Sari la conținut

Trusa umplere sistem de racire


Dan Cata
 Share

Postări Recomandate

Salut, am nevoie sa imi recomandati o trusa de umplere a circuitului de racire. Am asta

 

trusa-pentru-umplerea-sistemului-de-raci

 

 

dar e groaznica, nu e de nici un folos, aruncati banii degeaba daca o cumparati. Nu tine vacuum dupa ce opresti aerul de la compresor si nici nu e ce trebuie ca sa poti sa reumpli circuitul inapoi.

 

Ma gandesc ca dintre toti mesterii, cineva imi poate recomanda o scula pentru functia asta, care sa stiu ca merita banii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni obisnuiti toarna lichidul pe sus... ala se duce in jos si cam aia e. Eventual, daca manualul cere asta, in functie de model, se face o aerisire. Fara scule complicate, inutile si scumpe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La modelul asta de motor, e musai sa folosesti scula asta, altfel nu scoti tot aerul din instalatie si de indata ce pornesti motorul, iti urca nivelul in radiator.

 

Iti multumesc pentru interventie, dar inca ma vad nevoit sa caut unealta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pagina ta nu e buna, dar am gasit scula...

 

https://www.amazon.com/Draper-09544-Cooling-System-Vacuum/dp/B003BVD5NE

 

O sa imi incerc norocul cu asta, Draper fac scule bune, din ce am, nu m-a nemultumit nici una pana acuma, dar ii drept ca le folosesc ca amator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da da, mi-am dat seama ce ai vrut sa pui acolo, dar ii mult prea scumpa si o folosesc o data la fiecare 4 ani. Eu mai mult am de-a face cu motoare ce se racesc cu ulei. Abia in momente dianstea incepi sa apreciezi simplitatea motorului care nu e racit cu apa :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acuma daca stau sa ma gandesc, metoda asta cu vacuum e cea mai sigura, ca sa nu ai DELOC aer pe instalatie. Si daca ai avea cavitati in care aerul ar ramane blocat, daca doar torni lichid, nu ai cum dislocui volumul ala, dar cu vid, nu ai cum sa nu dislocuiesti... si atunci ii sigura treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E in special pt modelele K 1200 S,GT,R sau K 1300. Fara aceasta scula nu ai cum sa umpli sistemul de racire. Si nici sa schimbi bujiile!!

Apropo si eu intentionez sa cumpar asa ceva . Dan Cata de unde ai luat ceea naspa?

Editat de BMW RIDER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa ma bag si eu in seama ...povestea ii mai lunga ..Dan Cata cauta din cauza mea scula respectiva si este vorba de un bmw k1200s care am insistat sa imi schimbe antigelul desii stiam amandoi ca fara o ''scula'' de genu nu se poate schimba ...asa ca am comandat eu scula respectiva (de la expert tools) pentru colegu care intreaba .Rezultatul a fost cel de sus deci nu luati nu cumparati, dati 300 lei degeaba ,trebe sa faca 0.8 pe vid face abia 0.2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau mai lesne aici, la fel de nepractica.

 

http://echipamente-serviceauto.ro/ro/scule-sistem-de-racire/1979-trusa-pentru-umplerea-sistemului-de-racire.html

 

O sa scriu aici ce rezolv cu scula de la draper, daca totul e bine, in 2 3 zile :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aia face vacuum pe principiul Venturi (cred), ma gandesc ca s-ar putea aspira direct demontand ajutajul ala si, eventual, confectionand un adaptor cu o pompa manuala, un aspirator, ceva. Posibil sa mearga dracia dar alimentata de la un compresor potent, cu debit mare si prin furtun gros. Am si eu un device pt aerisit frane si la fel sta treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am luat scula de la Draper, noua, de pe amazon. Vreau sa zic ca... ii super! Am facut treaba cu ea, facut vid, blocat si ramas asa, sa vedem ca se pastreaza vidul, apoi am amorsat furtunul cu lichid de racire, am bagat capul furtunului in bidon si i-am dat sa traga. Mai ca mi-au dat lacrimile cand am vazut ca o tras exact cat zice in manuale, 2.5L Si toate astea in ~ 4 5 secunde :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

nu iti trebuie neaparat "scula" sa poti schimba antigelul la k.

Procedura este urmatoarea:

1. se desface busonul de golire de pe radiator (se desface carena dreapta pt a avea acces la el)

2. se desface carena stanga pt a avea acces la aerisitorul de pe pompa de apa.

3. dupa ce s-a scurs vechiul antigel se monteaza busonul de golire si se completeaza cu antigel pana ce se umple radiatorul.

4. se monteaza capacul radiatorului la loc.

!!! a nu se porni motorul dupa pasii descrisi mai sus, pt ca pompa de apa este situata mai sus decat nivelul maxim al radiatorului si nu este amorsata.

5. se desface complet aerisitorul de pe pompa de apa si se completeaza cu antigel pana da afara. 

6. se monteaza aerisitorul la loc si se completeaza cu antigel in vasul de expansiune.

7. Se porneste motorul si se aeriseste pe la aerisitorul de pe pompa si cel de pe furtunul de la radiator.

8.Dupa ce s-a racit motorul se mai completeaza daca este cazul pe la busonul de la radiator si aerisitorul de la pompa.

9. De banii economisiti de pe minunea tehnologica a celor de la BMW se planifica o plimbare cu motocicleta.

 

L.E. Aerisitoarele sunt din plastic cat si busonul de golire asa ca strangeti cu simt de raspundere pt nu a avea alte neplaceri.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...