Fiziflash Postat Mai 5, 2019 Share Postat Mai 5, 2019 Week endul acesta l-am scos la o tura mai lunga si am observat o chestie noua: Daca merg intins cu peste 150-160 la ora (5-6000 de ture) dupa cateva minute imi apare in bord eroare FI Code:33 care conform manualului inseamna Oxygen Sensor - not activated. Pentru perioade mai scurte la aceasta viteza, sau la viteze mai mici nu se intampla. Consumul motocicletei este normal (5,4 - 5,6%), ralantiul ok, porneste ok, nu sunt nici un fel de probleme functionale. Ca si modificari care ma duc cu gandul ca ar putea cauza acest simtom sunt urmatoarele: Filtru aer sport K&N curatat inainte de plecare, Muffler sport cu silencer, si am anulat pair valve pentru ca imi dadea rateuri cu toba sport. Catalizatorul si galeria sunt cele orginale. Credeti ca eroare apare din cauza tobei/filtrului sport, din cauza anularii pair valve, sau o fi alta problema? Am uitat sa mentionez ca odata oprit motorul, eroarea dispare , si reapare dupa ce se merge in regimul de viteza mai sus mentionat. Eu ma gandesc ca anuland pair valve, ajunge mai putin oxigen in evacuare, iar lipsa acestuia face ca senzorul sa se raceasca si sa iasa din "plaja de functiune". Insa e doar o ipoteza a mea, sunt curios sa aud pareri avizate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 6, 2019 Share Postat Mai 6, 2019 Daca spui si despre ce moto este vorba ar fi mai ok. Dar chiar si asa, o diagnoza pe tester iti va spune clar ce problema ai la sonda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Mai 6, 2019 Autor Share Postat Mai 6, 2019 Kawasaky Z750 2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 6, 2019 Share Postat Mai 6, 2019 Sistemul de injectie de la moto tau nu stie sa monitorizeze functia sondei..deci nu va aprinde FI ca este sarac sau bogat. Singurul lucru care il stie este prezenta ei prin resistenta circuitului de incalzire al sondei. Posibil ca atunci cand ajunge la o temperatura prea mare sa se intrerupa circuitul. Solutie dupa ce se confirma asta la diagnoza,...o sonda noua,sau anularea ei din soft si modificarea corecta a amestecului daca ai evacuare sau admisie modificata Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Mai 6, 2019 Autor Share Postat Mai 6, 2019 Problema ca eu sunt din Suceava si nu stiu unde as putea merge la o diagnoza. Motocicleta functioneaza corect insa ma deranjeaza aprinderea ei. Din experienta ta ipoteza sa fie din cauza anularii pair valve nu sta in picioare? Corectarea amestecului prin resoftare banuiesc. Daca nu am sa vad cum imi organizez un drum la Bucuresti, in cazul in care ma poti programa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 6, 2019 Share Postat Mai 6, 2019 Știu că era un mecanic bun în Botoșani, mi-a zis cineva care a trecut pe la mine. Vezi pe grupurile de Facebook, poate găsești ceva chiar în orașul tău. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 6, 2019 Share Postat Mai 6, 2019 Nu are treaba Pair Valve cu eroarea ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Mai 7, 2019 Autor Share Postat Mai 7, 2019 Am mai cules ceva informatii: desi pe google nu se gasesc foarte multe despre acest subiect, intreband si pe grupurile detinatorilor de Z750 se pare ca problema este foarte comuna si apare dupa ce se schimba toba stoc (care are EXUP) cu un slip on fara EXUP. Un efect al acestei schimbari (probabil temperatura) face ca aceasta eroare sa apara. Senzorul fiind dependent de temperatura, ma gandesc ca ori evacuarea se incalzeste prea tare, ori prea putin, si il scoate temporar din functiune. Majoritatea, neschimband comportamentul motocicletei, o ignora, de unde probabil si lipsa de informatii suplimentare pe acest subiect. Mie sincer imi cam sta pe creier. Am tot citit despre solutii a eliminarii senzorului O2 insa parerile sunt impartite: Unii sunt de parere ca nu ajuta foarte mult deoarece datele furnizate de acesta sunt luate "in considerare" doar cand se ruleaza la o viteza si turatie constanta pentru o perioada mai lunga de timp, si ca poate fi eliminat fara probleme. Altii sunt de parere ca eliminarea lui modifica buna functionare a propulsorului, consumul, etc. Daca se alege varianta eliminarii, un power commander cu harta potrivita pentru evacuarea si filtrul meu, plus un "O2 eliminator" ca sa nu dea eroare lipsa acestuia ar fi ok? Din ce am citit pe site-ul celor care fac Power commander, acestia recomanda sa se lase O2 sensorul montat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 7, 2019 Share Postat Mai 7, 2019 (editat) Eu ti-am raspuns fata de problema si solutia,anularea sondei si resoftare Acum daca google te ajuta mai mult...succes! Cand te_ai "blocat" stii cum sa ma gasesti. Acum 2 minute, TNG a spus: Editat Mai 7, 2019 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Mai 7, 2019 Autor Share Postat Mai 7, 2019 TNG. Multumesc, am luat clar in considerare ce ai spus. Voi face un drum la Bucuresti vara aceasta pentru ca nu am incredere sa o las la resoftat oricui. Agregatul a mai fost la tine in garaj cand era al vechiului proprietar :). De la el am si nr tau, deci da, cu siguranta te voi gasi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.