Sari la conținut

Postări Recomandate

acum cateva zile...puseseum un post cu o baterie moto cu borna rupta.

astazi mi-a venit bateria noua care este deja montata pe motocicleta.

 

Am venit cu moto de la munca, am parcat in fata blocului , am urcat am baut o cafea , am coborat m-am suit pe mobra si am incercat sa o pornesc si dai cateva chei ...

credeam ca a ramas fara benzina initial...am dat la automat de cateva ori pana s-a dus bateria...când am vrut sa o desfac borna de minus era atat de oxidata ca s-a rupt ..

bateria veche era in scurt , asta am aflat ulterior.

 

Ideea este ca ajunge benzina in carburatoare.

dar scanteie pe bujii nu este.

urmeaza sa desfac sa verific contactele pe la boniba de inductie.

am desfacut si dat cu spray de contact toate mufele la care am avut acces.

am verificat si senzorul de cric lasat si cel de la maneta de ambreaj.

 

Ma gândesc sa nu fi prajit bateria veche ceva pe la moto...desi stiu ca in caz de scurt plesneste siguranta de 30A .

 

Motocicleta este un Suzuki freewind xf650 monocilindru , 2 carbburatoare 2 bujii.

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

verifica bobinele si presupun ca nu ai vreun CDI ce citeste senzorul de pe cheie :P

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu are senzor pe cheie...eu banuiesc contact imperfect pe masa la bobine...dar vad dupa ce desfac la ea carenele si dau rezervorul jos...ca sunt ascunse bine.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu despre ce motor vorbesti dar daca aduci aminte de bobine innseamna ca ai cel putin doi cilindrii, cel mai probabil ai un TCI nu CDI iar la bobine trebuie sa-ti vina +12V nu masa, masa iti vine de la tranzistorul de comutatie.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

releul de pornire l-ai verificat?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

nu am fost atent, credeam ca nu ii invarte electromotorul.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am masurat curentul ...intra in cdi12v ...in bobina ajunge 0.01v.

Am masurat bobina din care pleaca 2 fise, 2 bujii. Bobina indica 0.6 ohmi. Sa fie Cdi(tpi) prajit ?!

» Post actualizat in 28 Jul 2018 17:43

Am scos si curatat mufele la cdi...ajunge curent in bobina 30v. Dar cred ca este arsa bobina...ca scanteie ioc

» Post actualizat in 06 Aug 2018 13:24

Nu merge nici cu bobina noua...am masurat si cricul si maneta de ambreiaj si sunt ok....se pare ca toate duc spre CDI

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×