Sari la conținut

Postări Recomandate

Pe scurt, sunt in cautare de impresii comparative PRACTICE (nu dizertatii pseudo-filozofice) referitoare la cele doua tipuri de amortizoare de directie de la Hyperpro

https://hyperpro.com/steering-dampers/

 

1. CSC (Constant Safety Control)

2. RSC (Reactive Safety Control)

 

Multumesc!

Editat de yo4hgx

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

RSC, si nu mai inventa apa calda. Toti folosesc RSC. La solicitari lente, are o reactie de valoare a fortei mica, la un soc mai violent, forta de raspuns se mareste, nu mai este nevoie sa stai sa reglezi la el non stop. Eu am folosit RSC ul de prin 2005, niciodata nu schimbam reglajul, il dadeam pe o valoare care mi permitea sa circul lejer printre masinile oprite la semafor, pe Sos de Centura care era plina de santuri si dimburi puteam accelera fara emotii. Comparativ, la un test pe R6 2007, am uitat sa reglez amortizorul de directie, era dat pe poz minima, tot pe Centura era sa ma fac pilaf la o depasire cu gazul la maxim.Am intrat in voblaj si abia am scapat, noroc ca nu venea nimic pe contrasens.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

RSC zic si eu.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu as fi reinventat apa calda daca as fi gasit vreun topic sau discutie pe aceasta tema, am intrebat deoarece desi RSC pare no-brainer ... unii totusi le prefera pe cele clasice, si eram curios de ce. Cum la fel de bine, daca RSC este atat de superior, de ce totusi se ma fabrica CSC?

 

 

 

P.S. @moderatorului care a mutat topicul de la service, daca tot ai facut o treaba, fa-o pana la capat si muta topicul la sectiunea corecta, respetiv la :

Totul despre Echipamente si Accesorii Moto >> Accesorii after-market pentru motociclete

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut CSC cativa ani de zile pe GSR600.

intradevar il dadeam pe la jumate ca si reglaj pe strada ca altfel depuneai ceva efort sa vireze.

Pe circuit cand am mai intrat il tineam pe 2-3 clickuri fata de maxim si era ca pe sine. Foarte buna jucaria si iti da f multa incredere si senzatie de control.

Eu l-am luat de la importator (Tibi Troia) si el mi-a zis ca nu merita RSC pentru muritorii de rand, nici nu simtim diferenta. Doar alde Choy sau Cazacu sa faca diferenta intre ele. Asa ca am mers pe mana lui. Pe vremea aia era ceva diferenta de pret.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Multam, diferenta de pret a RSC fata de CSC nu e uriasa, eram curios daca sunt si (alte) dezavantaje. Bun, facem comanda de un RSC!

 

Acum inca nu sunt hotarat daca sa iau varianta care se monteaza in locul celui stock sau cel cu kit de instalare deasupra rezervorului...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ti am zis mai sus, pe pozitia a 7-a, montat in locul original, uiti de el, indiferent ca esti in Liverpool sau mai stiu eu ce circuit de prin UK. Momentul fortei este egal cu valoare fortei inmultita cu bratul pe care este aplicata acea forta. Pus deasupra jugului superior se micsoreaza bratul fortei, va fi nevoie de schimbarea de la valoarea 7 pina poate pe pozitia 11-12 pt a obtine aceeasi reactie. Teoria ca teorie, eu am vazut-o aplicata avind rezultat o intimplare haioasa. CBR 1000RR 2008, Hyperpro montat deasupra jugului superior, reglaj de la 12 in sus.Amortizorul de directie se monta pe o extensie a jugului superior care s-a rupt in mod repetat pe circuit, pur si simplu acea ureche nu suporta forta amortizorului. Ca sa rezolve situatia, riderul a apelat la un cadru de bord race, made UK, care era proiectat pt montarea amortizorului de directie sub jugul superior, asemanator cum avem la R1 2004+. Omul a montat noul cadru de bord, amortizorul RSC, a pornit motocicleta in boxa de la circuit, a iesit din boxa si s-a dus pe diagonala pina in zidul de la marginea pistei din padock. Am ris toti de intimplare. RSC-ul nu fusese setat pe o valoare mai mica si montat in locasul nou, avea alta reactie, practic omul nu a mai putut lua un viraj la 15km/h.

Editat de JAGI

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Inteleg ce spui, te-am inteles de prima data si teoretic ai dreptate... vroiam doar sa ma conving personal inainte. Scuze dar asta sunt, intreb, citesc, ascult, filtrez si apoi decid singur!

 

Ai vreo poza cu un kit de prindere superior pentru R1? Intreb deoarece pe net nu am gasit decat poze "generice", insa in unele configuratii de montaj deasupra jugului superior bratul fortei pare chiar mai lung decat cel din cazul pozitiei originale. Si in alta ordine de idei, doar ce m-am intors de la TT unde am vazut o gramada de motoare la boxe... cu amortizoarele montate deasupra rezervorului. Repet, am inteles ce ai zis si mai ales punctul de vedere insa nu cred ca nebunii aia la TT nu stiu cu ce se mananca mersul tare pe strada.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

nu am poze, se prinde de gaura din virful rezervorului,surub de 6mm, e slaba prinderea.

Editat de JAGI

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

S-a cam rezolvat de la sine, Hyperpro are singurul model (re)activ iar pentru R1 '07-08 ofera doar kit de instalare in locul original. De pe grupul FB R1 UK am aflat ca se poate folosi kitul Bitubo de instalare deasupra tancului dar nu vreau sa ma complic cu improvizatii.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×