yo4hgx Postat Iulie 5, 2018 Share Postat Iulie 5, 2018 (editat) Pe scurt, sunt in cautare de impresii comparative PRACTICE (nu dizertatii pseudo-filozofice) referitoare la cele doua tipuri de amortizoare de directie de la Hyperpro https://hyperpro.com/steering-dampers/ 1. CSC (Constant Safety Control) 2. RSC (Reactive Safety Control) Multumesc! Editat Iulie 5, 2018 de yo4hgx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 6, 2018 Share Postat Iulie 6, 2018 RSC, si nu mai inventa apa calda. Toti folosesc RSC. La solicitari lente, are o reactie de valoare a fortei mica, la un soc mai violent, forta de raspuns se mareste, nu mai este nevoie sa stai sa reglezi la el non stop. Eu am folosit RSC ul de prin 2005, niciodata nu schimbam reglajul, il dadeam pe o valoare care mi permitea sa circul lejer printre masinile oprite la semafor, pe Sos de Centura care era plina de santuri si dimburi puteam accelera fara emotii. Comparativ, la un test pe R6 2007, am uitat sa reglez amortizorul de directie, era dat pe poz minima, tot pe Centura era sa ma fac pilaf la o depasire cu gazul la maxim.Am intrat in voblaj si abia am scapat, noroc ca nu venea nimic pe contrasens. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Iulie 6, 2018 Share Postat Iulie 6, 2018 RSC zic si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 6, 2018 Autor Share Postat Iulie 6, 2018 Nu as fi reinventat apa calda daca as fi gasit vreun topic sau discutie pe aceasta tema, am intrebat deoarece desi RSC pare no-brainer ... unii totusi le prefera pe cele clasice, si eram curios de ce. Cum la fel de bine, daca RSC este atat de superior, de ce totusi se ma fabrica CSC? P.S. @moderatorului care a mutat topicul de la service, daca tot ai facut o treaba, fa-o pana la capat si muta topicul la sectiunea corecta, respetiv la : Totul despre Echipamente si Accesorii Moto >> Accesorii after-market pentru motociclete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Iulie 6, 2018 Share Postat Iulie 6, 2018 Eu am avut CSC cativa ani de zile pe GSR600. intradevar il dadeam pe la jumate ca si reglaj pe strada ca altfel depuneai ceva efort sa vireze. Pe circuit cand am mai intrat il tineam pe 2-3 clickuri fata de maxim si era ca pe sine. Foarte buna jucaria si iti da f multa incredere si senzatie de control. Eu l-am luat de la importator (Tibi Troia) si el mi-a zis ca nu merita RSC pentru muritorii de rand, nici nu simtim diferenta. Doar alde Choy sau Cazacu sa faca diferenta intre ele. Asa ca am mers pe mana lui. Pe vremea aia era ceva diferenta de pret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 7, 2018 Autor Share Postat Iulie 7, 2018 Multam, diferenta de pret a RSC fata de CSC nu e uriasa, eram curios daca sunt si (alte) dezavantaje. Bun, facem comanda de un RSC! Acum inca nu sunt hotarat daca sa iau varianta care se monteaza in locul celui stock sau cel cu kit de instalare deasupra rezervorului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 8, 2018 Share Postat Iulie 8, 2018 (editat) Ti am zis mai sus, pe pozitia a 7-a, montat in locul original, uiti de el, indiferent ca esti in Liverpool sau mai stiu eu ce circuit de prin UK. Momentul fortei este egal cu valoare fortei inmultita cu bratul pe care este aplicata acea forta. Pus deasupra jugului superior se micsoreaza bratul fortei, va fi nevoie de schimbarea de la valoarea 7 pina poate pe pozitia 11-12 pt a obtine aceeasi reactie. Teoria ca teorie, eu am vazut-o aplicata avind rezultat o intimplare haioasa. CBR 1000RR 2008, Hyperpro montat deasupra jugului superior, reglaj de la 12 in sus.Amortizorul de directie se monta pe o extensie a jugului superior care s-a rupt in mod repetat pe circuit, pur si simplu acea ureche nu suporta forta amortizorului. Ca sa rezolve situatia, riderul a apelat la un cadru de bord race, made UK, care era proiectat pt montarea amortizorului de directie sub jugul superior, asemanator cum avem la R1 2004+. Omul a montat noul cadru de bord, amortizorul RSC, a pornit motocicleta in boxa de la circuit, a iesit din boxa si s-a dus pe diagonala pina in zidul de la marginea pistei din padock. Am ris toti de intimplare. RSC-ul nu fusese setat pe o valoare mai mica si montat in locasul nou, avea alta reactie, practic omul nu a mai putut lua un viraj la 15km/h. Editat Iulie 8, 2018 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 8, 2018 Autor Share Postat Iulie 8, 2018 Inteleg ce spui, te-am inteles de prima data si teoretic ai dreptate... vroiam doar sa ma conving personal inainte. Scuze dar asta sunt, intreb, citesc, ascult, filtrez si apoi decid singur! Ai vreo poza cu un kit de prindere superior pentru R1? Intreb deoarece pe net nu am gasit decat poze "generice", insa in unele configuratii de montaj deasupra jugului superior bratul fortei pare chiar mai lung decat cel din cazul pozitiei originale. Si in alta ordine de idei, doar ce m-am intors de la TT unde am vazut o gramada de motoare la boxe... cu amortizoarele montate deasupra rezervorului. Repet, am inteles ce ai zis si mai ales punctul de vedere insa nu cred ca nebunii aia la TT nu stiu cu ce se mananca mersul tare pe strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 8, 2018 Share Postat Iulie 8, 2018 (editat) nu am poze, se prinde de gaura din virful rezervorului,surub de 6mm, e slaba prinderea. Editat Iulie 8, 2018 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 9, 2018 Autor Share Postat Iulie 9, 2018 S-a cam rezolvat de la sine, Hyperpro are singurul model (re)activ iar pentru R1 '07-08 ofera doar kit de instalare in locul original. De pe grupul FB R1 UK am aflat ca se poate folosi kitul Bitubo de instalare deasupra tancului dar nu vreau sa ma complic cu improvizatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 7, 2019 Admin Share Postat Iunie 7, 2019 Redeschid acest topic interesant. Desi LT este ditamai vaca, este proiectată cu amortizor de direcție sub jug. Nu mai merg cu cel original de cațiva ani, dar acum mi-am propus să cumpar unul. Din ce am căutat nu am decăt două variante, simplu pe original, sau aftermarket HyperPro. Intrebarea mea este două : - cum imi dau seama câte clickuri să folosesc la mers normal? Este vreo teorie de care să țin cont la reglajul acestuia? - din ce ințeleg varianta RSC se pretează daca mergi atât stradal, cât și pe circuit, fară să mai reglezi de multe ori. In cazul in care merg numai pe stradă, pot merge cu CSC? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 20, 2019 Autor Share Postat Iulie 20, 2019 5 clickuri prin oras, 7 in rest. Dupa furtunele cu brida metalica probabil cea mai buna imbunatatire ptr un motor. Nu o sa regreti!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.