Sari la conținut

consumul mărit, plecare greoaie de pe loc și rateuri


Postări Recomandate

Salutare!

 

Motorul este un hornet 919 din 2002. I-am înlocuit regulatorul de presiune combustibil, dar pînă să aflu defecțiunea am început cu bujiile, bobinele, apoi cu rampa, în ideea că n-ar funcționa injectoarele cum trebuie. Totul a fost ok., însă un meseriaș a umblat la reglajele clapetelor de aer. După o toamnă de reglaje, acum pleacă de pe loc doar ajutat din accelerație, iar la demaraj într-o treaptă superioară, parcă aș pleca de pe loc. Dacă aveți sfaturi sau adrese unde l-aș putea interna...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la cum arata corpul clapetei la mobra ta e posibil ca in urma demontarii sa fi ratat ceva furtune pe acolo ....alta cauza verifica mufa de la senzorul clapetei de acceleratie .....chiar daca s a jucat cineva la reglajele clapetelor daca restul e in regula tot ar trebui sa se tureze fara dureri de cap ......verifica presiunea de benzina (nu stiu exact pt modelul tau dar dupa injectoare ar trebui sa fie undeva intre 2 si 3 bari) verifica daca nu cumva regulatorul are membrana interna sparta so da benzina pe furtunulel ala subtire de vacuum

defapt de unde a plecat problema de ai ajuns in situatia asta ????

post-97560-0-89742300-1521383402_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la cum arata corpul clapetei la mobra ta e posibil ca in urma demontarii sa fi ratat ceva furtune pe acolo ....alta cauza verifica mufa de la senzorul clapetei de acceleratie .....chiar daca s a jucat cineva la reglajele clapetelor daca restul e in regula tot ar trebui sa se tureze fara dureri de cap ......verifica presiunea de benzina (nu stiu exact pt modelul tau dar dupa injectoare ar trebui sa fie undeva intre 2 si 3 bari) verifica daca nu cumva regulatorul are membrana interna sparta so da benzina pe furtunulel ala subtire de vacuum

defapt de unde a plecat problema de ai ajuns in situatia asta ????

 

 

A început să meargă neregulat la relanti, apoi după cîteva zile deja consuma mult și fum mult la tobe. Am început cu bujiile, care au fost ok, bobinele, ok și ele. În ideea că vreun injector s-a dus, am demontat rampa. Au fost ok și injectoarele și clapetele, dar dacă tot am demontat, le-am dus la un service să le curăț, Acolo și-a băgat nasul cineva, în fine.. montat la loc, mergea la fel. Atunci m-am orientat către regulator. Probă de vid și am găsit membrana fisurată. Am comandat și primit original. 800 roni. Montat, a dispărut fumul mult, însă consumul a rămas mărit cu aproape 50 la sută și se bâlbâie groaznic la plecare sau la demaraj pe drum.

» Post actualizat in 18 Mar 2018 18:36

Eu as incepe cu un test presiune si volum pompa de benzina!

 

 

Da, asta nu am făcut. Mai rămâne problema unde să fac asta..

» Post actualizat in 18 Mar 2018 18:37

incepi cu joc supape !!! apoi test compresie , apoi sincronizare clapete ... daca nu-ti inchide o supapa nu poti sincroniza clapetele cum trebuie

 

 

OK. mi-am notat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai pt testul presiunii si debitului pompei ai nevoie de un manometru, un ceas si un pet! Daca ai verificat injectoarele (sunt curios cum), asta e floare la ureche.

Cu membrana de la regulator sparta vezi ca o parte din benzina poa' sa fie in ulei! Ceea ce e rau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Furtunele de la vacum,respectiv MAP senzor sunt ok mufate?

Sunt ok.

» Post actualizat in 19 Mar 2018 15:26

Pai pt testul presiunii si debitului pompei ai nevoie de un manometru, un ceas si un pet! Daca ai verificat injectoarele (sunt curios cum), asta e floare la ureche.

Cu membrana de la regulator sparta vezi ca o parte din benzina poa' sa fie in ulei! Ceea ce e rau.

Injectoarele au fost curate, ca noi; le-am verificat doar electric, dealtfel după demaraj, 40-50 km la oră, motorul merge perfect, dispare orice simtomă. Doar la plecarea de pe loc și la demararea după schimbarea de treaptă face figuri. Îți dă senzația că nu s-ar alimenta.. regulatorul e schimbat, nou și original.

Editat de Costel Suditu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te uiti atent cu o lanterna si se vad garniturile sa nu demontezi toata rampa.

 

Mă gîndeam că și dacă sînt la locul lor, să nu fie vreunul rupt. Treaba cu pompa îmi dă de gîndit. Cînd eliberez ambreiajul, turația se micșorează mult, foarte mult. Nu susține plecarea decît dacă accelerez. Dar nu mă împac cu mărirea consumului, adică asta contrazice.. :-L :-L am scos uleiul și a fost cantitatea exactă, deci regulatorul e bun. Am comandat altă rampă, cu șuruburile de reglaj sigilate. Montez și vă spun ce și cum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mă gîndeam că și dacă sînt la locul lor, să nu fie vreunul rupt. Treaba cu pompa îmi dă de gîndit. Cînd eliberez ambreiajul, turația se micșorează mult, foarte mult. Nu susține plecarea decît dacă accelerez. Dar nu mă împac cu mărirea consumului, adică asta contrazice.. :-L :-L am scos uleiul și a fost cantitatea exactă, deci regulatorul e bun. Am comandat altă rampă, cu șuruburile de reglaj sigilate. Montez și vă spun ce și cum.

ce reglaje are rampa? e o teava cu gauri ...

 

eu ti-am spus despre sincronizare ca fapt divers dar motocicleta ta are alte simptome ... sincronizarea e asa o fantezie la final sa mearga mai fin cascarabeta.

 

mai bine cauti un servis de motociclete .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-98008-0-08594900-1521645864_thumb.jpg

Plm, cat ar fi de anapoda reglate clapetele tot merge. Bani aruncati pe alt corp, sincronizarea e operatie de intretinere si tot va trebui facuta.

 


» Post actualizat in 21 Mar 2018 15:27

Nu de sincronizarea cu manometrele e vorba. De reglarea clapetelor din cele 3 șuruburi care se văd în centru. Tot sincronizare-i și asta..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

attachicon.gifs-l1600.jpg

 

» Post actualizat in 21 Mar 2018 15:27

Nu de sincronizarea cu manometrele e vorba. De reglarea clapetelor din cele 3 șuruburi care se văd în centru. Tot sincronizare-i și asta..

pai de acolo se sincronizeaza .. colegule

 

 

 

e extrem de funny ce ai facut tu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai de acolo se sincronizeaza .. colegule

 

 

 

e extrem de funny ce ai facut tu :)

păi, da, este, și nu numai funny.. doar că nu eu am făcut, am mai spus. motorul funcționa perfect înainte să se umble la șuruburile alea. dacă dibuiam din prima regulatorul și nu mai demontam injecția era țais.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai întâi am fost la mecanic. Bujii, fișe măsurat compresie, sincronizat. Toate bune. Mi-a dat verde că-l depășea. Cu sfatul să schimb injecția. Ok? Cu frânele mi-e simplu, crede-mă.

 

Macar a fost sincer cu tine. Nu mai bajbai, gaseste pe cineva capabil, dai banul si rezolvi problema.

 

Altfel risti sa te coste mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salut, băieți! Vă mulțumesc pentru suport :hug: am rezolvat; după ce am pipăit-o peste tot, am văzut că manșoanele dintre bateria injectoare și motor sînt crăpate. Nu se observa decît dacă le deformai. Le-am înlocuit și merge brici :peace:

 

Se observa foarte simplu daca mecanicul pulveriza apa peste ele in timp ce mergea motorul, asa se controleaza cel mai usor daca trage aer fals. In afara de asta trebuia sa fie unul din testele standard pe langa bujii/fise/filtre/samd care se fac cand un motor nu functioneaza bine. Dar pwla mea, e grea mecanica...

Editat de petre81
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...