Sari la conținut

Zgomot ambreiaj bmw 1100 rs


Postări Recomandate

Salutare. Un bmw 1100 rs din 95 are un zgomot in zona abreiajului cand este pe liber se aude un huruit, zornait destul de tare insa zgomotul dispare cand se trage ambreiajul. Din cate am inteles de la.proprietar ambreiajul este schimbat insa zgomotul a ramas acelas. Poate fii ceva grav sau este normal? Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oala?

 

Oala de noapte poate :P ...ăsta are ambreiaj uscat monodisc, cam ca la autoturisme.

» Post actualizat in 29 May 2018 20:07

Salutare. Un bmw 1100 rs din 95 are un zgomot in zona abreiajului cand este pe liber se aude un huruit, zornait destul de tare insa zgomotul dispare cand se trage ambreiajul. Din cate am inteles de la.proprietar ambreiajul este schimbat insa zgomotul a ramas acelas. Poate fii ceva grav sau este normal? Merci

 

Boxerele astea de la BMW cam au zgomote de astea, de zici că se dejghină.

 

Când am trecut de la Honda la tractorul meu boxer mi-am zis că mi l-o vândut ăla gata stricat !...când vedeam câte un BMW boxer hop cu urechea la el...până m-am convins : așa fac ele :)

Editat de vandrash
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prin similitudine cu conservele - solutia constructiva fiind cam la fel - un zgomot care dispare la debraiere nu are legatura cu ambreiajul, ci cu cutia de viteze! Arborele primar al cutiei e solidar la rotatie cu motorul cat timp ambreiajul nu este tras, se decupleaza cu el tras. Prima verificare ar fi nivel si calitate ulei c.v. Daca are ulei si arata ok (aspectul se vede golind cutia) trebuie ascultata de o ureche formata, poate "asa fac toate" sau e buba. Buba poate fi un rulment, uzura sau joc mare la alte componente etc.

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cate tractoare de astea boxer vad ca se strica in ultima vreme cred ca n-ar fi rau sa ma apuc din nou de treaba, imi fac un service "Boxerul Obosit". Ceva know how am, niste scule am, piese de tractoare boxer inca se gasesc iar clientii cu BMW ar trebui sa aiba dare de mana...

 

On topic, john17 a descris problema, ori are o problema la cutie ori a ajuns la un rulaj unde din cauza numarului de km trancane cutia la relanti. Daca turezi un pic motorul (2-300 ture) fara sa ai ambreiajul apasat zgomotul trebuie sa dispara, daca nu dispare inseamna ca ai probleme la cutia de viteze.

Editat de petre81.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles. Si e posibil sa mearga asa fara probleme multa vreme sau ? Gen sa deranjeze doar zgomotul.

 

Depinde, daca cand turezi foarte putin dispare zgomotul inseamna ca e un zgomot datorat numarului de km, adica o uzura care nu va duce la defectiuni, eventual poti boga si un ulei mai gros (T140 sau amestec jumi-juma de T90 cu T140). Daca atunci cand turezi un pic nu dispare inseamna ca ai ceva nasol pe acolo (dinte spart partia, cimentaj sarit, etc). Mai e important si felul in care se aude zgomotul, este doar o trancanela la relanti sau se aude ca un rontait? Daca se aude ca un rontait trebuie neaparat sa o repari sau sa o schimbi. Oricum, pentru un diagnostic serios trebuie sa te duci la un mecanic, pe forum nu putem vedea si auzi nimic, doar ne dam cu parerea.

» Post actualizat in 30 May 2018 05:41

Are inceput de ducatita! :lol:

 

sau harlita.

Editat de petre81.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acuma nu stiu cati dintre voi ati vazut un ambreiaj de 1100 desfacut.

1 nu are rulment de presiune( deci asta cade)

2 tija de ambreiaj impinge direct arcul

3 un astfel de zgomot se aude la motoarele de 1100 dar depinde cat de tare e

- discul de ambreiaj nu are arcuri( ca si la masina)

4 nu prea cred ca poate da cineva un diagnostic doar ascultand cum suna ambriajul

 

Aceste tractoare boxere devin zgomotase din cauza km lor. majoritaea sunt trecuti de 100.000 km ( degaeaba arata mai pitin kilometrajul).

Modelele de 1100 inainte de 97 pot avea probleme la cutie. Dar asta s-e observa sarind din treapta 2-3 de obicei afara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acuma nu stiu cati dintre voi ati vazut un ambreiaj de 1100 desfacut.

 

In afara de BMW1000RR care habar nu are de mecanica nu a acuzat nimeni ambreiajul ca sursa de zgomot. Iar ambreiajul de 1100 nu este vreo minune a tehnologiei, isi are radacinile in boxerele din anii '30.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate, la modelul de motor al omului. M am dat cu părerea, nimic mai mult. Lasă te de laudat, ca ești praf in orice domeniu, la orice capitol. Hai ca nu pierd vremea cu tine, lake!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zgomotul se aude ca un zornait de rulment gen..huruit de fapt...cam ca oala de ambreiaj la honda...ceva de genu. Am auzit tot felul pareri precum uzura in priza la ambreiaj sau rulmenti prin cutie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zgomotul se aude ca un zornait de rulment gen..huruit de fapt...cam ca oala de ambreiaj la honda...ceva de genu. Am auzit tot felul pareri precum uzura in priza la ambreiaj sau rulmenti prin cutie...

 

Zgomotul poate aparea din mai multe cauze, motivul benign ar fi urmatoarea explicatie. Pe masura ce cutia de viteze face km incepe sa se mareasca jocul dintre pinioane iar la relanti unde motorul are un mers usor neregulat chiar daca nesezizabil pt urechea omului pinioanele incep sa se "loveasca" intre ele pe ambele fete ale dintilor de la pinioane generand acel "trancanit" care poate fi accentuat si de o mica uzura a rulmentilor din cutie. Din acest motiv daca maresti un pic turatia mersul motorului devine mai lin iar pinioanele se ating doar pe suprafata de atac si nu mai fac zgomot. Acest zgomot era mai des si mai pregnant la masinile cu motoare diesel pt ca de regula faceau mai multi km iar dieselul vibreaza mai tare la relanti. Au fost producatori care pt a elimina acest zgomot au folosit dublu pinion cu armare cu arc, de exemplu pinionul de ax cu came de la motorul de Citroen 2CV:

 

post-95358-0-16629800-1527669697_thumb.jpg

 

Iti dai seama ca la cutiile de viteze e destul de greu de implementat asa ceva din motive de costuri si spatiu.

Editat de petre81.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vin cu noi precizari. Zgomotul se aude si daca turez motorul indiferent de turatie. Ei insa cand am tras ambreiajul nu se mai aude gram din zgomotul ala...ce sa fie ce sa fie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vin cu noi precizari. Zgomotul se aude si daca turez motorul indiferent de turatie. Ei insa cand am tras ambreiajul nu se mai aude gram din zgomotul ala...ce sa fie ce sa fie?

 

Cand apesi ambreiajul piesele din cutie nu se mai invart si din acest motiv nu se mai aude nimic. Oricum, din ce spui inseamna ca ai probleme la cutie, trebuie sa ajungi la un mester. Daca vrei poti sa bagi un ulei mai gros sa vezi daca tace caci nu te costa mare lucru, cu ocazia asta ai putea si sa vezi daca ai pilitura in uleiul vechi. Parerea mea "forumistica" este ca trebuie sa repari cutia.

Editat de petre81.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...