Sari la conținut

BMW R90S Daytona Orange


recool
 Share

Postări Recomandate

Trebuie sa imi cer scuze ca amintesc aici cuvinte straine: Educatie, Caracter, Bun-simt...

 

In viata, asa cum sunt unii care invidiaza colectia lui Jay Leno, sunt si altii care isi vor permite doar obiecte de uz comun.

Daca, in timp, ele devin dragi inimii lor, acestea devin obiecte de colectie, fie ca sunt CZ-uri sau Doi Iepurasi...

 

Cand amintim de BMW R90S Daytona Orange, evident vorbim de o piesa de colectie.

 

Desi din cei 68 de ani ai mei, 50 ca motociclist au fost modul meu de viata, nu am mers niciodata pe aceasta bijuterie.

 

M-am intalnit cu ele ”pe viu” in Germania, la fratii nostri de la Motorrad... si in varianta Orange si Silver Smoke...

Si in SUA la un eveniment BMW di granda, chiar la Daytona, dar, din pacate, doar le-am privit.

 

Am fost in schimb apropitarul unor piese ca cele din fotografie, una fiind un boxer R100CS luata pe roti din Herne si alta din Deggendorf,

cu certitudine design Hans Muth.

La multi kilometri frumosi !

 

 

 

post-882-0-20712800-1527759388_thumb.jpg post-882-0-70887300-1527759580_thumb.jpg

 

 

post-882-0-07820200-1527759976_thumb.jpg post-882-0-24444900-1527760082_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa imi cer scuze ca amintesc aici cuvinte straine: Educatie, Caracter, Bun-simt...

 

Asa de previzibil... desi ai imbatranit ai ramas ranchiunos.

 

In viata, asa cum sunt unii care invidiaza colectia lui Jay Leno,

 

Oamenii slabi invidiaza, eu prefer sa admir colectia lui Jay Leno, sunt si abonat la canalul lui de pe youtube.

 

nu am mers niciodata pe aceasta bijuterie.

M-am intalnit cu ele ”pe viu” in Germania, la fratii nostri de la Motorrad... si in varianta Orange si Silver Smoke...

 

 

Am fost in schimb apropitarul unor piese ca cele din fotografie, una fiind un boxer R100CS luata pe roti din Herne si alta din Deggendorf,

 

Mare diferenta intre R90S si R100CS, asa ca ai putea sa povestesti despre experientele avute pe R100CS: probleme, performante, avantaje/dezavantaje, consum, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Petre81 - Ai promis ca nu faci nici un comentariu la postarea domnului Nastase, dar ai uitat repede.Incearca sa-ti respecti promisiunile pe viitor. Facand treaba asta dai dovada de maturitate si mai ales caracter. Initiatorul topicului vrea sa auda parearea unui motociclist experimentat, asta fie ca-ti place tie, fie ca nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai am promis si fiind om de cuvant mi-as fi tinut promisiunea dar eu am spus ca fac nici un comentariu daca ne va impartasi din experienta lui, ori el n-a facut acest lucru. Dar oferta ramane valabila, daca ne povesteste niste ture cu BMW-ul R100CS nu voi comenta nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Petre81 - Ai promis ca nu faci nici un comentariu la postarea domnului Nastase, dar ai uitat repede.Incearca sa-ti respecti promisiunile pe viitor. Facand treaba asta dai dovada de maturitate si mai ales caracter. Initiatorul topicului vrea sa auda parearea unui motociclist experimentat, asta fie ca-ti place tie, fie ca nu.

 

post-882-0-76227100-1527939197_thumb.png

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... imi cer scuze ca amintesc aici cuvinte straine: Educatie, Caracter, Bun-simt.. QED ! ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Donati HARLEY ul unui sarac si luati va o TROTINETA De asemenea, mutati va din cartierul FRANCEZ in cartierul FERENTARI ca astfel sa fiti in armonie deplina cu ce scrieti DV.pe aici . De altfel lucruri interesante pline de adevaruri indubitabile ce pot fi probate oricand de oricine. Cu multa stima am onoarea, (E doar o parere, tratati o ca atare) :offtopic: cu scuzele de rigoare. si FELICITARI posesorului superbei bijuterii DAYTONA.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Donati HARLEY ul unui sarac si luati va o TROTINETA De asemenea, mutati va din cartierul FRANCEZ in cartierul FERENTARI ca astfel sa fiti in armonie deplina cu ce scrieti DV.pe aici . De altfel lucruri interesante pline de adevaruri indubitabile ce pot fi probate oricand de oricine. Cu multa stima am onoarea, (E doar o parere, tratati o ca atare) cu scuzele de rigoare. si FELICITARI posesorului superbei bijuterii DAYTONA.

 

Sa traiesti nea Olare si sa dea dumnezeu sa n-ai probleme cu grupul spate, cu cutia de viteze, cu ABS-ul, cu platoul de senzori hall, cu pompa de benzina si alte nenorociri care se intampla la bembeurile astea cu care umbli matale. Stiu ca sunteti prieten cu domnu' Nastase si probabil ati intrat un pic aici ca sa-l sustineti desi nu cred ca are vindecare cata vreme se crede arhanghelul motociclismului din Romania.

 

 

Si acum sa discutam serios, topicul asta e de tot rasul si am sa explic de ce. Fara discutie BMW R90S este un model emblematic oriunde in lume, mai ales varianta Daytona Orange care este cea mai vanata de colectionari, sau mai bine zis de pasionati. Problema cu acest topic este ca a fost facut in ideea de a impresiona intr-un mod care nu-i face cinste proprietarului, adica vrea sa fie laudat in loc sa fie apreciat.

 

Ar fi fost frumos din partea lui sa prezinte povestea motocicletei, unde a gasit-o, cum a cumparat-o, de ce a vrut acest model, ce dificultati a avut, cum s-a facut restaurarea, adica sa-i faca o poveste... o poveste reala si placuta care sa dea cititorului ocazia sa se simta norocos si privilegiat ca are sansa sa citeasca despre o astfel de motocicleta care se afla in Romania.

 

In schimb ce a facut onorabilul? A trantit doua poze (si alea vai de capul lor), a zis ca e motocicleta lui si ca e "deja" atestata ca vehicul istoric. O singura proprozitie de cca 20 de cuvinte prin care se mentioneaza ca e vehicul istoric, pe cine dracu intereseaza ca e vehicul istoric? E de vanzare, sau ce? Pozele a trebuit sa i le extrag cu forta, sunt oameni aici pe forum care pt un banal schimb de placute pun mai multe poze in comparatie cu initiatorul acestui topic.

 

In privinta lui domnu' Nastase ce sa zic, cred ca un pic de modestie i-ar face bine. Din pacate nu are talent la povestit, se pierde in niste iluzii despre un cavalerism care a apus cu multi ani in urma si pe care nici el nu l-a cunoscut, sau cel putin nu l-a practicat. Daca are povesti frumoase sa povesteasca, dar ii recomand sa povesteasca fara sa mai practice cultul personalitatii care a daramat atatia oameni care aveau potential.

Editat de petre81.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stimați moderatori, mă așteptam să moderați acest topic.

În situația asta, solicit închiderea lui.

@p8,1(cm), poate deschid un topic de vânzare special pentru tine. Meriți, tu esti guru, gregorian, mircea badea al acestui forum.

Chiar nu poți înțelege? Toată lumea de bun simț îți spune. Care e problema ta? Te-a lăsat compresia? Nu-ți mai dă scânteie bujia? Te sufocă gazele de carter? Sau ai avarie la ECU? Îndreaptă-te spre un atelier sau solicită unul mobil!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...