Zentrick Postat Iulie 29, 2018 Share Postat Iulie 29, 2018 Salut, recent mi-am achizitionat prima motocicleta o Yamaha R125 2010. Motocicleta are aproape 30000 km si trebuie sa ii schimb urgent lantul cu tot cu pinioane si sa ii fac schimbul de ulei. Lantul este foarte larg si initial am crezut ca de aceea uneori turatiile sunt inconstante. Dar am mai intrebat motociclisti si majoritatea au zis ca nu are nici o treaba lantul cu turatia inconstanta. Din cate am observat eu, imediat ce il pornesc variaza destul de mult turatiile dar dupa vreo 2-3 minute de lasat motorul sa se incalzeasca isi mai revine, dar tot cand accelerez si tin constant pe la 7-8000 ture incepe si variaza turatie fara ca eu sa fac ceva. Am cautat pe net si sper sa nu fie cazul sa trebuiasca sa ii faca cineva o sincronizare a injectiei. Am sa merg maine sau poimaine la mecanic pt a schimba lantul cu pinioane si sa fac schimbul de ulei cu filtru si o sa il intreb si de aceasta problema, dar tot as vrea sa mai am niste pareri. Multumesc! Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Iulie 29, 2018 Share Postat Iulie 29, 2018 (editat) Eu iti recomand sa incepi cu un schimb de bujii daca nu le-ai schimbat recent. Editat Iulie 29, 2018 de dan.c. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Iulie 29, 2018 Share Postat Iulie 29, 2018 NU ma pricep la injectii dar e monocilindru daca nu ma insel si nu are nevoie de sincronizare in sine. Poate se regleaza clapeta aia de aer dar mai mult nu stiu..... Sonda lamda, curatat injector, poate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 29, 2018 Share Postat Iulie 29, 2018 Evacuarea e originala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zentrick Postat Iulie 29, 2018 Autor Share Postat Iulie 29, 2018 Eu iti recomand sa incepi cu un schimb de bujii daca nu le-ai schimbat recent. Ok. NU ma pricep la injectii dar e monocilindru daca nu ma insel si nu are nevoie de sincronizare in sine. Poate se regleaza clapeta aia de aer dar mai mult nu stiu..... Sonda lamda, curatat injector, poate? O sa ma duc zilele astea la mecanic si o sa vad. Evacuarea e originala? Nu, este doar slip-on arrow. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Iulie 30, 2018 Share Postat Iulie 30, 2018 Ar putea fi aer fals, dai cu apă pe galeria de admisie şi când scade turaţia ai atins locul pe unde trage. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zentrick Postat August 7, 2018 Autor Share Postat August 7, 2018 Update: ieri am fost la mecanic si mi-a schimbat lantu cu pinioane si am facut schimbul de ulei cu filtru si nu mai are nicio problema. Turatiile sunt constante si motorul merge mult mai rotund. Multumesc tuturor pt ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.