Costel Suditu Postat Martie 17, 2018 Share Postat Martie 17, 2018 Salutare! Motorul este un hornet 919 din 2002. I-am înlocuit regulatorul de presiune combustibil, dar pînă să aflu defecțiunea am început cu bujiile, bobinele, apoi cu rampa, în ideea că n-ar funcționa injectoarele cum trebuie. Totul a fost ok., însă un meseriaș a umblat la reglajele clapetelor de aer. După o toamnă de reglaje, acum pleacă de pe loc doar ajutat din accelerație, iar la demaraj într-o treaptă superioară, parcă aș pleca de pe loc. Dacă aveți sfaturi sau adrese unde l-aș putea interna... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costel Suditu Postat Martie 18, 2018 Autor Share Postat Martie 18, 2018 Am încercat. De la Honda București mi s-a spus că nu se reglează, ei înlocuiesc piesa, în speță corpul rampei, care nu-i decît vo 7000 roni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 18, 2018 Share Postat Martie 18, 2018 incepi cu joc supape !!! apoi test compresie , apoi sincronizare clapete ... daca nu-ti inchide o supapa nu poti sincroniza clapetele cum trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 18, 2018 Share Postat Martie 18, 2018 Eu as incepe cu un test presiune si volum pompa de benzina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
naenero Postat Martie 18, 2018 Share Postat Martie 18, 2018 la cum arata corpul clapetei la mobra ta e posibil ca in urma demontarii sa fi ratat ceva furtune pe acolo ....alta cauza verifica mufa de la senzorul clapetei de acceleratie .....chiar daca s a jucat cineva la reglajele clapetelor daca restul e in regula tot ar trebui sa se tureze fara dureri de cap ......verifica presiunea de benzina (nu stiu exact pt modelul tau dar dupa injectoare ar trebui sa fie undeva intre 2 si 3 bari) verifica daca nu cumva regulatorul are membrana interna sparta so da benzina pe furtunulel ala subtire de vacuum defapt de unde a plecat problema de ai ajuns in situatia asta ???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costel Suditu Postat Martie 18, 2018 Autor Share Postat Martie 18, 2018 la cum arata corpul clapetei la mobra ta e posibil ca in urma demontarii sa fi ratat ceva furtune pe acolo ....alta cauza verifica mufa de la senzorul clapetei de acceleratie .....chiar daca s a jucat cineva la reglajele clapetelor daca restul e in regula tot ar trebui sa se tureze fara dureri de cap ......verifica presiunea de benzina (nu stiu exact pt modelul tau dar dupa injectoare ar trebui sa fie undeva intre 2 si 3 bari) verifica daca nu cumva regulatorul are membrana interna sparta so da benzina pe furtunulel ala subtire de vacuum defapt de unde a plecat problema de ai ajuns in situatia asta ???? A început să meargă neregulat la relanti, apoi după cîteva zile deja consuma mult și fum mult la tobe. Am început cu bujiile, care au fost ok, bobinele, ok și ele. În ideea că vreun injector s-a dus, am demontat rampa. Au fost ok și injectoarele și clapetele, dar dacă tot am demontat, le-am dus la un service să le curăț, Acolo și-a băgat nasul cineva, în fine.. montat la loc, mergea la fel. Atunci m-am orientat către regulator. Probă de vid și am găsit membrana fisurată. Am comandat și primit original. 800 roni. Montat, a dispărut fumul mult, însă consumul a rămas mărit cu aproape 50 la sută și se bâlbâie groaznic la plecare sau la demaraj pe drum. » Post actualizat in 18 Mar 2018 18:36 Eu as incepe cu un test presiune si volum pompa de benzina! Da, asta nu am făcut. Mai rămâne problema unde să fac asta.. » Post actualizat in 18 Mar 2018 18:37 incepi cu joc supape !!! apoi test compresie , apoi sincronizare clapete ... daca nu-ti inchide o supapa nu poti sincroniza clapetele cum trebuie OK. mi-am notat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Martie 18, 2018 Share Postat Martie 18, 2018 Pai pt testul presiunii si debitului pompei ai nevoie de un manometru, un ceas si un pet! Daca ai verificat injectoarele (sunt curios cum), asta e floare la ureche. Cu membrana de la regulator sparta vezi ca o parte din benzina poa' sa fie in ulei! Ceea ce e rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SergentMajor Postat Martie 19, 2018 Share Postat Martie 19, 2018 Stai ca vine Hristosu' Motocicletelor si te face el om. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 19, 2018 Share Postat Martie 19, 2018 Furtunele de la vacum,respectiv MAP senzor sunt ok mufate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costel Suditu Postat Martie 19, 2018 Autor Share Postat Martie 19, 2018 (editat) Furtunele de la vacum,respectiv MAP senzor sunt ok mufate? Sunt ok. » Post actualizat in 19 Mar 2018 15:26 Pai pt testul presiunii si debitului pompei ai nevoie de un manometru, un ceas si un pet! Daca ai verificat injectoarele (sunt curios cum), asta e floare la ureche. Cu membrana de la regulator sparta vezi ca o parte din benzina poa' sa fie in ulei! Ceea ce e rau. Injectoarele au fost curate, ca noi; le-am verificat doar electric, dealtfel după demaraj, 40-50 km la oră, motorul merge perfect, dispare orice simtomă. Doar la plecarea de pe loc și la demararea după schimbarea de treaptă face figuri. Îți dă senzația că nu s-ar alimenta.. regulatorul e schimbat, nou și original. Editat Martie 19, 2018 de Costel Suditu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 19, 2018 Share Postat Martie 19, 2018 Verifica daca la montarea injectoarelor nu ati scapat din greseala gariturile de etansare dintre injector si rampa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costel Suditu Postat Martie 19, 2018 Autor Share Postat Martie 19, 2018 Verifica daca la montarea injectoarelor nu ati scapat din greseala gariturile de etansare dintre injector si rampa. Voi demonta rampa din nou. Iau tot de la început. Încerc să verific și pompa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 19, 2018 Share Postat Martie 19, 2018 Te uiti atent cu o lanterna si se vad garniturile sa nu demontezi toata rampa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costel Suditu Postat Martie 20, 2018 Autor Share Postat Martie 20, 2018 Te uiti atent cu o lanterna si se vad garniturile sa nu demontezi toata rampa. Mă gîndeam că și dacă sînt la locul lor, să nu fie vreunul rupt. Treaba cu pompa îmi dă de gîndit. Cînd eliberez ambreiajul, turația se micșorează mult, foarte mult. Nu susține plecarea decît dacă accelerez. Dar nu mă împac cu mărirea consumului, adică asta contrazice.. am scos uleiul și a fost cantitatea exactă, deci regulatorul e bun. Am comandat altă rampă, cu șuruburile de reglaj sigilate. Montez și vă spun ce și cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 21, 2018 Share Postat Martie 21, 2018 Mă gîndeam că și dacă sînt la locul lor, să nu fie vreunul rupt. Treaba cu pompa îmi dă de gîndit. Cînd eliberez ambreiajul, turația se micșorează mult, foarte mult. Nu susține plecarea decît dacă accelerez. Dar nu mă împac cu mărirea consumului, adică asta contrazice.. am scos uleiul și a fost cantitatea exactă, deci regulatorul e bun. Am comandat altă rampă, cu șuruburile de reglaj sigilate. Montez și vă spun ce și cum. ce reglaje are rampa? e o teava cu gauri ... eu ti-am spus despre sincronizare ca fapt divers dar motocicleta ta are alte simptome ... sincronizarea e asa o fantezie la final sa mearga mai fin cascarabeta. mai bine cauti un servis de motociclete . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costel Suditu Postat Martie 21, 2018 Autor Share Postat Martie 21, 2018 Înseamnă că m-am exprimat greșit. Nu rampa, ci corpul cu capetele de aer pe care sînt și injectoarele. Reglajul clapetelor. Sînt 3 șuruburi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Martie 21, 2018 Share Postat Martie 21, 2018 Plm, cat ar fi de anapoda reglate clapetele tot merge. Bani aruncati pe alt corp, sincronizarea e operatie de intretinere si tot va trebui facuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costel Suditu Postat Martie 21, 2018 Autor Share Postat Martie 21, 2018 Plm, cat ar fi de anapoda reglate clapetele tot merge. Bani aruncati pe alt corp, sincronizarea e operatie de intretinere si tot va trebui facuta. » Post actualizat in 21 Mar 2018 15:27s-l1600.jpg Nu de sincronizarea cu manometrele e vorba. De reglarea clapetelor din cele 3 șuruburi care se văd în centru. Tot sincronizare-i și asta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 21, 2018 Share Postat Martie 21, 2018 s-l1600.jpg » Post actualizat in 21 Mar 2018 15:27 Nu de sincronizarea cu manometrele e vorba. De reglarea clapetelor din cele 3 șuruburi care se văd în centru. Tot sincronizare-i și asta.. pai de acolo se sincronizeaza .. colegule e extrem de funny ce ai facut tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costel Suditu Postat Martie 21, 2018 Autor Share Postat Martie 21, 2018 pai de acolo se sincronizeaza .. colegule e extrem de funny ce ai facut tu păi, da, este, și nu numai funny.. doar că nu eu am făcut, am mai spus. motorul funcționa perfect înainte să se umble la șuruburile alea. dacă dibuiam din prima regulatorul și nu mai demontam injecția era țais. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Martie 23, 2018 Share Postat Martie 23, 2018 dacă dibuiam din prima regulatorul Daca te duceai la un mecanic nu trebuia sa mai dibuiesti nimic. Asa stai si te chinui si risti sa faci si nefacute. La frane tot asa o sa faci, o sa incerci sa dibui? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costel Suditu Postat Martie 23, 2018 Autor Share Postat Martie 23, 2018 Mai întâi am fost la mecanic. Bujii, fișe măsurat compresie, sincronizat. Toate bune. Mi-a dat verde că-l depășea. Cu sfatul să schimb injecția. Ok? Cu frânele mi-e simplu, crede-mă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Martie 23, 2018 Share Postat Martie 23, 2018 Mai întâi am fost la mecanic. Bujii, fișe măsurat compresie, sincronizat. Toate bune. Mi-a dat verde că-l depășea. Cu sfatul să schimb injecția. Ok? Cu frânele mi-e simplu, crede-mă. Macar a fost sincer cu tine. Nu mai bajbai, gaseste pe cineva capabil, dai banul si rezolvi problema. Altfel risti sa te coste mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costel Suditu Postat Aprilie 14, 2018 Autor Share Postat Aprilie 14, 2018 Salut, băieți! Vă mulțumesc pentru suport am rezolvat; după ce am pipăit-o peste tot, am văzut că manșoanele dintre bateria injectoare și motor sînt crăpate. Nu se observa decît dacă le deformai. Le-am înlocuit și merge brici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Aprilie 15, 2018 Share Postat Aprilie 15, 2018 (editat) Salut, băieți! Vă mulțumesc pentru suport am rezolvat; după ce am pipăit-o peste tot, am văzut că manșoanele dintre bateria injectoare și motor sînt crăpate. Nu se observa decît dacă le deformai. Le-am înlocuit și merge brici Se observa foarte simplu daca mecanicul pulveriza apa peste ele in timp ce mergea motorul, asa se controleaza cel mai usor daca trage aer fals. In afara de asta trebuia sa fie unul din testele standard pe langa bujii/fise/filtre/samd care se fac cand un motor nu functioneaza bine. Dar pwla mea, e grea mecanica... Editat Aprilie 15, 2018 de petre81 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.