Sari la conținut

Harley


dexter
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 234
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...

http://harley.dev.ines.ro/harley_on_tour/

 

Harley Demo Truck la Bucuresti pe 24-25 mai 2014. Inscrieri mai sus a link. Va asteptam!

 

Am on intrebare ce nu are raspuns in Regulament: motocicletele sunt asigurate in caz de accident ? Intreb pentru ca la o alta firma (nu spui nume, nume mare monser), mi s-a spus ca test drive-ul e pe barba mea, daca dau cu ea pe jos platesc reparatiile sau toata mobra (si nu mi-ar place sa fac credit pt un Harley de 25.000EUR)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Acuma toti telijentii cu "miracolele tehnologie japoneze" o sa spuna ca e veche idea, ca Tesla si faza... hehehe...

 

Dupa care japonezii in 6 luni o sa scoata un motor copiat, exact la fel... da mai miraculos tehnologic bine inteles si fara "legenda"... cu vre-o 200 de dolari mai ieftin dar nu asa "exorbitant de scump" ca un Harley!

 

http://www.youtube.com/watch?v=t6F8O5A__Ds


» Post actualizat in 20 Jun 2014 00:42

eh... pana la urma nu au facut mare lucru, numai au dat forma la cruiser, chopper, bagger, Vtwin-ul modern, suspensia fata, au revolutionat piata moto cu Sportsterul, FXR-ul, Softail-ul, Fatboy-ul, Electra, Vrod-ul, XR-ul, acuma primul motor de strada electric... tot timpul primii, incepand "moda"... nu-i mare lucru de capul lor ... "mai mult legenda" (vorba unui oligofren in viata) "mai nimic; m-au ciuruit!"

Editat de Shobolanu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg ce vrei sa zici... deloc! Si ce legatura are ceea ce spui cu ce am scris eu.
Nu ma intereseaza motocicletele de GP... chiar nu ma atrag deloc, si nu ma intereseaza performantele legate de GP. Nu ma intereseaza ciclistica lor, felul lor de abordare al puterii sau cuplului pentru GP sau superbike.

Din punctul meu de vedere Roadking-ul meu actual este motorul ideal in ceea ce priveste ciclistica si performantele motorului. Chiar discutam deunazi cu un inginer expert in ciclistica si analizam jugurile (care la roadking sunt inverse, deci gatul e in fata telescoapelor) la roadking si comparam unghiurile fata de un motor sportiv, si cum afecteaza asta mersul pe roate... in fine, toata lumea se bate in cifre scoase din burta sau nu, ca zmeii in sosete. Cifre care pe mine ma dor in piula.

Pe o sosea cu posumi morti, nisip si pietre, balti si noroi, unde ploua si inghiata, 200 de cai la roata o sa te faca sa mergi in curbe mai incet decat Mobra, iar pe un drum de 1000 de km un motor de 150 de kile o sa fie mai obositor decat o zi de coasa... asa ca "performantele" de care amintesti sunt fara nici o valoare. Iar "racerii" in costum de ghimp nu ma impresioneaza nici cat sunetul de ascutitoare isterica pe care rachetele lor pentru bilute il fack.

dece spun fazele astea: nu demult, pe cand eram in Romania, l-am sunat pe un Dumitrash de acolo de la mine din Cluj sa-i spun ca motorul meu e de vanzare si, deorece el e bishnitzarash de motoare si are ceva magazinash, poate imi gaseste client. Raspunsul lui a fost halucinant: " eu nu vand aici 'legende' io vand motociclete..." adicatelea japoneze. pulaa mea de taran prost, n-are probleme de constiinta sa aduca motoare de pista terminate din vest, sa le aranjeze si sa le vanda la nenorocitii lui de clienti, ca alea is tehnologhia pizdoasa da' nu-l lasa sufletu sa-i murdareasca cu legende fara acoperire in "tehnologhie".

M-am saturat sa se uite dobitocii la motoru meu cu superioritate "eh... legenda nu performante" chiar daca ii rup fashu la stop, sau textieri care guitza cat de invechit e HD, dar ei calaresc un motor copiat dupa un model de Harley. daca motoru tau are doi cai in plus (poate 4 dar nu mai multi) si e cu 1000 de para mai ieftin, este pentru ca japanezii au fortzat nota tocmai ca s vanda copia. dar nu stii ca in curbel de "performanta" daca iei dintr-o parte pierzi in alta, si nici nu te intereseaza, pt ca tu te bati in cifre, punand botu la reclame... ca doar nu crezi in "legende".

Iar cand insinuezi ca eu sunt un prost ca arunc galeti de bani pe o legenda, pe cand tu jmecher cu bani putini ti-ai luat "tehnologhia", sa nu te superi daca incerc sa argumentez!

Acuma folosesc persoana a doua la modul general Kat-ule, sa nu crezi ca ma ofuscam la tine - numai - hahahhahahaha

Editat de Shobolanu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... de Triumph numa de bine, numai ca nu ne potrivim! Eu sunt prea Pink Floyd si Triumph-ul e prea Elvis Presley. Stau intr-o zona in care toata lumea a avut Triumph in tinerete si o gramada sunt calare pe el si acum. E mai la moda decat harley-ul aici... mai hip.

Place Rocket-ul cu toate ca e un motor pt teribilisti si 99.9% din posesori sunt niste frustrati care au ceva de demonstrat. Ceilalti 0.1% in schimb compenseaza prin valoare, dar e alta discutie.

Poate imi si iau unul sa il forjez putin... sa vad dupa ce vand Victory-ul

 

In fine revenind la subiect, Harley-ul a aratat inca odata, daca era nevoie, unde se situaza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

pai si in postul de dinainte despre ce se vorbea?

Ahoi!

Da s-a vorbit, dar mai are ceva in plus. Despre faptul ca anul viitor ajunge si in Europa si poate vedea, proba etc

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Hai sa-ti spun eu cum sta treaba!!!

In primul rand ca astea sunt "provocarile". Toti intra pe Topicul asta sa se masoare-n p.la cu Harleystii. Astea sunt frustrarile oamenilor...

Si se simt si in realitate. Ala care m-a provocat pe mine la o liniuta, cu GSXR750 (SRAD), era un frustrat. Si, vezi bine ca eu am vazut imediat cu ce model de motocicleta am de-a face si cam ce poate, pentru ca am mers si cu GSXR750 (SRAD). El a vazut un chopper, ba mai era si Harley. S-a gandit ca este prada usoara. Ar fi trebuit sa ma apuc sa-i explic ca trebuie sa fie atent ca este un Sportster 1200 Sport (adica multe elemente mecanice de Buell), ca are aprindere Screamin Eagle de 8000rot/min, ca filtrul ala de aer con ar trebui sa-i dea de inteles ca in carburator am main jet-ul de 200 sau ca rear pulley-ul ala mare inseamna ca este de Big Twin ( 70T fata de 61) si ca o sa plec ca din pusca de langa el? Asa ai vrea tu sa discutam cu frustratii astia care se cred zmei cu japonezele lor pe care eu le-am "fumat" ani de zile la rand?

Nu, prietene, fii tu decent, pentru ca eu am trecut de faza aia si am trecut la faza in care ma masor in p.la.

 

A, era sa uit: O lungime de motocicleta i-am dat frustratului cu SRAD si i-am facut si arogant cu mana. Asta ca sa le intre mintea in cap celor care au impresia ca orice râşniţă japoneza mananca Harley-uri pe paine.

Bun, dupa ce am citit si m-am amuzat sincer, pe topicul asta, care mai de care, unii mai hazlii, unii mai seriosi, altii mai patimasi din fire, incerc sa trag o concluzie referitor la "frustrarile unora"de pe aici si in general, legat de diferite marci de motorete.

Unu zicea mai sus ca a dat un sac de bani pe o "yahama", comparatia lui in ce priveste scula luata tine doar de bani, dupa cum ai vazut, cu banii dati pe un sportster, poti lua o japoneza, dupa 2004, de capacitate mai mare si posibil alte caracteristici care din fabrica il intrec.

Faptul ca toti cu japoneze, ca-s mai multi pe topicul asta decat astia cu Harley, contreaza pe aici, pot spune ca pleaca dintr-o iritare, frustrari nicicum, putem vorbi de orgolii, dimensiunea maciucii si tot ce tine de masculinitate sau barbatie, dar nu frustrari.....,pana la urma cu totii le avem, oricum are o definitie mai complexa.....

Nu am nimic cu liniutele, cu demarajul de pe loc al motoretei mele, eu ma simt grozav pe ce am , iar daca apare un nestiutor si pe un ton amabil vrea detalii despre motoreta, are o descriere, daca modul de a ma intreba ma zgarie, atunci il ignor.....

Eu sunt fan de japoneza, o marca anume, dar fara sa-ti spun de ce, ci doar ca imi place, e si un model de HD, wide glide, am eu o slabiciune pt ea.Si daca se apuca un "tonto" sa-mi zica ca-i de tot ca.cat.u, ma doare la blacheul bocatelor de parerea lui...mie pur si simplu imi place.

Nu ridic in slavi nici o marca de motor, toate au anii, momentele de glorie si decadere, unele mai devreme, altele mai tarziu, tine in mare parte de intretinerea lor.

Imi plac unele filmulete de pe youtube, cand unii gasesc niste HD, prin cotete, fan, magazii darapanate, le pun ulei in capul pistonului, le curata bujiile, le pun benzina si surpriza vine ....porneste,scoate fum, pocneste, si apoi motorul acela are viata....., foarte interesant.Gasesc ca, aliajele folosite in anii, 30, 50, 60, hai si 70, erau de o calitate deosebita, fata de ce folosesc majoritatea marcilor astazi, .......

Discutiile de genul asta cand unu spune ca a lui ii mai mare si toti sar sa o arate pe a lor, nu aduc nici un famec, topicului sau curentului motociclistic in sine....

 

Salutari si plimbari frumoase, cat mai tine vremea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun, dupa ce am citit si m-am amuzat sincer, pe topicul asta, care mai de care, unii mai hazlii, unii mai seriosi, altii mai patimasi din fire, incerc sa trag o concluzie referitor la "frustrarile unora"de pe aici si in general, legat de diferite marci de motorete.

Unu zicea mai sus ca a dat un sac de bani pe o "yahama", comparatia lui in ce priveste scula luata tine doar de bani, dupa cum ai vazut, cu banii dati pe un sportster, poti lua o japoneza, dupa 2004, de capacitate mai mare si posibil alte caracteristici care din fabrica il intrec.

Faptul ca toti cu japoneze, ca-s mai multi pe topicul asta decat astia cu Harley, contreaza pe aici, pot spune ca pleaca dintr-o iritare, frustrari nicicum, putem vorbi de orgolii, dimensiunea maciucii si tot ce tine de masculinitate sau barbatie, dar nu frustrari.....,pana la urma cu totii le avem, oricum are o definitie mai complexa.....

Nu am nimic cu liniutele, cu demarajul de pe loc al motoretei mele, eu ma simt grozav pe ce am , iar daca apare un nestiutor si pe un ton amabil vrea detalii despre motoreta, are o descriere, daca modul de a ma intreba ma zgarie, atunci il ignor.....

Eu sunt fan de japoneza, o marca anume, dar fara sa-ti spun de ce, ci doar ca imi place, e si un model de HD, wide glide, am eu o slabiciune pt ea.Si daca se apuca un "tonto" sa-mi zica ca-i de tot ca.cat.u, ma doare la blacheul bocatelor de parerea lui...mie pur si simplu imi place.

Nu ridic in slavi nici o marca de motor, toate au anii, momentele de glorie si decadere, unele mai devreme, altele mai tarziu, tine in mare parte de intretinerea lor.

Imi plac unele filmulete de pe youtube, cand unii gasesc niste HD, prin cotete, fan, magazii darapanate, le pun ulei in capul pistonului, le curata bujiile, le pun benzina si surpriza vine ....porneste,scoate fum, pocneste, si apoi motorul acela are viata....., foarte interesant.Gasesc ca, aliajele folosite in anii, 30, 50, 60, hai si 70, erau de o calitate deosebita, fata de ce folosesc majoritatea marcilor astazi, .......

Discutiile de genul asta cand unu spune ca a lui ii mai mare si toti sar sa o arate pe a lor, nu aduc nici un famec, topicului sau curentului motociclistic in sine....

 

Salutari si plimbari frumoase, cat mai tine vremea.

 

Nu prea cred ca se intelege ce scriu eu pe aici... Si, mai grav, cred ca am ceva la mansarda, daca tin sa explic. Asa ca, avand aceste circumstante atenuante ale omului care ar avea nevoie de pastile si inca nu ia, repet niste lucruri:

Am detinut foarte multe motociclete. Si am mers pe si mai multe. Nu m-am nascut pe Harley. Am dat la pedala si am impins la comuniste de mi-a venit rau. Tocmai de aceea inteleg foarte bine ca toate motocicletele au plusuri si minusuri, chiar si japonezele, dar toate iti ofera satisfactia de a te afla pe doua roti. Eu maine, daca ma urc pe Mobra, imi pune acelasi zambet pe fata ca ceea ce calaresc acum. Si tocmai din aceasta cauza eu nu intru pe niciun Topic dedicat vreunei marci ca sa arunc cu noroi. Eventual vorbesc despre plusuri si minusuri. Cred ca ai vazut foarte bine ca am criticat chiar si anumite Harley-uri. Deci nu vad numai Harley in fata ochilor. Dar, cand unii generalizeaza anumite aspecte, pentru ca au o problema vadita cu o anumita marca, eu renunt sa-i mai consider motociclisti. Ii consider frustrati, iritati, complexati, etc., dar nu motociclisti. Motociclistii iubesc tot ce are doua roti... Chiar si bicicletele Tohan.

Raspunsul meu, ca o palma pentru trezirea la realitate, nicidecum ca un adevar, nu poate fi decat acesta:

Daca ei n-au calarit in viata lor un Harley, dar stiu cu certitudine ca toate Harley-urile sunt praf, atunci eu, care am calarit multe, multe japoneze si am vazut cu ochii mei cadruri fisurate pe linia sudurii si nu numai, pot spune cel putin cu aceeasi certitudine ca toate japonezele sunt praf, pentru ca tuturor li se rup cadrurile, lucru mult mai periculos decat acela ca Harley este o motocicleta batraneasca de 40 de cai.

Dar eu stiu care este realitatea. Treziti-va si voi la realitate (nu este in mod obligatoriu o referire la persoana ta) si nu mai generalizati. Harley Davidson este o motocicleta ca toate celelalte, cu plusuri si minusuri.

Si daca nu vreti sa va treziti la realitate, va invit "sa ne masuram in p.la". Va arat eu ca Harley-ul este o motocicleta la fel de buna ca orice japoneza, ba chiar mai buna.

 

Medicamente...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea cred ca se intelege ce scriu eu pe aici... Si, mai grav, cred ca am ceva la mansarda, daca tin sa explic. Asa ca, avand aceste circumstante atenuante ale omului care ar avea nevoie de pastile si inca nu ia, repet niste lucruri:

Am detinut foarte multe motociclete. Si am mers pe si mai multe. Nu m-am nascut pe Harley. Am dat la pedala si am impins la comuniste de mi-a venit rau. Tocmai de aceea inteleg foarte bine ca toate motocicletele au plusuri si minusuri, chiar si japonezele, dar toate iti ofera satisfactia de a te afla pe doua roti. Eu maine, daca ma urc pe Mobra, imi pune acelasi zambet pe fata ca ceea ce calaresc acum. Si tocmai din aceasta cauza eu nu intru pe niciun Topic dedicat vreunei marci ca sa arunc cu noroi. Eventual vorbesc despre plusuri si minusuri. Cred ca ai vazut foarte bine ca am criticat chiar si anumite Harley-uri. Deci nu vad numai Harley in fata ochilor. Dar, cand unii generalizeaza anumite aspecte, pentru ca au o problema vadita cu o anumita marca, eu renunt sa-i mai consider motociclisti. Ii consider frustrati, iritati, complexati, etc., dar nu motociclisti. Motociclistii iubesc tot ce are doua roti... Chiar si bicicletele Tohan.

Raspunsul meu, ca o palma pentru trezirea la realitate, nicidecum ca un adevar, nu poate fi decat acesta:

Daca ei n-au calarit in viata lor un Harley, dar stiu cu certitudine ca toate Harley-urile sunt praf, atunci eu, care am calarit multe, multe japoneze si am vazut cu ochii mei cadruri fisurate pe linia sudurii si nu numai, pot spune cel putin cu aceeasi certitudine ca toate japonezele sunt praf, pentru ca tuturor li se rup cadrurile, lucru mult mai periculos decat acela ca Harley este o motocicleta batraneasca de 40 de cai.

Dar eu stiu care este realitatea. Treziti-va si voi la realitate (nu este in mod obligatoriu o referire la persoana ta) si nu mai generalizati. Harley Davidson este o motocicleta ca toate celelalte, cu plusuri si minusuri.

Si daca nu vreti sa va treziti la realitate, va invit "sa ne masuram in p.la". Va arat eu ca Harley-ul este o motocicleta la fel de buna ca orice japoneza, ba chiar mai buna.

 

Medicamente...

Pentru ca e un topic pentru motoarele Harley, am atasat o intrebare la care proprietarul nu a dat un raspuns, posibil ca nici el sa nu-l stie, modificarea fiind facuta in State.

Nu intreb ca sa ma aflu in treaba, dupa o analiza a modificarii distributiei de la lant la pinioane, imi pare pertinenta intrebarea baiatului, acolo prin angrenaj cu pinioane dintate, se schimba ceva si nu-mi dau seama ce, e o curiozitate de a mea, la care nu am inca un raspuns, constient ca un ax cu came se invarte invers, acum urmeaza partea de aprindere.....

Poti sa-mi dai detalii?Raman indatorat, vb serios.

 

 

"Salutare...

Am si eu o nelamurire in legatura cu modificarea distributiei de la lant la pinioane. Prin aceasta mocificare nu se schimba si sensul de rotatie la unul din arbori?

Motorul este bestial.

Bafta la vanzare!!!"

 

Referitor la posesorii de japoneze si motoretele in sine, pot sa-mi fac o parere, ma refer la la faptul ca am ca hobby, reparatia lor, in timpul liber, dar o sa-ti scriu

alta data sau o voi face pe privat.Tot ce repar probez si am probat destule. O singura data m-am dat pe un sportster , nu avea facuta nici o modificare....,

Salutari.

Editat de catas_him
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca arborele are came simetrice va face acelasi lucru rotindu-se in ambele sensuri. Partea interesanta la distributia cu pinioane la Harley este ca scapi de intinzatoarele lanturilor (unul dintre arborele cotit si un arbore cu came, si unul intre arborii cu came).

Sper ca nu am gresit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • IceLord changed the title to Harley

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...