Sari la conținut

Postări Recomandate

Salut, recent mi-am achizitionat prima motocicleta o Yamaha R125 2010.

Motocicleta are aproape 30000 km si trebuie sa ii schimb urgent lantul cu tot cu pinioane si sa ii fac schimbul de ulei. Lantul este foarte larg si initial am crezut ca de aceea uneori turatiile sunt inconstante. Dar am mai intrebat motociclisti si majoritatea au zis ca nu are nici o treaba lantul cu turatia inconstanta.

Din cate am observat eu, imediat ce il pornesc variaza destul de mult turatiile dar dupa vreo 2-3 minute de lasat motorul sa se incalzeasca isi mai revine, dar tot cand accelerez si tin constant pe la 7-8000 ture incepe si variaza turatie fara ca eu sa fac ceva.

Am cautat pe net si sper sa nu fie cazul sa trebuiasca sa ii faca cineva o sincronizare a injectiei.

Am sa merg maine sau poimaine la mecanic pt a schimba lantul cu pinioane si sa fac schimbul de ulei cu filtru si o sa il intreb si de aceasta problema, dar tot as vrea sa mai am niste pareri.

Multumesc! Asfalt uscat!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Postat (editat)

Eu iti recomand sa incepi cu un schimb de bujii daca nu le-ai schimbat recent.

Editat de dan.c.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

NU ma pricep la injectii dar e monocilindru daca nu ma insel si nu are nevoie de sincronizare in sine. Poate se regleaza clapeta aia de aer dar mai mult nu stiu..... Sonda lamda, curatat injector, poate?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Evacuarea e originala?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu iti recomand sa incepi cu un schimb de bujii daca nu le-ai schimbat recent.

Ok.

 

NU ma pricep la injectii dar e monocilindru daca nu ma insel si nu are nevoie de sincronizare in sine. Poate se regleaza clapeta aia de aer dar mai mult nu stiu..... Sonda lamda, curatat injector, poate?

O sa ma duc zilele astea la mecanic si o sa vad.

 

Evacuarea e originala?

Nu, este doar slip-on arrow.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ar putea fi aer fals, dai cu apă pe galeria de admisie şi când scade turaţia ai atins locul pe unde trage.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Update: ieri am fost la mecanic si mi-a schimbat lantu cu pinioane si am facut schimbul de ulei cu filtru si nu mai are nicio problema. Turatiile sunt constante si motorul merge mult mai rotund.
Multumesc tuturor pt ajutor.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×