Jump to content
Sign in to follow this  
BitKode

Problema Yamaha R6 - Nu trage

Recommended Posts

Posted (edited)

Salut baieti! Acum o luna am devenit posesorul unei Yamaha R6 din 2002, dar care fusese limitat in acte pe la 25 kw in Germania . Am facut cartea, i-am facut actele. nu are nici problema, dar singura chestie e ca nu trage cum trebuie dupa parerea mea. Am verificat, nu are kitul de limitare montat pe galeria de admisie. Motocicleta trage bine in a I-a si a-II-a, putin si a III-a, dar in urmatoarele viteze se plafoneaza. Am mers pe autostrada cu ea si urca imediat pana la 150 dar dupa te rogi de ea. Initial am avut un suzuki gsxr 600 srad, si tragea mult mai bine comparativ cu asta, chiar daca era si mai greu si avea si mai putini cp. Nu mai stiu ce sa fac, am verificat pe la galeria de admisie sa nu traga aer fals, am pus si burete pe ramair. Filtrul de aer e ok, e stock. Toba e schimbata, dar e omologata, am trecut si RAR ul cu ea. Singura problema e ca miroase destul de urat a benzina nearsa in spate. Aveti ceva idei? Ma gandesc sa ii fac un reglaj la carburatoare, dar in ture joase nu am probleme, porneste usor, nu sacadeaza turatia. Exista posibilitatea sa mai aiba alta forma de limitare? La cdi? Poate cineva a mai intampinat aceasta problema. Orice sfat/idee e binevenita. Multumesc anticipat!

Era limitata la 35 kw, nu 25, imi cer scuze, dar nu cred ca e important

Edited by BitKode

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aproape sigur are ( sau a avut) limitatoare in galeriile de admisie. Desfa carburatoarele de pe racordurile de cauciuc si vezi ce gasesti acolo. Compara interiorul racordurilor tale cu unele standard. E foarte posibil sa ai racorduri speciale pt limitare sau sa ai ceva saiba obturatoare. Daca e cu saiba o scoti si gata, daca e racordul cu limitare ori il schimbi ori il frezezi ca sa obtii forma celui fara limitare.

Nu neglija totusi aspectul legal, daca ai doar A2 ,in Romania,R6 nu se incadreaza chiar daca e limitata la 35kW=> dosar penal.

Daca ai A poti avea probleme daca in acte e limitata si in realitate nu este, in cazul unui eveniment cu daune in care asiguratorii se pot lega de orice ca sa nu plateasca.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Am verificat, nu e nimic acolo! știu treaba cu A2, l am avut și chiar am mai avut o moto limitată! De curând am trecut la seniori, nu mai am grija limitării :)) In acte la Rar mi au trecut o cu 88kw, dacă o voiam limitată mi a spus inginerul ca trebie sa o desfac sa vadă limitatorul, ca asta e procedura! (Așa am facut și cand am limitat una pt A2) Multumesc

Edited by BitKode

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce înseamnă că e verificată, vorbesc dpdv tehnic. Ai făcut asta tu, te pricepi? Sau ai dus-o la un mecanic?

Poate să se gâtuie din mai multe cauze, alimentare, reglaje etc. 

În general defectele de genul se repara la garaj, nu pe forum. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
1 oră în urmă, l.u.v a spus:

Ce înseamnă că e verificată, vorbesc dpdv tehnic. Ai făcut asta tu, te pricepi? Sau ai dus-o la un mecanic?

Poate să se gâtuie din mai multe cauze, alimentare, reglaje etc. 

În general defectele de genul se repara la garaj, nu pe forum. 

Pot sa zic ca ma pricep cat de cat la activități simpliste, de asta încerc sa ii dau de cap. Am verificat sa nu aibă limitator pe galeria de admisie, sa nu tragă aer fals, sa nu aibă filtru îmbâcsit, adică posibilele probleme simple! Ma gandeam ca poate are ceva pe la CDI, vreo limitare. Dacă nu rezolv dupa ce mai fac câteva investigații o sa merg la mecanic!

Aici am o poza cu limitator de R6, montat pe galerie! Eu nu am nimic acolo

DC958ADD-A1B7-4F70-97DC-31C8C5CDAEDE.jpeg

Edited by BitKode

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cdi nu prea are cum sa o limiteze asa drastic ( de la 88kW la 35kW).

Te-ai asigurat ca functioneaza toti cilindrii? Poate ai vreunul care nu merge deloc sau merge f prost. ( verifici temperatura galeriilor de evacuare)

Bujiile le-ai verificat? 

In poza aia e varianta cu limitator montat peste galeria fara limitare.

La unele motociclete exista si varianta cu galerie limitata , alt part number, ca in poza atasata.

pipe-admission_yamaha.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bujiile sunt ok, iar galeria este normala, nu ca cea din poza! O sa verific și cilindrii, iar dacă nu ii dau de cap o sa o duc la service! Multumesc mult pentru sfaturi, apreciez :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 15 ore, BitKode a spus:

Exista posibilitatea sa mai aiba alta forma de limitare? La cdi?

Da. Şi toate scuterele au limitarea din CDI - ECU.

Most ECUs determine engine RPM based on signals from a sensor that monitors the rotation of either the crank or the camshaft, and these sensors are typically extremely accurate. If they weren’t, the ECU wouldn’t know where each cylinder was in its cycle, and thus wouldn’t know when to open the injectors or send a spark to the plug. 

http://www.motorcycledaily.com/2006/02/01february06_redline/

Acum 3 ore, BitKode a spus:

Ma gandeam ca poate are ceva pe la CDI, vreo limitare.

Normal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...