adda_m_p Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 Eu cand mi-am inmatriculat motorul adus din UK am tradus doar certificatul de export. Contractul de vanzare cumparare l-am facut direct in romana si nu am avut probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Iulie 1, 2012 Share Postat Iulie 1, 2012 De Jersey / Guernsey stiti cumva cum e cu vama? De Jersey / Guernsey ce e aia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
artoisss Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 Aveti idee cat e vama pentru un motor inmatriculat in state? Functionarii de la vama erau prea in ceata (sunt si inceti, ei, dar asta e alta poveste) ca sa ma declar multumit de raspunsul lor. Cica se plateste 6% plus tva, dar calculul valorii la care se aplica vama e facut prin comparatie cu alte bunuri de aceeasi marca, valoare etc. Adica vesinca poveste: " pai eu am dat doi lei pe motor, platesc vama la 2 lei, nu?" "lasa ca-ti spunem noi cat valoreaza mobra ta, ce te bagi, nu stii nimic!" deci, daca aveti cunostinta despre valori reale si concrete, va rog un pic de ajutor>. Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 Daca procedura este indentica ca la masini, din pacate, valoarea este stabilita de ei. Au niste tabele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
artoisss Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 n-avem vreun biker care sa lucreze la vama, sa ne dea o informatie concreta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Iulie 5, 2012 Share Postat Iulie 5, 2012 (editat) De Jersey / Guernsey ce e aia? Niste insule din Canalul Manecii care apartin de Marea Britanie dar nu fac parte din UE si au un regim mai ciudat de vama. p.s. intrebarea era cum se poate inmatricula un motor de acolo. Editat Iulie 5, 2012 de NaeL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Sam Postat Iulie 6, 2012 Share Postat Iulie 6, 2012 Salutare, Urmeaza sa imi ajunga in tara un motor comandat din Italia. Domiciliul stabil il am in Piatra Neamt iar pe Bucuresti am flotant. Stiu ca imatricularea permanenta o pot face doar unde am domiciliul stabil, deci Neamt, insa pot obtine numere provizorii din Bucuresti, in ideea de a merge pe roti pana acasa sa o inmatriculez? Sau exista o alta modalitate de a o inmatricula, pe langa facut autentificarea in Bucuresti,trimis acasa acte cu procura si returnat placuta numar prin curier? Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZYB Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 Am cumparat o motocicleta de la un Italian, el a venit cu ea pana in Romania pe roti si am facut aici contractul de vanzare-cumparere, pana la urma in cazul de fata trebuie sa platesc TVA la statul roman ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat Iulie 25, 2012 Share Postat Iulie 25, 2012 Salutare. In mai 2012 am luat o motocicleta mai veche si defecta de la un cetatean german. Motocicleta a fost adusa intr-o dubita de respectivul cu un drum in Romania din alte motive, scoasa din circulatie in 2008 in Germania. Am facut contract vanzare-cumparare vehicul folosit la un birou intocmire acte auto romanesc, direct cu respectivul neamt si am Brief-ul mare si Brief-ul mic de la el. In momentul de fata am restaurat-o, i-am facut asigurare pe 6 luni si i-am scos numar rosu, pentru a o putea misca si vedea cum se comporta in functionare. Intrebarea mea: Ce alte documente mai imi sunt necesare pentru finalizarea transcrierii si inmatricularii pe numele meu (nu am alte documente germane)si care sunt taxele de suportat la RAR pentru asta. Nu am reusit sa obtin o valoare de la RAR Alba si banuiesc ca nu sunt diferente valorice prea mari intre RAR-urile din tara. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gunny Postat August 10, 2012 Share Postat August 10, 2012 Salut!! sunt inca in Italia cu o Honda VT 750 Black Spirit. Am urmatoarele acte: "dichiarazione di vendita" cu timbru si stampila, "certificato di proprieta", "carta di circolazione" cu un sticker precum a fost anulata pe motiv ca a fost exportata definitiv in alta tara a U.E, si doua chitante, una pentru radiere in vederea exportului si una pentru actul de vanzare-cumparare. Cam astea ar fi actele. Ar mai trebui ceva??? as mai avea o intrebare legata de vama. Tre sa platesc ceva vama pentru un motor din U.E? Danke! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat August 10, 2012 Share Postat August 10, 2012 pt motor din u e nu platesti nici o vama ...in tara ai de platit doar la RAR si numerele la politie....drum bun sa ai... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
estroe Postat August 10, 2012 Share Postat August 10, 2012 Ideal ar fi sa fie contractul de vanzare cumparare pe numele tau (tu o cumperi). O sa mai ai nevoie de copie dupa talonul masinii si remorcii cu care o aduci in tara. In tara o sa ai nevoie de o tona de hartii (declaratie pe propria raspundere ca tu ai adus-o in data de.... prin vama..., adeverinta de la ANAF ca nu platesti tva, traduceri dupa diverse acte, etc). Cand am inceput sa platesc actele in Romania, am crezut ca o mica parte din bani s-au dus pe motocicleta si mai mult costa hartiile (e putina gluma - costa cam 600 ron), Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gunny Postat August 10, 2012 Share Postat August 10, 2012 EASY DAY!!!! Piece of cake!!!! love you all!!! cred ca o sa-mi iasa intr-o saptamana!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pasquinel Postat August 10, 2012 Share Postat August 10, 2012 Salut!! sunt inca in Italia cu o Honda VT 750 Black Spirit. Am urmatoarele acte: "dichiarazione di vendita" cu timbru si stampila, "certificato di proprieta", "carta di circolazione" cu un sticker precum a fost anulata pe motiv ca a fost exportata definitiv in alta tara a U.E, si doua chitante, una pentru radiere in vederea exportului si una pentru actul de vanzare-cumparare. Cam astea ar fi actele. Ar mai trebui ceva??? as mai avea o intrebare legata de vama. Tre sa platesc ceva vama pentru un motor din U.E? Danke! Haro (sunt poliglot). Voi incepe cu sfarsitul. Nu ai treaba cu vama pentru nici un fel de bunuri aduse din U.E. Si acum urmeaza partea mai putin vesela. Mi-am inmatriculat si eu acu' o saptamana CBR-ica adusa din Italia, asa ca ce-ti spun acuma e din experienta mea. Actele pe care le ai sunt ok la prima vedere. Urmatorul pas este sa gasesti o firma care se ocupa cu inmatriculari. Sunt firme din astea cacalau, ca sa ma exprim mai elegant. Uite lista aproximativa de preturi de la mine (din Bucovina, that is): -52 lei la primarie, taxa inmatriculare; -37 lei la CEC, taxa certificat de inmatriculare; -300 lei intocmire fisa pentru omologare RAR (fotocopii, traduceri legalizate, intocmire dosar); -90 lei declaratia notariala pe proprie raspundere ca motorul a fost adus cu un bus si placuta italiana a fost trimisa inapoi in Italia pentru distrugere (aici am mustrari de constiinta, deoarece am mintit: jumatate de drum am venit cu numar fals, iar cealalta jumatate am mers pe langa ea, am impins-o, adica, asa le-am spus desteptilor de la inmatriculari); -515 lei omologarea individuala la RAR; -35 lei revenirea la RAR, pe motiv de cauciuc incorect pe spate; -62 lei numarul preferential; -140 lei o asigurare ieftina si proasta la Carpatica, pe 6 luni; -120 lei benzina consumata cu drumurile pentru inmatriculare; -uzura psihica - nepretuita. Nu ma dau banii afara din casa, dar crede-ma ca as prefera sa platesc dublu decat sa mai trec o data prin iadul unei inmatriculari. A fost o saptamana grea. M-am izbit de capete patrate, de cerinte absurde, de un sistem de programare la inmatriculare care te obliga sa stai ca o vita cu ochii intr-un monitor, asteptand sa apara numarul tau de ordine, iar daca ai ratat momentul... ciao, bella, ai pierdut randul. Sper ca in zona de unde esti treburile merg mai bine. Oricum, pana la urma a meritat chinul, pentru ca ceberica mea merge ceas si ma duce unde vreau. Asta conteaza, nu? Asta-i CBR-ica. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gunny Postat August 10, 2012 Share Postat August 10, 2012 Haro (sunt poliglot). Voi incepe cu sfarsitul. Nu ai treaba cu vama pentru nici un fel de bunuri aduse din U.E. Si acum urmeaza partea mai putin vesela. Mi-am inmatriculat si eu acu' o saptamana CBR-ica adusa din Italia, asa ca ce-ti spun acuma e din experienta mea. Actele pe care le ai sunt ok la prima vedere. Urmatorul pas este sa gasesti o firma care se ocupa cu inmatriculari. Sunt firme din astea cacalau, ca sa ma exprim mai elegant. Uite lista aproximativa de preturi de la mine (din Bucovina, that is): -52 lei la primarie, taxa inmatriculare; -37 lei la CEC, taxa certificat de inmatriculare; -300 lei intocmire fisa pentru omologare RAR (fotocopii, traduceri legalizate, intocmire dosar); -90 lei declaratia notariala pe proprie raspundere ca motorul a fost adus cu un bus si placuta italiana a fost trimisa inapoi in Italia pentru distrugere (aici am mustrari de constiinta, deoarece am mintit: jumatate de drum am venit cu numar fals, iar cealalta jumatate am mers pe langa ea, am impins-o, adica, asa le-am spus desteptilor de la inmatriculari); -515 lei omologarea individuala la RAR; -35 lei revenirea la RAR, pe motiv de cauciuc incorect pe spate; -62 lei numarul preferential; -140 lei o asigurare ieftina si proasta la Carpatica, pe 6 luni; -120 lei benzina consumata cu drumurile pentru inmatriculare; -uzura psihica - nepretuita. Nu ma dau banii afara din casa, dar crede-ma ca as prefera sa platesc dublu decat sa mai trec o data prin iadul unei inmatriculari. A fost o saptamana grea. M-am izbit de capete patrate, de cerinte absurde, de un sistem de programare la inmatriculare care te obliga sa stai ca o vita cu ochii intr-un monitor, asteptand sa apara numarul tau de ordine, iar daca ai ratat momentul... ciao, bella, ai pierdut randul. Sper ca in zona de unde esti treburile merg mai bine. Oricum, pana la urma a meritat chinul, pentru ca ceberica mea merge ceas si ma duce unde vreau. Asta conteaza, nu? Asta-i CBR-ica. Bafta. OAU MAN!!!! Dar ce de bani ai dat!!! Eu sunt din Tulcea dar lucrez in Piatra. Acum cam o luna am inmatriculat masina de pe numele fostei logodnice pe numele meu. Nu am simtit ca ar fi fost greu. M-am dus la o firma unde pentru 20 de lei mi-a pus actele in ordine si mi-a zis unde sa ma duc. Asta era joi. Datorita lor Vineri la 13.00 aveam numerele preferentiale. 90 de lei pentru o declaratie notariala este jaf pe fata!!Fisa pentru omologare?? Asta ce naiba mai este? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pasquinel Postat August 10, 2012 Share Postat August 10, 2012 OAU MAN!!!! Dar ce de bani ai dat!!! Eu sunt din Tulcea dar lucrez in Piatra. Acum cam o luna am inmatriculat masina de pe numele fostei logodnice pe numele meu. Nu am simtit ca ar fi fost greu. M-am dus la o firma unde pentru 20 de lei mi-a pus actele in ordine si mi-a zis unde sa ma duc. Asta era joi. Datorita lor Vineri la 13.00 aveam numerele preferentiale. 90 de lei pentru o declaratie notariala este jaf pe fata!!Fisa pentru omologare?? Asta ce naiba mai este? Pentru un vehicul adus din alta tara este necesara omologarea individuala la RAR, unde iti pune calul pe standul de frana si verifica seria sasiului si a motorului. Well, acolo te prezinti cu un dosar, in fruncea caruia sta fisa pentru omologare. Asa se cheama ea.Abia dupa ce RAR-ul iti elibereaza certificatul de autenticitate al vehiculului, cartea de identitate si anexa la certificatul de inmatriculare, abia apoi mergi la inmatriculari. E mai complicat decat daca schimbi proprietarul din romania cu unul tot din romania (am scris intentionat cu litera mica). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gunny Postat August 10, 2012 Share Postat August 10, 2012 Pentru un vehicul adus din alta tara este necesara omologarea individuala la RAR, unde iti pune calul pe standul de frana si verifica seria sasiului si a motorului. Well, acolo te prezinti cu un dosar, in fruncea caruia sta fisa pentru omologare. Asa se cheama ea.Abia dupa ce RAR-ul iti elibereaza certificatul de autenticitate al vehiculului, cartea de identitate si anexa la certificatul de inmatriculare, abia apoi mergi la inmatriculari. E mai complicat decat daca schimbi proprietarul din romania cu unul tot din romania (am scris intentionat cu litera mica). Aha. Parca are sens. Dosarul asta se face la RAR? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edyneagu Postat August 10, 2012 Share Postat August 10, 2012 Eu am inmatriculat la Bucuresti 2 motoare aduse din Italia, unul in iulie 2011 si celalalt in aprilie 2012 si mi s-a parut destul de simplu. Formalitatile (RAR si politie) au durat adunate mai putin de 5 ore cu tot cu drum. Ambele motoare erau radiate acolo asa ca nu a fost nevoie de declaratii notariale ci doar de actul de provenienta, certificatul fiscal al vanzatorului si ce de inmatriculare in care era mentionata radierea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pasquinel Postat August 10, 2012 Share Postat August 10, 2012 (editat) Eu am inmatriculat la Bucuresti 2 motoare aduse din Italia, unul in iulie 2011 si celalalt in aprilie 2012 si mi s-a parut destul de simplu. Formalitatile (RAR si politie) au durat adunate mai putin de 5 ore cu tot cu drum. Ambele motoare erau radiate acolo asa ca nu a fost nevoie de declaratii notariale ci doar de actul de provenienta, certificatul fiscal al vanzatorului si ce de inmatriculare in care era mentionata radierea. Am specificat ca sunt din Bucovina. Ai fi uimit sa vezi ce diferente uriase sunt intre diferite zone din tara in privinta eliberarii unor documente. Am uitat sa precizez un aspect important, totusi: pe mine m-a dezavantajat faptul ca am mers la inmatriculare tocmai acum, in perioada in care vin acasa romanii care muncesc in occident. Probabil ca daca as fi mers in octombrie, ar fi fost mult mai simplu. In ce priveste radierea, SI MOTORUL MEU ERA RADIAT IN ITALIA, DAR CAPETELE PATRATE DE LA INMATRICULARI NU AU LUAT IN CONSIDERARE NICI ACTUL ORIGINAL DIN ITALIA, NICI TRADUCEREA LEGALIZATA! Din aceasta cauza a trebuit declaratia notariala, cu care inmatriculationistii lui peste se vor sterge, probabil, la poponeata. Editat August 10, 2012 de pasquinel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gunny Postat August 10, 2012 Share Postat August 10, 2012 Eu am inmatriculat la Bucuresti 2 motoare aduse din Italia, unul in iulie 2011 si celalalt in aprilie 2012 si mi s-a parut destul de simplu. Formalitatile (RAR si politie) au durat adunate mai putin de 5 ore cu tot cu drum. Ambele motoare erau radiate acolo asa ca nu a fost nevoie de declaratii notariale ci doar de actul de provenienta, certificatul fiscal al vanzatorului si ce de inmatriculare in care era mentionata radierea. Cat de bine ma fac sa ma simt ale tale vorbe!!! Sincer mi-e mai mult teama de faptul ca am tobele si oglinzile schimbate. Desi le am si pe cele originale, nu am chef de surubarit ci de plimbarit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pasquinel Postat August 10, 2012 Share Postat August 10, 2012 Am scris c.u_r, nu poponeata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edyneagu Postat August 10, 2012 Share Postat August 10, 2012 Desi aveam o copie dupa certificatul camionului cu care au fost aduse, la inmatriculare nici macar nu m-a intrebat cum a ajuns moto in tara cu atat mai putin sa imi ceara vreun document. Cat de bine ma fac sa ma simt ale tale vorbe!!! Sincer mi-e mai mult teama de faptul ca am tobele si oglinzile schimbate. Desi le am si pe cele originale, nu am chef de surubarit ci de plimbarit Cu oglinzile nu sunt probleme iar cu tobele s-ar putea ca la RAR sa te mai coste ceva in plus omologarea lor (asta daca nu cumva sunt de circuit si nu pot fi omologate). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gunny Postat August 10, 2012 Share Postat August 10, 2012 (editat) Desi aveam o copie dupa certificatul camionului cu care au fost aduse, la inmatriculare nici macar nu m-a intrebat cum a ajuns moto in tara cu atat mai putin sa imi ceara vreun document. o copie am sa fac totusi. nu as vrea sa umblu capiat de cap pentru o prostie de copie. mai bine prevazator decat tamp de cap. treaba e ca as vrea sa plec de aici cu actele ok (si se pare ca sunt) caci e greu sa revin sau sa contactez din nou pe careva de pe aici pentru nu stiu ce hartie de 2 euro. cat despre tine Edy ..... ori la ghiseu era o doamna iar tu ai ochi frumosi (HA HA HA) ori inspiri incredere (HE HE HE) zice undeva ce fel de tobe tre sa aiba, sau cu ce tobe a iesit din uzina? treaba e ca un amic foarte bun si-a luat unul exact la fel. la RAR nu era in baza de date de unde concluzia ca a fost primul din tara. lucru bun pentru ca nu tre sa mai stau eu acum sa caute ei nu stiu ce specificatii. lucru rau pentru ca au cu ce compara. or sti ei insa care e stock si care custom? ))) sper sa nu Editat August 10, 2012 de gunny Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
estroe Postat August 11, 2012 Share Postat August 11, 2012 (editat) Eu am inmatriculat la Bucuresti 2 motoare aduse din Italia, unul in iulie 2011 si celalalt in aprilie 2012 si mi s-a parut destul de simplu. Formalitatile (RAR si politie) au durat adunate mai putin de 5 ore cu tot cu drum. Ambele motoare erau radiate acolo asa ca nu a fost nevoie de declaratii notariale ci doar de actul de provenienta, certificatul fiscal al vanzatorului si ce de inmatriculare in care era mentionata radierea. Nu te supara ca te intreb, esti sigur ca nu exagerezi? Declaratia de la ANAF ca nu esti platitor de tva dupreaza din cate am inteles cam 4-5 zile. Eu cunosteam pe cineva si m-a rezolvat de pe o zi pe alta. Nu stiu daca cer peste tot, dar la fel mi s-a cerut traducerea legalizata din italiana in romana a actului de vanzare cumparare precum si a unui act din care sa rezulte data primei inmatriculari in Italia (pt ANAF ca sa ateste ca moto nu e noua).Astea la fel s-au facut de pe o zi pe alta. Nu inteleg cum ai rezolvat tu in 5 ore. BTW joi am facut inmatricularea in Bucuresti, motorul era radiat in Italia, fara numere, adus pe platforma si la politie mi-au cerut dupa cum am mai zis declaratia ca l-am adus eu in tara (prin ce vama, cu ce masina, la ce data) precum si copii dupa taloanele remorcii si masinii. Editat August 11, 2012 de estroe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gunny Postat August 11, 2012 Share Postat August 11, 2012 Nu te supara ca te intreb, esti sigur ca nu exagerezi? Declaratia de la ANAF ca nu esti platitor de tva dupreaza din cate am inteles cam 4-5 zile. Eu cunosteam pe cineva si m-a rezolvat de pe o zi pe alta. Nu stiu daca cer peste tot, dar la fel mi s-a cerut traducerea legalizata din italiana in romana a actului de vanzare cumparare precum si a unui act din care sa rezulte data primei inmatriculari in Italia (pt ANAF ca sa ateste ca moto nu e noua).Astea la fel s-au facut de pe o zi pe alta. Nu inteleg cum ai rezolvat tu in 5 ore. BTW joi am facut inmatricularea in Bucuresti, motorul era radiat in Italia, fara numere, adus pe platforma si la politie mi-au cerut dupa cum am mai zis declaratia ca l-am adus eu in tara (prin ce vama, cu ce masina, la ce data) precum si copii dupa taloanele remorcii si masinii. am incercat o programare online la RAR Tulcea. prima zi libera 5 Sept.!!!!! tre sa fac ceva neaparat!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.