Bogdan Yzf Postat Septembrie 26, 2018 Share Postat Septembrie 26, 2018 Buna ziua. Are cineva vreo idee despre care ar fi motivul pentru care nu porneste? Simptomele sunt urmatoarele: contact on, display-ul nu se aprinde, motorul se invarte dar nu porneste. Daca comut pe off butonul de kill switch, cateodata apare pe display ca ca am 70km/h la o turatie de vreo 7000. Am verificat toate sigurantele si sunt ok. Ce am observat ciudat e faptul ca daca scot siguranta de 7.5 ignition , se aprinde tot displayul. Am desfacut si butonul kill switch , l am legat pe direct si tot degeaba. Precizez faptul ca moartea displayului si implicit oprirea motorului s a produs in mers , inainte sa opresc la un semafor. Pare a fi un scurtcircuit pe undeva...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Septembrie 26, 2018 Share Postat Septembrie 26, 2018 Bateria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Septembrie 26, 2018 Share Postat Septembrie 26, 2018 Eu pariez pe releul de pornire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Yzf Postat Septembrie 26, 2018 Autor Share Postat Septembrie 26, 2018 Bateria e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Septembrie 26, 2018 Share Postat Septembrie 26, 2018 Cum ai ajuns la concluzia asta? Ai încercat și alta baterie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theogs Postat Septembrie 26, 2018 Share Postat Septembrie 26, 2018 Prea multa electronica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Yzf Postat Septembrie 26, 2018 Autor Share Postat Septembrie 26, 2018 Da. Am incercat cu bateria de pe un motor identic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Septembrie 26, 2018 Share Postat Septembrie 26, 2018 Ai aici schema electrica. O sa vezi ca alimentarea bordului se face prin firul maro aflat pe schema in stanga bordului. Ai spus ca ai scos o siguranta de 7,5A si s-a aprins bordul. Ai doua sigurante de 7,5A: una este F2 care alimenteaza bordul dar si semnalizarile iar a doua este F3 care alimenteaza aprinderea. Daca ai scos F3 si bordul s-a aprins posibil sa ai pe circuitul alimentat prin F3 un scurt circuit care iti taie si alimentarea bordului. Desfa bornele bateriei, scoate siguranta F3 si masoara cu un ohmmetru daca ai cumva vreun scurt intre borna F3 in care se leaga firul rosu/negru si masa. Ai grija ca scurtul nu trebuie sa fie musai cu zero Ohmi, posibil sa ai o valoare mica care iti ngenuncheaza bateria (zis traditional ca ''iti fura curent'') Daca ai un scurt posibil sa se opreasca si motorul si sa se stinga si bordul. Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Yzf Postat Septembrie 26, 2018 Autor Share Postat Septembrie 26, 2018 O sa incerc. Multumesc. Am si un filmulet cu simptomele dar nu pot sa l atasez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Septembrie 26, 2018 Share Postat Septembrie 26, 2018 (editat) E normal sa se invarta motorul si sa nu porneasca mobra pentru ca electromotorul este alimentat direct din baterie prin butonul START-KNOPF. Butonul KILL-SCHLATER alimenteaza un releu care permite alimentarea demarorului. Star-knopf si Kill-Schalter se afla cum te uiti pe schema in stanga sus linga bordul cu instrumente, iar releul comandat de Kill-Schalter este in dreapta jos numit Anlasser-Stromkreis si permite alimentarea releului de pornire numit Anlasser-Relais, aflat tot acolo. Demarorul se numeste in germana Anlasser. Baga Google Translate ca sa afli care sunt toate elementele din schema, sau intreaba pe aici si iti mai spun eu. » Post actualizat in 26 Sep 2018 09:20 Nu e complicata schema. O rezolvi problema. Un pic de rabdare si atentie. Din ce oras esti? Editat Septembrie 26, 2018 de Silver Arrow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Yzf Postat Septembrie 26, 2018 Autor Share Postat Septembrie 26, 2018 Tg Mures Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Septembrie 26, 2018 Share Postat Septembrie 26, 2018 Cam departe ca sa vin sa te ajut ... Sunt convins ca te descurci si singur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Yzf Postat Septembrie 26, 2018 Autor Share Postat Septembrie 26, 2018 o fi buna schema? mobra e modelul nou 2014 . modelul din 2008 n-are atata electronica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 26, 2018 Share Postat Septembrie 26, 2018 Verifica toate cuplele si conexiunile de masa din instalatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Yzf Postat Octombrie 8, 2018 Autor Share Postat Octombrie 8, 2018 Solved.Fir de masa super oxidat. Era alb. Cu multumiri....... » Post actualizat in 08 Oct 2018 13:29 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.