Sari la conținut

rozsos.antonio

Membru
  • Număr conținut

    67
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Arad
  • Carnet moto din
    N/A
  • Motocicleta
    Yamaha Stratoliner 2011 Deluxe
  • Numar Moto
    N/A

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Honda Shadow VT600
  • Interests
    Software Engineering.

Vizitatori Recenți Profil

803 citiri profil

rozsos.antonio's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Incearca sa discuti cu Razvan de la Metric Motion, in principiu aduce pe comanda cam tot vrei.
  2. Intre timp Stratoliner-ul a fost incaltat cu o galerie full COBRA - Speedster XTRA Long. Urmeaza poze dupa ce apuc sa o montez. @Multumim MetricMotion
  3. S-a mai adaugat un membru in familie, un Kawasaki Vulcan S 2015.
  4. Din cate stiu nu are componente de magneziu. Ideea e ca si acest lichid tot DOT4 este. L-am schimbat pentru ca reuseam de fiecare data sa raman fara frane pe serpentine.
  5. Acum ca a venit iarna la motocicleta am reusit impreuna cu un prieten sa ii facem revizia. De obicei, revizia o fac la 6000 de KM ( ulei / filtre ). Operatiuni efectuate: - Schimbat ulei / curatat filtru aer / filtru nou ulei. - Lichid frana Motul RBF 660 - Placute frana fata + spate EBC Double H Sintered ( fostul proprietar, cred ca a facut o gluma cand a pus placute organice pe locomotiva ). - Vopsit baggerele si front-side-ul de la fairing in HU la un tip ce se ocupa doar de vopsit la masini mega-clasice. Baggerele au fost vopsite deoarece sotia cand s-a suit pe motor a reusit sa alunece si i-a fu*tut un bocanc la bag-ul dreapta ( multam` Vulcanii noroiosi ) iar front-side-ul avea micro-zgarieturi care ma scoteau din sarite. - Cauciucuri noi - AVON COBRA, DOT 2018. - Simeringuri + ulei furca schimbat. In principiu daca nu il vand pana la vara sa imi iau altceva, ar mai fi upgrade: Lowering Kit pe spate / Baron's Big Air Kit / Cobra FiPro2000 / Evacuare dubla Freedom Performance / COBRA Speedster Longshots. Motocicleta a avut o problema minora cu uleiul, in sensul ca a reusit sa sughita aproximativ 80 de grame de ulei; Din cauza a doua simeringuri care erau sub motor / paralel cu tubul de la cadru, a trebuit sa il fac LEGO ca sa le pot schimba. Operatiune care conform colegilor din SUA costa intre 1800 - 4000 de dolari ( exagerat de mult ).
  6. Gata, a zburat anuntul. Am dat si eu 2 report-uri catre OLX cu link catre producator. Ori l-a luat el jos, ori a fost ejectat de catre administratori.
  7. Nu prea au obiceiul sa raspunda la telefon / forma de contact de pe site-ul lor ?
  8. @Adidas, sunt curios si eu la afirmatia ta. Eu am bagat in motocicleta 20W50 de la Motul si nu a consumat nici un gram.
  9. Eu urmeaza sa dau o comanda la dansii pentru un set de Avon Cobra. Le-am trimis mesaj in privinta cu DOT-ul. Nu ma astept sa fie produse acum 2 saptamani, dar parca nici nu mi-ar placea sa aiba 2 ani +. Intrebarea e urmatoarea, sa presupunem ca au fost depozitate in conditii ideale, care ar fi DOT-ul maxim admisibil, din experienta voastra ?
  10. S-a mai adaugat un engine-guard Lindby - Multibar, multumim MetricMotion. In curand placute fata / spate + cauciucuri noi. Cel pe spate e inca in stare buna, dar am pitici pe creier si le vreau schimbate in tandem.
  11. Mansoanele sunt originale sau AliExpress ?
  12. Trist.. dar adevarat. Din pacate, cel putin din frame-urile din video a avut viteza destul de mare. Asta NU scuza muistul ala care a intors ca un mizerabil.
  13. Intre timp ii s-a adaugat un sissy-bar si suport bagaje.
  14. Eu folosesc Autosol pentru partile cromate iar Lapte Doina pentru echipamentul din piele. Pentru plastic am de la Sonax o crema de polish / ceara.
×
×
  • Creează nouă...