bike me Postat Martie 29, 2018 Share Postat Martie 29, 2018 Salutare tuturor motociclistilor! Ma confrunt cu o mare dilema. Printr-o conjuctura am ajuns in posesia unui motor de Z1000 2005, eu avand fratele mai mic de 750. Bineinteles ca imediat m-a cuprins ideea de a avea puterea si cuplul sporite date de motorul mai mare. Am si trecut la treaba si l-am pornit ajutandu-ma de instalatia de pe motocicleta mea. Merge rotund...dar nu pot face un test concludent deoarece imi trebuiesc tobele si radiatorul de 1000. Citind pe forumurile din afara am vazut ca baietii care au mai facut swap de genul acesta aveau montate si power commandere pe motociclete si erau multumiti de schimbarea facuta la motocicleta. Acum vin cu intrebarile la care eu nu sunt in masura sa-mi dau un raspuns. Va functiona corect acest motor cu cdi-ul de 750? Trebuie sa pun cdi de 1000 ceea ce include si contactul cu cheia? Sau se poate remapa acest cdi in vreu fel? Multumesc celor care o sa-si rupa din timpul lor si or sa ma ajute cu un sfat ca nu stiu daca sa continui cu aceasta ideea nebuna a mea si implicit costurile ce vor urma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 29, 2018 Share Postat Martie 29, 2018 Salut! Daca platforma hardware a ECU-lui de 750 este identica cu 1000 atunci mai trebuie actualizat softul de 1000 in ECU de 750. Sa mergi asa cu el nu este o idee buna...cantitatea de injectie pentru 1000 fata de 750 este mai mare..asta inseamna ca motorul tau va merge forte sarac,si nu dupa foarte mult timp va avea de suferit. Acum din pacate softul nu poate si rescris de cat de la modelul 2007 in sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bike me Postat Martie 29, 2018 Autor Share Postat Martie 29, 2018 Salutare si mersi de timpul acordat! Din pacate motocicleta mea este din 2006. Dar ce parere ai de montarea unui power commander. Va functiona corect dupa asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 29, 2018 Share Postat Martie 29, 2018 Nu doar hartile de fuel difera sa poti compensa cu un power comander..sunt si hartile de ignition,clapete secundare,cold start.etc etc etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bike me Postat Martie 29, 2018 Autor Share Postat Martie 29, 2018 Am inteles. Deci e cazul sa-mi iau gandul de la asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 29, 2018 Admin Share Postat Martie 29, 2018 Nu neaparat, cauta cdi si cheie de 1000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bike me Postat Martie 29, 2018 Autor Share Postat Martie 29, 2018 Se pare ca la noi in tara nu gasesc...si un cdi cu setul de contacte si cheie cred ca depaseste lejer suma de 200 € » Post actualizat in 03 Apr 2018 08:01 Am gasit cdi cu set de contacte,dar cheia pierduta in urma unui accident,oare pot face cumva cheia in vreun fel? » Post actualizat in 17 Apr 2018 06:35 Deci nu am renuntat complet la idee si am gasit cdi de z1000 modelul fara imobilizator. Oare acesta o sa se potriveasca pe instalatia mea sau imi trebuie si instalatia electrica de la modelul fara imobilizator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.