Andrei O Postat Aprilie 26, 2019 Share Postat Aprilie 26, 2019 Malaguti F15 49cc se încălzește repede după 1-2km si nu mai are putere.Răcirea este pe apa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Aprilie 27, 2019 Share Postat Aprilie 27, 2019 Incearca o racire pe antigel. Am inteles ca e superioara. P.S.: Asa expunere a problemei... asa raspunsuri ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Aprilie 27, 2019 Share Postat Aprilie 27, 2019 @Andrei O Daca se incalzeste repede si nu mai trage sa verifici platina. Mai precis reglajul avansului. Treaba asta cu dereglarea avansului o pateam la Hoinar. Pornea bine si cand se incalzea nu mai tragea. @Fiziflash Daca se incalzeste pina la temperatura nominala e ok. Nu stiu daca antigelul are capacitate calorica mai mare decat apa ca sa asigure o racire mai buna. Cu siguranta are temperatura de fierbere mai mare ceea ce este un avantaj. Oricum instalatiile de racire se fac presurizate ca sa ridice temperatura de fierbere. De ex. La Transalp ventilatorul porneste pe la 105 grade Celsius. Cu apa in instalatie si fara buson sa o tina sub presiune ar fi dezastru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KarolyTM Postat Aprilie 27, 2019 Share Postat Aprilie 27, 2019 Salut! Nu cunosc defel acest tip de <agregat>.Este cumva pe carburator? Are cumva si shoc de pornit la rece manual sau automat?Daca raspunsul este pozitiv,verifica pozitia manetei sau cablul de la shoc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Aprilie 27, 2019 Share Postat Aprilie 27, 2019 Acum 4 ore, caracterincompatibil a spus: Are cdi.nu platina.el are o problema mecanica,nu electrica Da. Nu cunosc masinaria. Ce bine cand erau mobrele doar cu mecanica, fara electronica.... NU are platina, inseamna ca are un senzor Hall pe undeva si un magnet pus pe volanta. Sa nu fie deranjate. Ca sa iti scada puterea ai mai multe variante. Uite cateva: - intra mai putin amestec combustibil sau oreaq sarac - intra prea mult amestec, sau prea bogat si arderea este proasta - momentul aprinderii nu este cel corect. Poti dupa culoarea bujiei sa elimini din variante. Citeste postul #9 din acest topic: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei O Postat Aprilie 27, 2019 Autor Share Postat Aprilie 27, 2019 Mulțumesc pentru răspunsuri o sa revin cu un update. P.S Răcirea este pe antigel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat Aprilie 27, 2019 Share Postat Aprilie 27, 2019 radiatorul murdar ,pompa de racire cu palete rupte,(experienta proprie) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.