Sari la conținut

Titishor

Membru
  • Număr conținut

    481
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre Titishor

  • Rang
    Sunday driver

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Birmingham
  • Carnet moto din
    2013
  • Motocicleta
    Honda Deauville 650
  • Numar Moto
    87 TIT
  • Club
    Prefer barurile

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Yamaha YX600 Radian; Keeway Superlight; Honda Deauville 650

Vizitatori Recenți Profil

374 citiri profil
  1. Foarte bine daca nu te grabesti. Cu cat incerci mai multe, cu atata o sa fie decizia mai usoara
  2. Sau, daca nu te grabesti, peste o luna o sa fie SMAEB. Acolo o sa ai ocazia sa vezi de mai aproape mult mai multe modele, chiar sa te sui pe ele sa vezi cum stai.
  3. Pai tocmai. Pe propria piele am recomandat sa incerci mai multe, ca doar asa o sa iti dai seama care iti place mai mult...nu doar dupa forma plasticelor
  4. Nu mi-ai inteles ideea. Ma refeream ca orice iei de A2 e mult mai ok decat ce ai avut tu pana acu (banuiesc ca performanta te intereseaza in principal), si o sa te satisfaca. Daca ai rezistat 60k cu un 125, nu o sa duci lipsa cu ceva mai mare, fie el touring, sport, naked, etc. Ideea era sa incerci cat mai multe, chiar de clase diferite, si o sa poti alege pe urma mult mai usor ce ti se potrivese.
  5. Deci mai mult te intereseaza de cum arata vs ce stie/cum te simti pe ea? Daca la motoarele de 125, din care scoti tot din ea si tot e lipsa mare de putere, sunt in mare parte la fel (cu diferente cel mai mult estetice), la motoarele mai mari se schimba situatia. O sa observi diferente foarte mari intre ele. De aia recomand, inainte sa dai cu piciorul la x modele pt ca estetica este diferita de ce iti propui tu, sa cauti macar sa te urci putin pe ele sa vezi cum te simti. Asa o sa le apreciezi altfel si o sa iti vina mai usor sa decizi Aaa, si in locul tau nu m-as feri de touring asa tare. Cand o sa vezi diferenta de confort, o sa iti schimbi parerea. Fa un test si o sa vezi
  6. Tot un toplite am luat si eu. Ai incercat sa o pui pe un redresor inainte sa iei alta? A mea nu se mai incarca din cauza ca a stricat-o mobra, dar a ta poate mai rezista o perioada dupa ce o mai incarcai
  7. Lux! Pe forumul cu deauville am deja cont. De site nu stiam, si am aflat deja ceva ce ma interesa de acolo Merci fain de tot
  8. Asa e. Acu am invatat din propria greseala
  9. Da si Da. Nu m-am grabit sa raspund, am asteptat sa mai fac cateva sute de km sa ma asigur ca s-a rezolvat. Busonul intr-adevar avea o tona de mizerii, se vedeau gunoaiele pana sus pe gaura. Am bagat totusi o sarma si s-a curatat foarte usor. Am dat si cu spray de frane pe gaura, si s-a scurs pe furtun. Pe urma am pornit, si facea la fel. Am pornit motorul si cu busonul deschis, si tot la fel. Am dat pe urma rezervorul si airboxul jos, sa ma mai uit o data la membrane. Cea mai buna decizie a fost sa le mai verific. Una dintre ele era iesita de pe cilindru pe jumate. Facea vacuum de se rupea :)))) Asa ca am scos ambele membrane si le-am fixat corect. De atunci nu a mai facut nici o problema. Am mers vreo 500 km de la ultima interventie, si merge cum trebuie...si la ture mici, si la ture mari.
  10. Mno, sa imi dau si eu cu parerea, zic. Am apucat pana acum sa ii testez si pe frig, si pe ceata, si pe vant, si la viteza. Ploaie nu au vazut inca, dar o sa anunt cand va fi cazul. Pe vant si frig (2-3 grade) fara nimic pe sub pantaloni, nu am avut nici un stres. Sunt convins ca si motorul meu are un plus care ma ajuta la vant, dar nu am simtit nici un frig. Pantalonul sta bine peste cizma si nu intra pic de curent la ciolane. In aceeasi idee, nici vantul nu m-a deranjat de loc, indiferent ca mergeam incet, sau ca mergeam tare si batea vantul din lateral (puternic). Cu apa am apucat putin sa testez. Dimineata, cand am iesit de la munca, era ceata foarte deasa...nu vedeam lumina semaforului pana nu ma apropiam considerabil. Motorul era plin de apa de la umezeala cetei si de la roua de peste noapte, si am zis sa testez si impermeabilitatea. Nu am sters saua, m-am urcat direct (frig si saua uda), si am mers aproape o ora. Cand am ajuns acasa, am verificat si nu am gasit de loc umezeala pe interior. Nici nu am simtit saua rece mai mult de 2 minute cand m-am asezat pe ea. Cu abraziunea nu sunt eu ffffff convins, dar nici nu vreau sa ii stric pt a-i testa. Per total sunt super multumit de ei....mai ales la confort. O poza cu ceata:
  11. Pistol cu aer cald nu am, dar in schimb am un uscator de par puternic. Banuiesc ca isi face si ala treaba. O sa incerc asa
  12. Este vorba despre asta? https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.co.uk%2Fulk%2Fitm%2F233126578046
  13. Salutare. Vreau sa imi schimb tank pad-ul, dar as vrea sa il pot scoate pe cel de acum fara sa stric vopseaua. Dupa cum se vede, a stat mult timp in soare si s-a intarit tot. Am incercat pe la colturi sa "decojesc", dar se rupe cand incerc sa ridic. Stiti voi vreo metoda de a scapa de cel vechi? Sau daca nu, voi incerca tot pe bucatele pana il dau jos, dar tot ma intereseaza cum pot curata vopseaua in siguranta de resturile de adeziv. Asa arata pad-ul de acum:
  14. Da, buna idee. Asa e mai rapid sa aflu daca aia e problema
×
×
  • Creează nouă...