Jump to content

BitKode

Membru
  • Content Count

    285
  • Joined

  • Last visited

About BitKode

  • Rank
    Cel putin racheta

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Gaesti, Dambovita, Romania
  • Carnet moto din
    2015
  • Motocicleta
    YAMAHA YZF-R6

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Kymco Quannon 125, Kawasaki gpz 500S, Suzuki GSX-R 600

Recent Profile Visitors

1,075 profile views
  1. Bujiile sunt ok, iar galeria este normala, nu ca cea din poza! O sa verific și cilindrii, iar dacă nu ii dau de cap o sa o duc la service! Multumesc mult pentru sfaturi, apreciez
  2. Pot sa zic ca ma pricep cat de cat la activități simpliste, de asta încerc sa ii dau de cap. Am verificat sa nu aibă limitator pe galeria de admisie, sa nu tragă aer fals, sa nu aibă filtru îmbâcsit, adică posibilele probleme simple! Ma gandeam ca poate are ceva pe la CDI, vreo limitare. Dacă nu rezolv dupa ce mai fac câteva investigații o sa merg la mecanic! Aici am o poza cu limitator de R6, montat pe galerie! Eu nu am nimic acolo
  3. Am verificat, nu e nimic acolo! știu treaba cu A2, l am avut și chiar am mai avut o moto limitată! De curând am trecut la seniori, nu mai am grija limitării :)) In acte la Rar mi au trecut o cu 88kw, dacă o voiam limitată mi a spus inginerul ca trebie sa o desfac sa vadă limitatorul, ca asta e procedura! (Așa am facut și cand am limitat una pt A2) Multumesc
  4. Vezi ca e CDI ul, e o problema clasica la Kymco! Încearcă sa îl scoți din șa și sa îl încălzești cu un uscător de par! Îl încălzești bine, îl pui repede și dai la automat! Teoretic, o sa pornească așa, practic îți trebuie alt cdi
  5. Salut baieti! Acum o luna am devenit posesorul unei Yamaha R6 din 2002, dar care fusese limitat in acte pe la 25 kw in Germania . Am facut cartea, i-am facut actele. nu are nici problema, dar singura chestie e ca nu trage cum trebuie dupa parerea mea. Am verificat, nu are kitul de limitare montat pe galeria de admisie. Motocicleta trage bine in a I-a si a-II-a, putin si a III-a, dar in urmatoarele viteze se plafoneaza. Am mers pe autostrada cu ea si urca imediat pana la 150 dar dupa te rogi de ea. Initial am avut un suzuki gsxr 600 srad, si tragea mult mai bine comparativ cu asta, chiar daca e
  6. Nu zic ca e imposibil, dar din câte știu doar alphatechnik e acceptat de rar! Fără cartea galbena, limitator fizic pe moto, sticker și factura service nu îți omologhează nimic, orice ți ar zice service ul la care l ai montat! Poți sa dai mail la rar și ai sa vezi ca astea sunt documentele necesare! Eu am avut noroc ca am găsit o toba la vânzare tot pe forum!
  7. Ai fost la RAR Voluntari? Idiotii aia mi-au facut rechemare pt toba cu db killer si omologare, a doua oara nu au vrut sa imi treca limitarea in carte pt ca nu am avut 2 stickere d-alea care se lipesc pe cadru si pe care se mentioneaza puterea actuala (de la alphatechnik). Aveam doar unu singur, abia am reusit sa ma inteleg cu ei. Ca sa iti omologheze iti trebuie toba stock (eu n-am avut si a trebuit sa cumpar alta), cartea galbena cu seria ta de sasiu, factura de la service autorizat, si mai trebuie sa le arati si unde e limitatorul ca sa ii faca poze. Eu nu sunt mare mecanic, dar mi se pare o
  8. Salut baieti! Astazi am achizitionat si eu o motocicleta din Germania, dar la care am vreo 3 carti si un talon :))) Treaba sta in felul urmator, am gasit o motocicleta limitata si am vorbit cu un prieten sa o aduca in tara! Astazi am primit-o si spre surprinderea mea am o multime de acte. Motocicleta a fost limitata pentru A2 in germania si banuiesc ca asta e motivul. Am urmatoarele acte: 1) Teil I 2) Teil II cu puterea initiala a motocicletei 3) Teil II cu puterea actuala (35kw) - putere ce apare si in talon 4)Fahrzeugbrif- banuiesc ca asta e cartea veche, pt ca nu
  9. Salut! Geaca pentru cineva de 190, 88-90 kg, 91-92 in talie gasesc si eu? De piele! Multumesc anticipat!
  10. Salut! Crezi ca geaca merge la 190 cm si 87-88 kg? Multumesc!
  11. Salut! Am ieșit în seara asta cu motocicleta și am rămas fără faruri! Semnalizările merg, pozițiile și stopurile merg doar că nu se aprind farurile decât dacă țin butonul de flash-uri! Atunci merge și faza lunga și faza scurta daca e butonul de lumini pe on, nu pe poziții sau oprit! Am schimbat becurile, și am verificat siguranțele din tabloul din stânga! Aveți idee de la ce ar putea să fie? Mă gândesc să nu fie de la butonul de la lumini, să nu facă contact! Mulțumesc mult
  12. Condoleante! Ai grija sa nu ajunga pe mana cui nu trebuie, multi "sportivi" folosesc insulina pe post de steroid. Ideal ar fi sa o duci la un centru medical sau sa o dai cuiva care poate dovedi ca este diabetic!
  13. Caută mecanica! Mai bine ii dai lui 100-150 lei sau cat îți ia să meargă cu tine și să verifice motocicleta atât tehnic cat și estetic! Daca tu nu ai permis inca (deduc asta din faptul că ai mers că pasager) roagă mecanicul să facă o tura cu ea! Chiar daca a luat mâinile de pe ghidon poate a ținut-o din corp cat de cat dreapta! Nu merge pe încrederea vânzătorului pentru că o să aibă de suferit buzunarul tau! Baftă
×
×
  • Create New...