daniel.c Postat Aprilie 6, 2019 Share Postat Aprilie 6, 2019 Salut, sunt nou pe aici abia ce mi-am luat si eu motorul.Am o mica problema cu el, nu ma pricep la mecanica si nu stiu exact ce are tocmai de asta apelez la voi. Deci la rece prima pornire inaintea o lua dar mi se mai intampla din cand in cand sa n-am acceleratie, dupa 2 3 minute de lasat la incalzit isi revenea..Iar la pornire lasat la relantiu se intampla sa moara aproape de fiecare pana se incalzea mai bine. Dar pare sa fie din ce in ce mai rau adica inainte doar mai murea, acum moare de 2 3 ori pana se incalzeste bine si fara acceleratie, iar azi n-a mai vrut sa o ia deloc l-am miscat putin stanga dreapta si a luat-o intr-un final chinuit. Simptom nou, dupa ce l-am lasat sa se incalzeasca vreo 4 minute aveam acceleratie tot am scos-o, dar nu tragea ca de obicei.Nu treceam nici de 80 cu acceleratia la maxim, dupa vreo 10 15 minute si-a revenit. Ce credeti ca ar avea? Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Titishor Postat Aprilie 6, 2019 Share Postat Aprilie 6, 2019 Socul il folosesti cand pornesti? Iar relantiul la cate turatii sta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniel.c Postat Aprilie 7, 2019 Autor Share Postat Aprilie 7, 2019 15 hours ago, Titishor said: Socul il folosesti cand pornesti? Iar relantiul la cate turatii sta? Este injectie, relantiul sta 3000 dar mai variaza.Am observat ca da si multe rateuri dupa ce bag mana in acceleratie si ii dau drumul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniel.c Postat Aprilie 7, 2019 Autor Share Postat Aprilie 7, 2019 4 minutes ago, Christian 1 said: Lasa motorul sa se incalzeasca mai mult,8-10 minute,pana cand vezi ca scare relantiul.Fiind injectie,socul se autoregleaza. Cat e relantiul cand motorul e cald? 3000 dar problema principala nu este asta acum, problema principala e ca nu mai vrea sa porneasca daca nu-l scutur bine, si porneste foarte greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniel.c Postat Aprilie 7, 2019 Autor Share Postat Aprilie 7, 2019 L-am scos acum e ok, cred ca i-am dat de cap la faza cu pornitul, imi pierde aer la toba pana in slip on cred ca a fost sudata si nu a fost sudata bine.Daca aplic eu presiune sa nu mai iasa asa o ia din prima fara probleme. Asta sa fie sau oare altceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seek_MeCT Postat Aprilie 7, 2019 Share Postat Aprilie 7, 2019 Aceeasi problema am avut-o si eu! Daca vrei sa scapi de verificari multe si dat cu presupusul verfica: valvele(supapele, sa nu scape presiune(torni benzina pe unde intra admisia, si la fel si pentru evacuare, adica pe unde iese)), segmentii(ii pui pe cilindru si daca au diferenta prea mare este uzat. Cilindrul daca este zgariat trebuie schimbat. BAFTA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Aprilie 7, 2019 Share Postat Aprilie 7, 2019 Nu e mai simplu sa verifice compresia? Cum e treaba cu segmentii care au diferenta prea mare? Fata de cine? Daca tot ai o solutie personala, atunci da-i si tu omului o cifra sa stie ce sa masoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seek_MeCT Postat Aprilie 8, 2019 Share Postat Aprilie 8, 2019 Daca segmentii au uzura, ar trebui sa aiba deschizatura mai mare. La asta m-am referit.(de exeplu asta din poza). Acum 19 ore, Silver Arrow a spus: Nu e mai simplu sa verifice compresia? Cum e treaba cu segmentii care au diferenta prea mare? Fata de cine? Daca tot ai o solutie personala, atunci da-i si tu omului o cifra sa stie ce sa masoare. Merge si asa, dar nu cred ca are ceea ce-i trebuie. I-am dat metoda "babeste". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Aprilie 8, 2019 Share Postat Aprilie 8, 2019 Bun. Cat trebuie sa fie distanta? Ca sa masori compresia dai jos bujia pui aparatul dai la automat si gata. Nu ai scula mergi in orice service, ii dai unui mecanic un pol si ai rezolvat. La ceea ce propui tu motorul este deja facut boabe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AvatarNec24 Postat Iunie 1, 2021 Share Postat Iunie 1, 2021 Salut, detin un daelim roadwin vj125 si am problema cu cdi ul si nu gasesc de unde sa cumpar unul ma puteti ajuta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rideroffroad Postat Iunie 1, 2021 Share Postat Iunie 1, 2021 2 hours ago, AvatarNec24 said: Salut, detin un daelim roadwin vj125 si am problema cu cdi ul si nu gasesc de unde sa cumpar unul ma puteti ajuta? Doar furnizorul (Daelim) ştie dacă sunt echivalente CDI-urile şi cu vj125: https://www.daelimparts.com/collections/daelim-vl-125-vl-250-daystar/products/genuine-ignition-cdi-unit-daelim-vt125-vs125-vl125 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.