Jump to content
Sign in to follow this  
goe 75

Masina doar de fun la sub 10.000€

Recommended Posts

Eu ii multumesc lui Starcrema, am aflat de la el ca mecanicii sunt cea mai joasa spita in societate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aia nu imi ofera o satisfactie la fel de mare ca destainuirea lui @Endurache despre cum peste tot pe unde merge el da peste unu ca mine care il face cu nervii si nu mai poate omu , e terminat total.Cand ajunge acasa mai  deschide forumu sa aiba si el unde sa se descarce.A doua zi se urca iar in Logan si pleaca la drum dupa ce se asigra ca are geamurile inchise si usile blocate, sa nu il violeze careva in trafic pentru cat de mototol este.

Edited by goe 75

Share this post


Link to post
Share on other sites

goe, eu am vrut de prima data sa te intreb ceva. Pe de-o parte m-am gandit ca intrebarea mea iti va inrautati starea emotionala si nu am vrut sa ajungi si mai jos. Pe de alta parte m-am gandit ca indiferent de raspunsul tau, o parte din cei care stau pe bara si citesc se vor simti ofensati ca pun o astfel de intrebare. Mai jos cu psihicul nu vad cum sa ajungi si imi cer scuze anticipat fata de cei care citesc. Intrebarea este mai personala. Daca nu vrei sa raspunzi la ea, inteleg. goe, tu esti moldovean?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da da , de la Tiraspol.

 

 

Bai baiatule ,esti amuzant cat de penibil poti sa fii.

 

Defapt amuzant este foarte putin spus ...esti absolut criminal de lipsit de orice urma  de umor .

 

 

Asteptam marea destainuire despre moldoveni .Chiar trebuie sa fie buna , judecand dupa felul cum ai pregatit-o.

 

Muhahaha

 

 

Mamaaaaa !  Dar cat dureza sa bage omu un amarat de raspuns...

Cred ca s-a dus sa-si angajeze in intreg staff de scriitori ca sa poata si el scoate o linie funny.

 

 

 

 

Jucarii adevarate

 

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tulai ma,iar s-o basit topicu' asta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai este inevitabil sa vina si ziua aia cand se ajunge la un final . Am vazut ca s-a cam terminat materialul si am zis sa-l mai prelungesc tot aruncand momeala intelijentului aluia...dar m-am plictisit si de el.

 

Nu sunt de acord cu nebunia oamenilor dupa milioane de cai ...Sunt absolut sigur ca exista distractie si cu masinute slabute si dragalase gen Suzuki Swift Sport sau Twingo Sport.

Sunt surprins ca nu avem pe aici proprietari de asa ceva , la cat  de ieftine sunt ...sau au fost intimidati de "specialistii" cu sute de cai / tona ...

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 28.02.2019 la 22:32, superbec a spus:

lol cred ca pe tine te-a lovit mult mai rau, eu nici nu sunt mecacanic si oricum castig cat 2-3 aitisti de dambovita 

 

La păcănele ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 3 ore, goe 75 a spus:

Nu sunt de acord cu nebunia oamenilor dupa milioane de cai ...Sunt absolut sigur ca exista distractie si cu masinute slabute si dragalase gen Suzuki Swift Sport sau Twingo Sport.

Sunt surprins ca nu avem pe aici proprietari de asa ceva , la cat  de ieftine sunt ...sau au fost intimidati de "specialistii" cu sute de cai / tona ...

 

 

 

Vezi tu, la noi când omul are ceva bănișori care i-ar permite ceva pt sufletul lui își ia... ceva pt ochii altora! Păi nu-l bagă nimeni în seamă dacă trântește cheia unei gângănii din astea pe masa clubului! 

Am amic cu Știft Sport, are chiar 2! Una de raliu cu care participă la Cupa Sugiuki și una de stradă/antrenament/donatoare de piese în caz de. Să zicem că e puțin amuzantă aia de stradă, dar doar puțin. Cu cea de curse în cadru organizat, așa cum am mai zis, e cu totul altă poveste (mașina e street legal, cu mențiune "auto destinat competițiilor sportive" în civ și talon, poți merge zilnic cu ea  dacă vrei, dar nu e deloc fun pe stradă cu toate alea zornăind și cu transmisia finală scurtă).

Concluzia mea personală e că au cam dispărut mașinile fun, în primul rând datorită maselor și dimensiunilor tot mai mari determinate de cerințele de securitate în primul rând - se vede cu ochiul liber cât a crescut golful de la gen 1 sau bmw seria 3. Deși nu se încadrează dpdv vechime, mie mi se pare mult mai fun de ex. un MG cu motor Honda central, senzațiile oferite de cei 160cp sau cât o avea fiind mult peste cele date de o mașină actuală mult mai puternică.

Edited by john17

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 28.02.2019 la 19:54, goe 75 a spus:

...

 

 

@Christian 1

 

Lista de integrale care incadreaza in bugetul din titlu este extrem de mica, aparent.

 

...

 

Corect,dar tot ai de unde alege.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 7 ore, goe 75 a spus:

sau au fost intimidati de "specialistii" cu sute de cai / tona ...

 

Era vorba de pista, nu de mers pe strada. Pe strada 150CP struniti corect sunt suficienti pe o masina usoara. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@john17

 

Imi place mult cai ne-ai povestit de prietenul tau cu doua Swift , dar mai ales ca ai mentionat ca unul este potential donor.Imi valideaza gargaunii din cap ... In perioda in care am avut 4 motorete, dintre care doua honde identice si doua suzi aproape identice , am forte surprins ca tot eram intrebat "de ce ?" ...pentru mine fiind destul de evident.

 

De acord ca masele tot mai mari strica jocul.Am abservat asta de pe vremea cand mergeam cu un Civic de 110 cai si era super distractiv.Urmatoarele generatii erau ca niste frigidere pe roti ,pt ca era in perioada in care au inceput sa ofere standard abs,servo directie , ac , mai multe air bag ....

Dar , personal nu sunt deranjat de o cutie scurta .Pentru joaca este ideala una la care trebuie sa schimbi a 3-a ca sa atingi 100/h...numai ca sunt extrem de rare din cauza desig-nului pt consum.

@Christian 1

 

Am vorbit mai putin de integrale dar iti promit ca nu le-am ignorat .Uite si dovada ...zilele trecute am oprit ditamai vaporu cu niste manevre de urgenta ca sa am ocazia sa vad una mai de aproape( intr-o zona rurala din Fr).

 

 

 

20190301_130857.jpg

20190301_130835.jpg

 

In prima poza apare si utilajul meu , in departare.😁

Share this post


Link to post
Share on other sites

Faina.

Mie imi plac astea pana in 2007,sedan. :)

Pretul uneia cu oarece "chestii bune" pe ea,intr-adevar depaseste 10.000 oiro.Poti sa iei una buna pana in 10.000,apoi mai bagi in timp oarece bani.

Oricum,astea isi cam pastreaza pretul la vanzare...

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

@petre81.

 

Am priceput de mult cum vine treaba cu puterea strunita corect. Am fost la ceva cursuri de pilotaj.

Sunt la curent si cu faptul ca ciumpilaci total varza in domeniu isi dau cu parerea si tulbura apele pt oameni care inca nu se pricep dar sunt interesati.Chiar aici pe forum am vazut posturi  a unor tipi toatal antitalent care se plangeau de lipsa de putere a unor motoare senzationle de genul Bmw 1300s , R6 ...si multe altele . La fel sunt toti ciumpilacii care au impresia ca este dificil sa menti un motor sport in ture mari.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@goe 75, nu știu ce ai înțeles cu donatorul. Omul merge în campionatul de raliuri și e vital să ai o "bancă de organe". Un braț, o planetară, chestii uzuale poți avea în dubă, dar sunt șanse să pleznești ceva care nu ai de schimb și atunci poți suna de pe probă sau după și băieții din asistență să demonteze de pe mașina de stradă piesa astfel încât să poată repara în cele 20 min dedicate serviceului ca să nu pierzi toate punctele din etapă. Asta fiind la grupa N unde sunt permise puține modificări și se utilizează destule piese stock și unde la final trebuie să ai în parcul închis mașina completă, cu bare, faruri etc. Până acum vreo 2 ani a mers la Cupa Dacia cu Logan și la fel avea Loganul de stradă în parcul service. La prelevat organe Onoriu era campion, nu prea îmi amintesc vreo erapă la care mitsu lui de stradă să nu fi fost demontat pe capre la cortul de asistență :D

Subaru ăla e mișto, și eu mor după modelul "blobeye", însă musai să fie Sti! Iar alea nu le găsești în stare bună decât f rar și la bani mulți. Am alt amic care are unul 2004 stock 100% și de câte ori iese cu el e asaltat de potențiali cumpărători. E o tigaie, un Cielo pe steroizi, dacă te pui cu fundul pe aripă se îndoaie, la 140km/h "periscopul" zici că smulge capota, flutură amândouă, dar e o mașină senzațională. Hawkeye are motorul de 2.5 (cu excepția Spec C, modelul destinat competițiilor, care a rămas de 2.0), mult mai friabil decât cel de 2.0 și care deja se apropie de "antiprostul" evo cu diferențialele active, nu mai e "pur și dur". De altfel blobeye e și cel mai căutat/scump. Vorbesc de Sti, restul nu mă pasionează deloc, și nici nu sunt upgradabile la Sti, probabil special au făcut să nu poți potrivi frâne & stuff. Și acum îmi dau pumni în cap că nu am luat un Sti 2004 în 2008 de la un coleg de nebunie, era oferit la 10500€ și l-a dat cu vreo 8500... 

IMG_20190303_180830.jpg

Edited by john17

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Am priceput faza cu donatorul.

Situatii diferite dar ideea se mentine.Daca ai doua motorete identice si platesti la circuit pentru tot weekendul , daca faci poc in prima zi , poti merge seara acasa si demontezi de pe motoreta de strada...un semighidon , o roata , o furca...si termini weekendul cu zambetul pe buze daca nu mai faci poc din nou.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 26 minute, john17 a spus:

@goe 75, nu știu ce ai înțeles cu donatorul. Omul merge în campionatul de raliuri și e vital să ai o "bancă de organe". Un braț, o planetară, chestii uzuale poți avea în dubă, dar sunt șanse să pleznești ceva care nu ai de schimb și atunci poți suna de pe probă sau după și băieții din asistență să demonteze de pe mașina de stradă piesa astfel încât să poată repara în cele 20 min dedicate serviceului ca să nu pierzi toate punctele din etapă. Asta fiind la grupa N unde sunt permise puține modificări și se utilizează destule piese stock și unde la final trebuie să ai în parcul închis mașina completă, cu bare, faruri etc. Până acum vreo 2 ani a mers la Cupa Dacia cu Logan și la fel avea Loganul de stradă în parcul service. La prelevat organe Onoriu era campion, nu prea îmi amintesc vreo erapă la care mitsu lui de stradă să nu fi fost demontat pe capre la cortul de asistență :D

Subaru ăla e mișto, și eu mor după modelul "blobeye", însă musai să fie Sti! Iar alea nu le găsești în stare bună decât f rar și la bani mulți. Am alt amic care are unul 2004 stock 100% și de câte ori iese cu el e asaltat de potențiali cumpărători. E o tigaie, un Cielo pe steroizi, dacă te pui cu fundul pe aripă se îndoaie, la 140km/h "periscopul" zici că smulge capota, flutură amândouă, dar e o mașină senzațională. Hawkeye are motorul de 2.5 (cu excepția Spec C, modelul destinat competițiilor, care a rămas de 2.0), mult mai friabil decât cel de 2.0 și care deja se apropie de "antiprostul" evo cu diferențialele active, nu mai e "pur și dur". De altfel blobeye e și cel mai căutat/scump. Vorbesc de Sti, restul nu mă pasionează deloc, și nici nu sunt upgradabile la Sti, probabil special au făcut să nu poți potrivi frâne & stuff. Și acum îmi dau pumni în cap că nu am luat un Sti 2004 în 2008 de la un coleg de nebunie, era oferit la 10500€ și l-a dat cu vreo 8500... 

IMG_20190303_180830.jpg

Din cate stiu eu,varianta WRX este pe piese cu specific doar Subaru,iar WRX STI(Subaru Technica International)este fabricat in asa fel incat sa-l upgradezi cam dupa dorinta ta.

 

De ala ca l-ai pierdut la doar 8.500 oiro,iti va parea rau mult timp...

 

La ceva de genul aveam in minte cand cautam Baja,dar la cat e impoxzitul,m-am cam lasat pagubas:

 

 

 

Edited by Christian 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 02.03.2019 la 11:45, petre81. a spus:

Eu ii multumesc lui Starcrema, am aflat de la el ca mecanicii sunt cea mai joasa spita in societate.

doar un pas deasupra agentilor imobiliari

La 03.03.2019 la 6:55, goe 75 a spus:

Pai este inevitabil sa vina si ziua aia cand se ajunge la un final . Am vazut ca s-a cam terminat materialul si am zis sa-l mai prelungesc tot aruncand momeala intelijentului aluia...dar m-am plictisit si de el.

 

Nu sunt de acord cu nebunia oamenilor dupa milioane de cai ...Sunt absolut sigur ca exista distractie si cu masinute slabute si dragalase gen Suzuki Swift Sport sau Twingo Sport.

Sunt surprins ca nu avem pe aici proprietari de asa ceva , la cat  de ieftine sunt ...sau au fost intimidati de "specialistii" cu sute de cai / tona ...

 

 

 

pai in campionatu de viteza in coasta o sa vezi destule clio 2 RS (o masina buna de incepatori), daca vrei te pun in legatura cu niste baieti care faca motoare si cutii pentru ele. Clio 3 are 6 trepte dar e mai grea. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 39 minute, einstein1984 a spus:

doar un pas deasupra agentilor imobiliari

 

Cum bre, ca astia se dadeau plini de bani...

Edited by petre81.

Share this post


Link to post
Share on other sites

or fi, tot niste lipitori nenorocite sunt, car fac ceva ce orice om a rputea, in mare sa faca singur. la fel si mcanicii auto, doar ca aia au scule. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 11 minute, einstein1984 a spus:

la fel si mcanicii auto, doar ca aia au scule.

 

Nu mai pot de ras... superbec e cel mai nasol user de pe forum!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@einstein1984

 

Multam fain tare colegu, dar am de epuizat multe alte optiuni pana sa ajung la frantuzisme.Or fi ele faine din anumite puncte de vedere, dar ...nu ma atrage ideea momentan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, einstein1984 a spus:

doar un pas deasupra agentilor imobiliari

pai in campionatu de viteza in coasta o sa vezi destule clio 2 RS (o masina buna de incepatori), daca vrei te pun in legatura cu niste baieti care faca motoare si cutii pentru ele. Clio 3 are 6 trepte dar e mai grea. 

Cine? S-a cam golit de Clio, iar cutii stiu unele care crapau la fiecare etapa... Nu mai zic ca nu prea e pt debutanti, sunt niste conditii legate de clase si cilindree la care nu prea se incadreaza Clio astea. Nu ca asta ar fi neaparat un impediment, daca stii pe cine trebe regulamentul se pliaza.

@Christian 1, am trecut peste, nu pot sa regret o viata pt un Sti, chiar daca nu ma voi mai intalni cu ocazia niciodata. Cica nu e bai daca ai o varsta si scapi trenul, poate altul nu o sa mai vina, dar exista in schimb avioane, iahturi... 😝

Studiasem acum niste ani, nu stiu daca sunt chiar 10 sau mai putin, solutii de upgrade frane pt un Forestier SG 2.5XT si imi amintesc ca un guru subarist mi-a explicat ca nu potrivesc franele de Sti, doar de WRX. Din discutia respectiva, care a fost nitel mai ampla, am ramas cu asta ca nu se poate upgrada WRX la Sti. Acum si cu gurii astia, nu poti stii niciodata cat adevar debiteaza... 🤬

Despre modelul asta de MG ziceam mai inainte, e chiar fun to drive (si are campionul en titre de la coasta unul, nu-l vinde insa :P)!

1200px-MG_F_(2000)_-_14428744349.thumb.jpg.cd455b9c4ca6079cc7b79e1b2f246365.jpg

Edited by john17

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa se vorbeste aici despre Raliu si VTM, de parca ar fi mers la piata.

Clar VTM este mai la indemana, nu ai nevoie de copilot, etapele sunt mai putine si muuult mai scurte. Vorbim de cativa km/etapa...implicit costuriile sunt mai reduse.

Ca si costuri oricum despasesti 10.000 euro/sezon...in cazul in care ai noroc si gasesti o echipa pentru care sa concurezi, iar contra unei sume de bani sa-ti asigure ei suportul tehnic local. Dar deobicei la inceput cam asta am inteles ca ar fi calea normala. Vorbesti cu echipa X, care contra sumei Y iti asigura suportul tehnic la fata locului. 

Ulterior, daca esti bun, iti place, faci rost de sponsori sau castigi la Loto...caiile pot fi multe si "costisitoare".

Daca cineva se gandeste serios la chestia asta, prima oara ii recomand sa faca cursuri de pilotaj si sa-si ia licenta de pilot. Ulterior se pot cumpara masini gata pregatiti si cu pasaport tehnic la 4000-5000-6000 euro. https://www.olx.ro/oferta/renault-clio-16s-rally-IDbWuJm.html#4a46d3f718    https://www.olx.ro/oferta/dacia-logan-cup-rally-IDbPYN9.html#4a46d3f718

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am stiut ca a existat MG cu motor Honda .Intre ce ani se intampla minunea asta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Just for the record, in UK fuge lumea de ele ca dracu de tamaie :))).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...