Sari la conținut

Furtun butoias lichid frana


Postări Recomandate

Te duci frumosi la baietii aia de sertizeaza furtunase, de se joaca cu ele si le lipesc, le indoaie si le trag printre... roti dintate care le preseaza fittinguri? Sa revenim, te duci la aia, zici ce iti trebuie si imposibil sa nu gasesti. Ca doar cu asta se ocupa: furtune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

si nu era mai simplu sa tai o bucata si sa o bagi in bidon?

In bidon nu, pt ca e aproape plin cu lichid nou. Asa voiam, sa imersez o bucata, insa colegul care a initiat topicul a sugerat sa il umplu si i-am facut pe plac. Eu as fi folosit furtun din asta fara griji si fara teste, dar deja luase amploare povestea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am furtun din silicon la pompa de schimbat lichid si nu are nici pe dracu!

Interesant!

daca erai mai atent observai ca s-a umflat un pic , furtunul siliconic nu tine nici la carburant nici la lichid de frana , nu se dezintegreaza instantaneu dar nu-i place.

 

sunt 99% sigur ca furtunul de benzina tine la dot4 fara probleme pe termen lung , sau orice furtun din cauciuc sau nbr

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauciucul obisnuit se umfla la combustibil, furtunul transparent depinde. Cred ca nu toate sunt siliconice.

Ansamblul e bine merci, doar pare sa fi crescut nivelul lichidului in palnie. Acum ori se intampla ceva cu stratul interior al furtunului, ceea cenu cred, ori, cum lichidul de frana e higroscopic, o fi absorbit H2O din atmosfera garajului, umiditatea fiind >60%.

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vrei sa vina si solutia la nas si daca se poate sa mearga si o comanda online. Baga mana pe net si cauta un mizerabil de magazin de furtunase, sertizari si rahaturi si daca nu gasesti unul la cativa km de casa, dai frumos un telefon, intrebi ce te intereseaza pe tine (aplicatia + diametru interior) si sa-mi trag eu cu ciocanul peste degete daca nu rezolvi fain si frumos. Sa gandeasca altii pt voi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raducan, cred ca nu ai citit cu atentie despre ce e vorba.

 

In discutie era furtunasul de la pompa de frana la butoias. Nu vorbim de furtunele de frana de forta, cele in care se creaza presiune in momentul franarii.

 

Vorbim de un banal furtun prin care trebuie sa curga lichidul pentru a tine instalatia plina, in momentul in care exista pierderi pe undeva. Nu exista stress mecanic asupra lui. Doar chimic de la lichidul de frana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum n-am avut nevoie de menghina, dispozitivul experimental a stat linistit acolo si nu prezinta nici o modificare. Pt un rezultat concludent am sa disec longitudinal furtunul, dar nu azi ca fac munca de birou :P

» Post actualizat in 08 Aug 2018 20:41

Astazi am demontat dispozitivul John Dot si, dupa cum anticipam, furtunul (Gates multifuel plm) n-are nici pe draq. L-am si disecat ca sa ma conving.

» Post actualizat in 08 Aug 2018 20:43

Asa arata matzu' la interior:

post-5325-0-20179600-1533760963_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...