Sari la conținut

Harley


dexter
 Share

Postări Recomandate

Asta pentru cine se întreaba cine ar cumpara chiloti HD. :)

 

Nu stiu daca chiar exista chiloti HD dar, daca exista, nu vad nimic rau in a-i purta. Chilotii nu stau de obicei la vedere, deci a purta chiloti de firma nu este dovada de snobism sau... impresii.

Poate tu umbli pe strada in chiloti, insa oamenii normali poarta peste chiloti pantaloni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 234
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Sunt 2 categorii de posesori de Harley. Cei pasionati pentru care respect !!! Si cei "la moda". Pe care n-ai ce comenta.

Si odata cu varsta se schimba si viziunea despre Harley.Am un prieten care are un soft tail din 2008 . Si acu vrea sa ii schime tobele pentru ca sunt prea zgomotoase. Are aproape 60 de ani :) Si posesor de HD de vreo 40 :) La varsta aia conteaza mai mult comoditatea si fiabilitatea. Asa ca el nu cred ca ar fo reticent la schimbare .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma, adulmecatorule de miresme...

HARLEY-DAVIDSON exporta motociclete in Japonia inca din 1912.

HARLEY a fost printre primele Fabrici Producatoare de Motociclete, daca nu chiar PRIMA FABRICA DE MOTOCICLETE DIN JAPONIA (RIKUO), prin 1935.

Deci, cum sa te gandesti ca Harley cauta sa-i ajunga din urma pe japonezi cand Harley i-a invatat tot ce stiu?

 

Aici, in Romania, unde miroase numai a b a s i n i de slapari care si-au luat Harley , chestii ca "Incalzire Globala" sau "Poluare" sunt doar niste aiureli.

Acolo, in America, unde motociclismul are o istorie indelungata, unde oamenii au lasat Herley-uri din tata in fiu, regulile cu privire la poluare devin tot mai stricte.

Asa ca, oamenii de la Harley nu fac decat sa scoata de la naftalina niste proiecte VECHI, unele foarte vechi, ca doar de la ei au invatat japonezii, nu invers. Doar ca oamenii Nu aveau de ce sa faca motoare racite cu apa, daca ei vindeau de rupeau motoare traditionale.

...Sau, de ce sa participe la curse, cand ei s-au saturat demult de ele?

In 1913 Harley avea Departament Racing.

In 1920 castigau cam tot ce se putea castiga.

In 1937 Harley stabilea recordul de viteza la sol, atingand aproape 220km/h.

E T C.

Adica, oamenii sunt satui de joaca.

 

Si, baga la cap, VR1000 este parintele V-Rodului. V-Rod nu are un motor creat de Porsche, ci de Harley in 1988, gata racit cu apa. De fapt, in '88 l-au scos de la naftalina...

Baietii tin proiectele la sertar cu zecile de ani, ca vand foarte bine si daca nu-i preseaza nicio Lege... Acum ii preseaza si scot motorul de Harley racit cu apa... Vreun proiect prafuit al Harley-Davidson, tinut secret inca din 1910. :crack:

 

Poze cu HARLEY DAVIDSON VR1000, motocicleta din 1988, poate mai inveti cate ceva...

HD tata, nu-i asa ca ai gresit adrisantul? unde naiba am zis eu ca V-Rod-ul e creat de Porsche? si doi, las-o mai moale cu patima, eu fac misto de tactica producatorului in materie de marketing si publicitate aici, nu de produsul in sine. cat despre restul inclin sa-ti dau dreptate, mai ales, pe partea cu motorul racit cu apa. doar ca nu l-au folosit din ratiuni de marketing. americanii in special sunt mai legati de vechile generatii de motoare produse de HD. poate europenii se vor dedulci mai usor la noile modele. vom vedea

 

nu va mai agitati atita,foxu doar ne-a anuntat ca Hd scoate modele noi,cu racire pe apa,din 2014.

 

ref la chilotii lui JCDenton,singur are chiloti suzuki sau honda,dar umbla undercover kawsaki.

corect Cristi si din ce am citit din presa pe afara dupa segmentul de touring folosit ca experiment, exista speculatia ca usor, usor , in functie de evolutia pietei, ar exista posibilitatea ca acest sistem de racire sa fie implementat si la generatia softail si dyna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

corect Cristi si din ce am citit din presa pe afara dupa segmentul de touring folosit ca experiment, exista speculatia ca usor, usor , in functie de evolutia pietei, ar exista posibilitatea ca acest sistem de racire sa fie implementat si la generatia softail si dyna.

Nu e chiar asa. Doar Electra Glide Ultra Limited FLHTCUI si Tri Glide, nu toate touring-urile, au primit aceste motoare V2 HD racite cu lichid.

Si repet, V-ROD-ul racit cu lichid este produs de peste 10 ani.

Hai sa ne exprimam corect si sa dam informatii cat de cat corecte, fara generalitati in ceea ce priveste noile modificari. Totusi sunt curios cum au reusit cei de la Indian/Polaris sa se incadreze in normele de poluare cu al lor 110 CI model 2014 cand cei de la HD cu al lor 103CI, nu.

Da, sunt chiloti HD si multe alte chestii HD. Si? Unde e problema?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e chiar asa. Doar Electra Glide Ultra Limited FLHTCUI si Tri Glide, nu toate touring-urile, au primit aceste motoare V2 HD racite cu lichid.

Si repet, V-ROD-ul racit cu lichid este produs de peste 10 ani.

Hai sa ne exprimam corect si sa dam informatii cat de cat corecte, fara generalitati in ceea ce priveste noile modificari. Totusi sunt curios cum au reusit cei de la Indian/Polaris sa se incadreze in normele de poluare cu al lor 110 CI model 2014 cand cei de la HD cu al lor 103CI, nu.

Da, sunt chiloti HD si multe alte chestii HD. Si? Unde e problema?

renegade. eu am spus ca in presa de peste ocean se fac speculatii de genul asta, nu ca le fac eu. sau nu m-am exprimat foarte clar prima data? si asa cum am zis si mai sus nu iau in calcul V-rod-ul aici pentru ca e din alt film fata de modelele asa-zis traditionale. Cat despre incadrarea in normele de poluare conteaza cum e construit motorul celor de la Indian, dar si admisia finala. Pentru mai multe detalii arunca un ochi aici :http://www.cycleworld.com/2013/03/09/exclusive-inside-the-all-new-indian-thunder-stroke-111-v-twin-engine/

Editat de foxdesert
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai citit despre Indian de mai multa vreme dar foarte ciudat, ei spun doar ca trebuie mentinuta o anume temperatura si de aia este cu multe aripioare de racire. Nimic altceva. Nu scrie mai nimic despre emisiile EPA.

 

Hai ca la FLHTCUI si Tri Glide au gasit unde sa puna radiatorul. Dar la modelele fara acea carena de la picioare unde naiba le-or pune?



Si totusi citind mai multe opinii se pare ca asa zisa problema cu emisiile si EPA este doar o parte a problemei. Iar faptul ca au introdus racirea cu lichid are ca rezultat marirea cuplului la turatii joase si in general a caracteristicilor motorului. Cel putin asa zic ei. Si inca ceva, se pare ca si motorul de 110 CI de pe CVO-uri va primi racirea cu lichid.

 

Daca comparam cele doua variante ale aceluiasi motor o sa vedem treburi interesante.

 

http://www.harley-davidson.com/en_EU/Motorcycles/compare-bikes.html

 

Incercati intre Ultra Limited si Street Glide care au acelasi motor doar ca cel de pe Street Glide este clasic. Oare merita racirea pe lichid doar pentru atat? Hmmm.... Cred ca tot varianta cu EPAs i emisiile este cea ascunsa in spatele unor asa zise imbunatatiri. Ma rog, chestie de gust!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Harley ul este o motocicleta care are un pret mult prea mare pt ceea ce ofera.., probabil-sigur mare parte din bani ii dai cumparand imaginea-traditie a ceea ce a adunat intr un secol si mai bine, aceasta marca. Este parca facuta din topor, fata de cele japoneze..,ofera senzatii pt pasionati si controverse- negatii printre pragmatici. Evreii aceia sunt niste nesimtiti oricum..indiferent cate scuze le as gasi.., ca si cei de la Bmw, speculeaza si manipuleaza sentimentele unei anumite nise de motociclisti.., e o motocicleta care parca se destrama la relanti.., la plecare zici ca se desface in bucati si in mers iti vibreaza si inima..,. Dpdvd al fiabilitatii si al calitatii pieselor per ansamblu, motocicletele japoneze sunt superioare Harley ului. Harley ul este o motocicleta cu suflet pt motociclistii cu spirit si este, cu siguranta, urmatoare mea alegere. De ce.., e ca si cum m ai intreba pt ce cred in Dumnezeu.., cred si gata.., unele lucruri nu se pot explica in cuvinte.., le simti sau nu! Acum ma desfat cu o copie dupa Fatboy.., sper ca nu am nevrozat pe nimeni cu parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Harley ul este o motocicleta care are un pret mult prea mare pt ceea ce ofera........ca si cei de la Bmw, speculeaza si manipuleaza sentimentele unei anumite nise de motociclisti....

Nu e nici o speculatie! Japonia, corea, china au alta cultura... inclusiv conceptia muncii in sine este privita din alt punct de vedere... total diferita de cea europeana sau americana.

Produsul finit include in pret tehnologia si manopera, inclusiv pretul de productie al otelului sau al plastcelor! Harley-ul sau BMW-ul este lucrat cu cca15$/ora... Daca s-ar fabrica pe o farfurie de orez, altul ar fi pretul... Asa-i? China a castigat toata piata mondiala... restul sunt vorbe.

 

PS.Chilotii de pe tine(chiar daca scrie Versace pe ei) tot in china sunt facuti...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hehehehhe... din topor e impresia ta! Din cauza ca e mai inteligent facuta, mai usor de umblat la ea, nu inghesuita cu tot felul de tampenii care te fac sa-ti fiarba sangele cand trebuie sa scoti rezervorul pentru a schimba o amarata de bujie, asta nu inseamna ca "tehnologic" e inferioara! Ba din contra!

Hai sa spuna cineva odata clar in ce consta tehnologia asta nemaivazuta la japoneze?

Unde sunt dom'le miracolele astea si in ce constau ele?

ca eu am vazut desfacute si am lucrat si pe unele si pe altele, dar n-am vazut miracolul japonez... aceeasi Marie, alta palarie, dar mai inghesuita, mai rotunjita si mai plastic... poate va referiti la plasticuri ... alea da, sunt intr-adevar diferenta.

Hai ca-s curios unde este al treilea coi la broasca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hehehehhe... din topor e impresia ta! Din cauza ca e mai inteligent facuta, mai usor de umblat la ea, nu inghesuita cu tot felul de tampenii care te fac sa-ti fiarba sangele cand trebuie sa scoti rezervorul pentru a schimba o amarata de bujie, asta nu inseamna ca "tehnologic" e inferioara! Ba din contra!

Hai sa spuna cineva odata clar in ce consta tehnologia asta nemaivazuta la japoneze?

Unde sunt dom'le miracolele astea si in ce constau ele?

ca eu am vazut desfacute si am lucrat si pe unele si pe altele, dar n-am vazut miracolul japonez... aceeasi Marie, alta palarie, dar mai inghesuita, mai rotunjita si mai plastic... poate va referiti la plasticuri ... alea da, sunt intr-adevar diferenta.

Hai ca-s curios unde este al treilea coi la broasca

Impresia mea nu este prea avizata.., e adevarat. Dupa ce voi calari minim doua trei sezoane un Harley.., o sa vad daca mi o schimb sau nu..., sper sa da. Dar lumea asa vorbeste...hehe

Intruder ul meu.., nu prea are plastice.., inghesuita este. Foarte. Asta ma enerveaza al dracului de mult.., mai ales ca am desfacuta de vreo zece ori sa i dau de cap la o ''necunoscuta''.Dar despre pret nu zici nimic?!.., poate ala i al treilea c.. al broastei!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Impresia mea nu este prea avizata.., e adevarat. Dupa ce voi calari minim doua trei sezoane un Harley.., o sa vad daca mi o schimb sau nu..., sper sa da.

 

o sa ti-o schimbi in asa hal ca n-o sa mai vrei alt motor never!

vei vedea...

 

.Dar despre pret nu zici nimic?!.., poate ala i al treilea c.. al broastei!

 

ete pwla... mai dai un 30-35% in plus fata de omonimele japoneze. aia e.

dar ai cu 100% mai multa rezistenta + al 3-lea koi ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa ti-o schimbi in asa hal ca n-o sa mai vrei alt motor never!

vei vedea...

 

 

ete pwla... mai dai un 30-35% in plus fata de omonimele japoneze. aia e.

dar ai cu 100% mai multa rezistenta + al 3-lea koi ;)

Ahoi!

Eu nu vreau sa fiu rautacios sau rau intentionat, am mers cu Dyna si m-a lasat rece. Am mers si cu Sporster.

Din cate modele am vazut ca are HD, 2 modele imi plac Sporsterul de 1200 modelul 72 si Electra Glide asa stock scoase din fabrica.

In schimb sunt cucerit de jucaria lui @Sobolanu si a lui @Roby doua motociclete exceptionale care spun tot ceeace trebuie sa spuna despre HD si oamenii care sunt pasionati de ele.

 

Eu personal prefer Indian si sper ca odata si odata ajung sa am si eu unu.

 

In garaj mi-ar place sa am un Indian Chief Vintage, Harley Davidson Sporster 72 si Yamaha Wild Star.

 

Toti suntem diferiti si asta-i bine, nu stiu de ce va tot contraziceti, bucurativa ca nu suntem la fel.

 

Eu va recomand sa aveti discutii constructive si argumentate. Evitati discutii de genul ca: eu am auzit de la altul ca asa si ca asa despre marca si modelul respectiv, puneti jucaria sub poponeata incearcti-o si vedeti daca va place sau nu PUNCT. Nu toti spuneti ce spun altii, chiar asa de mult va place gura lumii si chiar asa de mult tineti cont de ea?

Va las ca deja bat off topic. O zi buna!

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Bre, da' te mananca grav! Hai sparge odata pushculita si ia-ti jucareaua, altfel inunzi tastatura! :D

 

DA! Se aude intr-un mare fel! :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Pun si aici... pt fani si nu numai... de vanzare , doua carti.

 

Prima ''Harley Davidson The story...'' cuprinde : mapa+ carte+ 6 postere. 50 Ron predare personala / livrare in tara. 3buc in stoc mai am in stoc

 

A 2-a. Extreme Motorcycle Art, carte groasa, foarte misto. 60 ron. Sigilate. 2 buc.

 

Primul venit primul servit. Va rog folositi PM-ul.. Multumesc.

 

5.png

 

6.png

 

3.png

 

2.png

 

4.png

 

 

1-1.png

Editat de ->Bullet<-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
Vizitator radu88

Harley Davidson Sportster 1200 Roadster:

2005

Carburator: Mikuni

Filtru aer: Kuryakin Hypercharger PRO

Evacuare: Vance&Hines Side Shots

Aprindere: Screamin Eagle 7000rot/min

Came: Buell

Ambreiaj: Barnett racing

Roti: Slotted 6-spoke

Suspensie fata: Progressive Suspension

Suspensie Spate: Nu mai are Progressive acum, ci amortizoare NOI de Dyna.

Baterie: Harley Davidson, noua

Cauciucuri: Spate 150/16, Continental, DOT 2012, uzura 2000km

Fata 100/19, Dunlop, DOT 2013, uzura 2000km

INMATRICULATA

 

Motocicleta are doua probleme:

Una mica - trebuie inlocuite simeringuri furca

SI UNA MARE, pentru psihicul potentialilor cumparatori - are 75.000km( Reali)

 

In ciuda kilometrilor, motocicleta merge impecabil, o adevarata bomba pe roti.

Probabil ca este unul dintre cele mai tari Sportstere din tara, ca dotari racing.

Se bate de la egal la egal cu japonezele de 600, ceea ce pentru un Harley nu este putin lucru.

Din cauza kilometrilor multi si a faptului ca nu mai suntem in sezon, motocicleta are pretul de 5500 euro NENEGOCIABIL

Nu este motocicleta mea , este a unui prieten si il ajut sa o vanda

0722518718 Radu

Editat de radu88
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • IceLord changed the title to Harley

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...