Jump to content
Sign in to follow this  
AlexAB

Recomandare variante de casti drum lung + enduro

Ce varianta de casti recomandati?  

20 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

L-am montat deja.

Am vazut ca acele 4 suruburi cu inbus care strang cauciucul de parbriz sunt un pic prea scurte. Adica mergeau perfect daca aveam parbrizul mai gros.

Sa vad ce pot folosi pe post de tablite..

 

Ca sa-l montez am folosit o cheie imbus de la ikea.. si apoi am fost sa-mi cumpar un set nou pentru surubelele astea mici.

Plus o cheie pentru saiba blocatoare.


» Post actualizat in 24 Aug 2018 15:36

Abia astept sa-l probez maine pe autostrada spre Pitesti :D.

post-97306-0-12526500-1535124594_thumb.jpg

post-97306-0-00325900-1535124609_thumb.jpg

post-97306-0-44371200-1535124626_thumb.jpg

Edited by AlexAB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tăblițele pot fi de la o conservă. Pe cele două șuruburi mari am dat cu threadlocker. Nu că ar fi fost nevoie, dar să fie. Să ai o cheie de 10 la tine, dacă e să strangi piulița.

Btw, ai pus invers tăblița din față.

 

Și încă ceva: ce cauți pe autostradă?

Edited by Lucian_M

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hah, ce ochi bun ai, bravo! Mersi, o s-o întorc.

Autostrada nu e o alegere pentru mine.. E doar mai ușor pentru cineva la volan, și un pasager mic in spate. Nu-i bătuta-n piatra ruta.

Edited by AlexAB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am tinut constant 130 -140 km/h cu mai putine turbulente decat inainte cand mergeam cu 120 si cu mai putina oboseala. I-am mai optimizat pozitia si acum imi trimite aer curat doar inspre casca.

Inainte, la viteze de autostrada, primeam mai mult aer turbulent in casca si in umeri.

Un pic nemultumit ca a trebuit sa umblu dupa niste chei care n-au venit la pachet dar au fost cei mai buni 120 RON cheltuiti pana acum (+25 livrarea).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chinezaria vine fara imbus. Dar cam orice motorist are un set de chei/imbusuri/torx etc pe acasa.

Ma bucur ca esti multumit de jucarie.

 

Numai bine!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din pacate, eu mi-am luat o talpa pt piciorul lateral si a venit tot cu imbusuri din-alea. Oricate scule am, si am ceva, marimea nu se incadreaza la nimic. Cu un torx am reusit :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ai sculele potrivite. 😎

 

Uite talpă sănătoasă. La astea din comerț mai pui scândurică.

» Post actualizat in 28 Aug 2018 05:42

Duraluminiu de 6 mm.

post-92464-0-19258800-1535434941_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vad ca Scorpio motors n-au defapt Bell MX-9 MIPS in stoc.. e doar o versiune noua de magazin online la care lucreaza si stocul nu e "real".

Ma uit acum la Airoh S5 si Scorpion ADX-1 (MT950), la motodiscount.ro au pana vineri discount de 20% la echipamente.

Imi place Scorpionul dar am retineri legate de certificarea DOT.. era fain daca avea si un ECE.

Edited by AlexAB

Share this post


Link to post
Share on other sites

standardul DOt la casti e un gunoi din 1970 toamna . ECE e minimul acceptabil , snell e de doritt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost si am probat Scorpion ADX-1 la motodiscount, avea pe ea sticker de ECE..

 

Ce nu mi-a plăcut e ca trosnea din toate încheieturile.. Nu îmi inspira deloc un sentiment de siguranță.

A doua problema e ca barba imi era expusă destul de mult sub barbia castii.

A treia problema e ca marimea L îmi strângea foarte tare pomeții..

 

Ma gândesc ca mai bine mai strâng bani pentru ceva mai ok pentru sezonul viitor.

» Post actualizat in 31 Aug 2018 11:55

Din ce-am vazut la castile dual sport nu exista mid-range propriu-zis, m-am uitat cam in toate magazinele din Bucuresti.

Fie dai intre 400 - 1000, fie de la 2000 in sus.

Doar in afara gasesti mai multe modele.

 

Pana la urma cred ca am gasit ce cautam, LS2 MX436.

- pe alb (de vara si vizibilitate)

- super ventilata si relativ usoara

- sa mearga cu ochelari

- sa poti inchide viziera peste ochelari

- certificata ECE & DOT

- 700 RON + 200 RON ochelarii.

 

La motodiscount.ro n-o mai aveau, dar se mai gaseste la atvrom, inca au multe culori si marimi pe stoc, plus ochelari.

 

M-am plimbat cu ea o ora, si prin oras, si e superba pentru vremea asta (comparata cu full-face-ul meu HJC FG-ST).

Pana la 80km/h e minunat de aerisita si de ventilata.

Duminica o probez la drumul spre Bolboci :D si o sa deschid un topic de review (si unul cu poze din excursie :D)

 

post-97306-0-34220200-1535716305_thumb.jpg

post-97306-0-60727100-1535716319_thumb.jpgpost-97306-0-85056600-1535716466_thumb.jpgpost-97306-0-33215800-1535716480_thumb.jpgpost-97306-0-15737300-1535716491_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost si am probat Scorpion ADX-1 la motodiscount, avea pe ea sticker de ECE..

Ce nu mi-a plăcut e ca trosnea din toate încheieturile.. Nu îmi inspira deloc un sentiment de siguranță.

A doua problema e ca barba imi era expusă destul de mult sub barbia castii.

A treia problema e ca marimea L îmi strângea foarte tare pomeții..

Ma gândesc ca mai bine mai strâng bani pentru ceva mai ok pentru sezonul viitor. » Post actualizat in 31 Aug 2018 11:55Din ce-am vazut la castile dual sport nu exista mid-range propriu-zis, m-am uitat cam in toate magazinele din Bucuresti.

Fie dai intre 400 - 1000, fie de la 2000 in sus.

Doar in afara gasesti mai multe modele.

 

Pana la urma cred ca am gasit ce cautam, LS2 MX436.

- pe alb (de vara si vizibilitate)

- super ventilata si relativ usoara

- sa mearga cu ochelari

- sa poti inchide viziera peste ochelari

- certificata ECE & DOT

- 700 RON + 200 RON ochelarii.

 

La motodiscount.ro n-o mai aveau, dar se mai gaseste la atvrom, inca au multe culori si marimi pe stoc, plus ochelari.

 

M-am plimbat cu ea o ora, si prin oras, si e superba pentru vremea asta (comparata cu full-face-ul meu HJC FG-ST).

Pana la 80km/h e minunat de aerisita si de ventilata.

Duminica o probez la drumul spre Bolboci :D si o sa deschid un topic de review (si unul cu poze din excursie :D)

 

attachicon.gifls1.JPG

attachicon.gifIMG_20180831_133210.jpgattachicon.gifIMG_20180831_133205.jpgattachicon.gifIMG_20180831_133157.jpgattachicon.gifIMG_20180831_133146.jpg

Cand mai strangi bani, vino sa iti dau un Arai cum trebuie, lasa prostiile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti-am admirat Arai-ul. Faina culoarea si faptul ca era inscriptionata cu Honda :).

La anul poate fac si eu trecerea la ceva din gama Schuberth, Arai, Shoei.. desi am vazut ca toate dual-sporturile sufera de zgomot, greutate chiar si la 500 de euro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa este. Șuieră si suferă, dar aerisirile la XD4 sunt de vis. Eu, la enduro, trag de un 950 adv si transpir destul. Dar la cap, in miscare, e din alt film. Plus ca e uscata tot timpul si usor de spalat totul. Pentru mine, ramane alegerea perfecta la stilul meu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti-am admirat Arai-ul. Faina culoarea si faptul ca era inscriptionata cu Honda :).

La anul poate fac si eu trecerea la ceva din gama Schuberth, Arai, Shoei.. desi am vazut ca toate dual-sporturile sufera de zgomot, greutate chiar si la 500 de euro.

Unde ai vazut tu ca sufera de zgomot ? Le-ai testat pe rand sau doar din citite si auzite ? Concret ma refer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca e subiectiv totul. Inaltimea riderului, curentul aerului in functie de motor, parbriz si alte variabile. Eu sunt fericit ca pot vorbi in sena smh5 cu pasagera chiar si la 120 fara sa urlu. Restul vitezei e pt autostrada, loc unde nu o sa ma vedeti :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa este. Șuieră si suferă, dar aerisirile la XD4 sunt de vis. Eu, la enduro, trag de un 950 adv si transpir destul. Dar la cap, in miscare, e din alt film. Plus ca e uscata tot timpul si usor de spalat totul. Pentru mine, ramane alegerea perfecta la stilul meu.

E ideala vreau sa zic. Am probat Suomy Mx Tourer, Shoei Hornet 1 si 2, apoi am incercat Arai. Pai ce stia broasca ce-i oceanul pana am trecut la Arai ? Nu, nu. Acum nu mi-as mai lua alta casca daca e vorba de dual-sport.

Cu Sena 10R ne auzim dupa parbriz pana la 120-130 perfect, pe urma intervine zgomotul, nu cred ca vreo casca poate fi 100% siletioasa la viteze dupa 150-160.

Edited by blue_nightwishX

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prima casca pe care am pus-o pe cap, cand aveam un Scarabeo de 50cc a fost una de imprumut (sacriciu :) ). Un Schubert flip-up, pe care scria made in west germany. Si asta era acum 11 ani (casca avea inca 20, cred).In momentul in care am inchis-o, a fost liniste de mormant, chiar si pe un 2T la 70 km/h. Deci cred ca exista casti silentioase. Dar silentios nu inseamna aerisit si invers. Cum zici si tu, e un compromis perfect.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...