Dan Cata Postat Septembrie 30, 2018 Share Postat Septembrie 30, 2018 Salut, am nevoie sa imi recomandati o trusa de umplere a circuitului de racire. Am asta dar e groaznica, nu e de nici un folos, aruncati banii degeaba daca o cumparati. Nu tine vacuum dupa ce opresti aerul de la compresor si nici nu e ce trebuie ca sa poti sa reumpli circuitul inapoi. Ma gandesc ca dintre toti mesterii, cineva imi poate recomanda o scula pentru functia asta, care sa stiu ca merita banii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 30, 2018 Share Postat Septembrie 30, 2018 Oameni obisnuiti toarna lichidul pe sus... ala se duce in jos si cam aia e. Eventual, daca manualul cere asta, in functie de model, se face o aerisire. Fara scule complicate, inutile si scumpe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 30, 2018 Autor Share Postat Septembrie 30, 2018 La modelul asta de motor, e musai sa folosesti scula asta, altfel nu scoti tot aerul din instalatie si de indata ce pornesti motorul, iti urca nivelul in radiator. Iti multumesc pentru interventie, dar inca ma vad nevoit sa caut unealta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Octombrie 1, 2018 Share Postat Octombrie 1, 2018 Pentru un profan, la ce model te referi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr.mengele Postat Octombrie 1, 2018 Share Postat Octombrie 1, 2018 Probabil ceva beamveu. Numai aia se complica asa. Pentru un profan, la ce model te referi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Octombrie 1, 2018 Share Postat Octombrie 1, 2018 https://www.amazon.com/UView-550000-Airlift-Cooling-Checker/dp/B0002SRH5G Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 1, 2018 Autor Share Postat Octombrie 1, 2018 Pagina ta nu e buna, dar am gasit scula... https://www.amazon.com/Draper-09544-Cooling-System-Vacuum/dp/B003BVD5NE O sa imi incerc norocul cu asta, Draper fac scule bune, din ce am, nu m-a nemultumit nici una pana acuma, dar ii drept ca le folosesc ca amator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Octombrie 1, 2018 Share Postat Octombrie 1, 2018 (editat) https://www.amazon.com/UView-550000-Airlift-Cooling-Checker/dp/B0002SRH5G Banuiesc ca e ok si Draper. Airlift e firma canadiana. Editat Octombrie 1, 2018 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 1, 2018 Autor Share Postat Octombrie 1, 2018 Da da, mi-am dat seama ce ai vrut sa pui acolo, dar ii mult prea scumpa si o folosesc o data la fiecare 4 ani. Eu mai mult am de-a face cu motoare ce se racesc cu ulei. Abia in momente dianstea incepi sa apreciezi simplitatea motorului care nu e racit cu apa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Octombrie 1, 2018 Share Postat Octombrie 1, 2018 Abia in momente dianstea incepi sa apreciezi simplitatea motorului care nu e racit cu apa Depinde ce motor, in cazul meu scula specializata folosita la schimbarea antigelului e PET-ul de 2L. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 1, 2018 Autor Share Postat Octombrie 1, 2018 Acuma daca stau sa ma gandesc, metoda asta cu vacuum e cea mai sigura, ca sa nu ai DELOC aer pe instalatie. Si daca ai avea cavitati in care aerul ar ramane blocat, daca doar torni lichid, nu ai cum dislocui volumul ala, dar cu vid, nu ai cum sa nu dislocuiesti... si atunci ii sigura treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Octombrie 1, 2018 Share Postat Octombrie 1, 2018 (editat) E in special pt modelele K 1200 S,GT,R sau K 1300. Fara aceasta scula nu ai cum sa umpli sistemul de racire. Si nici sa schimbi bujiile!! Apropo si eu intentionez sa cumpar asa ceva . Dan Cata de unde ai luat ceea naspa? Editat Octombrie 1, 2018 de BMW RIDER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teby05 Postat Octombrie 1, 2018 Share Postat Octombrie 1, 2018 Ca sa ma bag si eu in seama ...povestea ii mai lunga ..Dan Cata cauta din cauza mea scula respectiva si este vorba de un bmw k1200s care am insistat sa imi schimbe antigelul desii stiam amandoi ca fara o ''scula'' de genu nu se poate schimba ...asa ca am comandat eu scula respectiva (de la expert tools) pentru colegu care intreaba .Rezultatul a fost cel de sus deci nu luati nu cumparati, dati 300 lei degeaba ,trebe sa faca 0.8 pe vid face abia 0.2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 1, 2018 Autor Share Postat Octombrie 1, 2018 Sau mai lesne aici, la fel de nepractica. http://echipamente-serviceauto.ro/ro/scule-sistem-de-racire/1979-trusa-pentru-umplerea-sistemului-de-racire.html O sa scriu aici ce rezolv cu scula de la draper, daca totul e bine, in 2 3 zile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teby05 Postat Octombrie 1, 2018 Share Postat Octombrie 1, 2018 las-o pe Somes in jos pe aia rea si dade iese treaba cu cealalta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Octombrie 1, 2018 Share Postat Octombrie 1, 2018 Aia face vacuum pe principiul Venturi (cred), ma gandesc ca s-ar putea aspira direct demontand ajutajul ala si, eventual, confectionand un adaptor cu o pompa manuala, un aspirator, ceva. Posibil sa mearga dracia dar alimentata de la un compresor potent, cu debit mare si prin furtun gros. Am si eu un device pt aerisit frane si la fel sta treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 10, 2018 Autor Share Postat Octombrie 10, 2018 Am luat scula de la Draper, noua, de pe amazon. Vreau sa zic ca... ii super! Am facut treaba cu ea, facut vid, blocat si ramas asa, sa vedem ca se pastreaza vidul, apoi am amorsat furtunul cu lichid de racire, am bagat capul furtunului in bidon si i-am dat sa traga. Mai ca mi-au dat lacrimile cand am vazut ca o tras exact cat zice in manuale, 2.5L Si toate astea in ~ 4 5 secunde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BogdanSB Postat Noiembrie 13, 2018 Share Postat Noiembrie 13, 2018 nu iti trebuie neaparat "scula" sa poti schimba antigelul la k. Procedura este urmatoarea: 1. se desface busonul de golire de pe radiator (se desface carena dreapta pt a avea acces la el) 2. se desface carena stanga pt a avea acces la aerisitorul de pe pompa de apa. 3. dupa ce s-a scurs vechiul antigel se monteaza busonul de golire si se completeaza cu antigel pana ce se umple radiatorul. 4. se monteaza capacul radiatorului la loc. !!! a nu se porni motorul dupa pasii descrisi mai sus, pt ca pompa de apa este situata mai sus decat nivelul maxim al radiatorului si nu este amorsata. 5. se desface complet aerisitorul de pe pompa de apa si se completeaza cu antigel pana da afara. 6. se monteaza aerisitorul la loc si se completeaza cu antigel in vasul de expansiune. 7. Se porneste motorul si se aeriseste pe la aerisitorul de pe pompa si cel de pe furtunul de la radiator. 8.Dupa ce s-a racit motorul se mai completeaza daca este cazul pe la busonul de la radiator si aerisitorul de la pompa. 9. De banii economisiti de pe minunea tehnologica a celor de la BMW se planifica o plimbare cu motocicleta. L.E. Aerisitoarele sunt din plastic cat si busonul de golire asa ca strangeti cu simt de raspundere pt nu a avea alte neplaceri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.