fier etc ?

 

Alt bagare a degetului unde nu bate soarele este schimbarea uleiului hidraulic. Daca nu ma insel la XV 1600 / Midnight Star ai access direct la capacul de umplere si drenaj. La mine e ascuns dupa toba, ar insemna sa dau jos toata galeria de evacuare.

 

Chestia aiurea e ca nu prea vor mecanicii sa se bage la asa ceva, am sunat azi si intrebat alt mecanic daca exista filtru de benzina si a zis ca nu stie. Site-ul JP Cycles arata ca exista iar parerile de pe forum sunt impartite, altii spun ca e integrata in pompa de benzina, altii spun ca nu exista la modelul asta.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca vb despre saibele de la suruburile de golire a uleiului, alea sunt din cupru (sau poate aluminiu) si au rol de etansare. Nu ai ce face cu saibe din otel de la magazinele de bricolaj! Gasesti pe la magazine de piese auto sau prin targuri saibe de cupru daca stii dimensiunile.

Editat de john17

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Te pot ajuta eu, daca vrei, pana inveti cum sa faci singur intretinerea.

Sunt din Arad si am un Raider care are acelasi motor, doar ca al tau are si filtru de ulei stock.

 

Filtru de benzina nu are, filtrul de aer e identic cu cel de la Raider, Midnighstar, Roadliner ... etc.

Editat de marcelm

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@Marcel, multumesc.

 

Au ajuns si consumabilele:

 

Pret total, 840 RON.

post-97235-0-49626900-1521654217_thumb.jpg

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Trebuie saibe de etansare, din cupru, sau aluminiu sau special cu sectiune rotunda.

Yamaha nu recomanda inlocuirea lor la fiecare schimb de ulei, trebuie sa vezi in ce stare sunt.

Filtrul de ulei trebuie inlocuit obligatoriu la fiecare schimb. Sub capacul pompei de benzina este posibil sa fie si filtrul de benzina. Eu am pe carburatie si a mea are.

Uleiul din cutia de transfer, in mod normal are busonul de golire jos, si 2 busoane mai sus de umplere respectiv verificare a nivelului.

 

Uleiul 20W50 mi se pare cam gros pentru acest motor. Yamaha recomanda 10w40 pana la 45°C.

Daca vrei totusi sa mergi pe 20W50, de la urmatorul schimb iti recomand PUTOLINE V-TWIN.

Pentru cutia de transfer uleiul ideal este monograd 80W --> Iti recomand Putoline GP80.

 

Numai bine

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×