AlexB98 Postat Iulie 19, 2019 Share Postat Iulie 19, 2019 Salutare, dragi colegi! Am observat ca dupa mai mult timp de mers, am urmatoarea problema: cand incerc sa o dau in punctul neutru, timp de un minut il gasesc mai greu. Problema apare si daca opresc fiind in treapta a 3a, a 4a si doresc sa o retrogradez, se opreste cel mult intr-a 2a. Toata chestia tine cel mult un minut, dar in acel minut pot fi la un semafor sau intr-o imprejurare la fel de neplacuta. Cei care ati avut problema asta sau ceva similar, ce sfat imi dati? Btw: Este posibil sa fie uleiul?Fostul proprietar spune ca la motocicleta lui are si el aceeasi problema, iar asta e singurul element comun, care-mi vine in minte si tine de intretinere. Multumesc si o zi buna va doresc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat Iulie 19, 2019 Share Postat Iulie 19, 2019 Se întâmplă la aproape toate. Ca să o duci în N când ești oprit, dă puțin (puțin, am zis) drumul la ambreiaj (o să auzi un click iar motocicleta are tendința să plece) și apoi apeși din nou ambreiajul și retrogradezi o treaptă și tot așa până la neutral. Ar fi bine să exersezi puțin asta undeva unde ești în siguranță, înainte de a o face la semafor. Baftă! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iulie 19, 2019 Share Postat Iulie 19, 2019 Mai degrabă ambreiaj, prea slab/prost reglat sau posibil oala "ciupită" în canalele pe care intră proeminențele discurilor. Corect, pe loc îl găsești oricum mai greu, mai ales dacă ai apucat să oprești cu cutia în treaptă superioară. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat Iulie 19, 2019 Share Postat Iulie 19, 2019 asa fac multe cutii: japoneze, europene, vitezane, touring. Depinde de motoreta. Daca ai maneta de ambreiaj corect reglata (sa ai un pic de joc incat sa nu tii cablul in tensiune acolo la oala jos), in oras nu-ti ramane decat sa dai drumul Un Pic la ambreiaj ca sa ajunga sa "traga" treapta in care vrei sa ii dau. Exemplu, vitezana 636 2006. Daca opresit la stop in a 4-a.... cu ambreiajul tras, neam de vrea sa iasa din 4 si sa treaca 3 2 N. Pana nu dai drumul un picut ca sa prinda, nu iese. Depinde de cutie cel mai mult. La unele honde e un pic mai smooth. Valabil la f multe motorete. La moto cu quishifter ai scapat de jumatate din probleme ca iti mai ramane doar "chinul" sa gasesti neutrul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian C. Postat Iulie 19, 2019 Share Postat Iulie 19, 2019 Acum 40 minute, john17 a spus: Mai degrabă ambreiaj, prea slab/prost reglat sau posibil oala "ciupită" în canalele pe care intră proeminențele discurilor. Asta tind sa cred ca este motivul. Am avut aceeași problemă, am fost la rectificata oala cu hub ul central si acum N ul si schimbarile pe loc merg ceas. Am oprit în loc si cu a 4a, putând sa schimb fără probleme pana la treapta 1, cu ușurință. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexB98 Postat Iulie 19, 2019 Autor Share Postat Iulie 19, 2019 3 hours ago, Kagemusha said: Se întâmplă la aproape toate. Ca să o duci în N când ești oprit, dă puțin (puțin, am zis) drumul la ambreiaj (o să auzi un click iar motocicleta are tendința să plece) și apoi apeși din nou ambreiajul și retrogradezi o treaptă și tot așa până la neutral. Ar fi bine să exersezi puțin asta undeva unde ești în siguranță, înainte de a o face la semafor. Baftă! Nu e problema de tehnica, pur si simplu, nu schimba cum trebuie pentru un minut, se intampla mai ales dupa mult timp de mers.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 19, 2019 Share Postat Iulie 19, 2019 Ce ulei ai in motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.