Kiki Postat Octombrie 2, 2019 Share Postat Octombrie 2, 2019 Acum 8 ore, warlock a spus: Pana la urma nu e obligatoriu sa stim cu ce cheie se desface surubul de la rezervor sau ce putere are bateria, sau ce amortizor am pe motocicleta. Zau, chiar nu e nevoie sa gandim asa. Nu toata lumea cumpara o motocicleta sau masina stiind cum sunt supapele si din ce material, sau daca are CAN-BUS sau nu. Poate ca majoritatea de aici se uita luni de zile sa-si aleaga o motocicleta, DAR cand ai 20k euro maruntis, zau daca ar trebui sa iti tocesti neuronii cu detaliile astea. Imi place motoreta, imi place ca e BMW....pac, dau cu cardul si plec cu ea! Nu aia e problema, problema e ca te lauzi cu o piesa pe care efectiv nu o ai......atunci deja nu mai e nestiinta, ca e altceva.....#NUMAZIC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
do_it Postat Aprilie 15, 2020 Share Postat Aprilie 15, 2020 Bravo @Cezu sa te bucuri de el. Tot culoarea asta (Austin Yellow metallic matt) am avut-o si eu la test drive. Desi vin de pe Kawasaki Z1000SX, trebuie sa recunosc ca diferenta de Torque de la 111 Nm la 143 Nm... ohhhoooo se simte… Se vede f frumos culoarea asta mai ales cum se vede in lumina / soare. Ai luat-o in varianta standard sau are si vre-un pachet obtional (din cele trei disponibile la BMW)? Dynamic ESA ( Electronic Suspension Adjusment ) este inclus in Turen-paket si costa extra 1.649,99 €. (aici in Stuttgart) Zi-ne si tu ce an de fabricatie este, kilometrii, cit ai dat pe ea… si ce dotari are, nu am observat unde ai scris (daca ai scris). Mersi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Iunie 11, 2020 Share Postat Iunie 11, 2020 La 02.10.2019 la 21:56, Kiki a spus: cand ai 20k euro maruntis Săraki vam lăsat săraki vă găsesc Motoru asta pare sa fie, in teorie, raspunsul la multe placeri de-ale mele legate de asfalt. Dar cu alta ocazie. Mai zi-ne pe unde ai ajuns cu el, daca e ceva care sa te sacaie, revizii facute, gume schimbate cu ce, alea alea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 11, 2020 Share Postat Iunie 11, 2020 Mie nu mi-e clar dacă OP-ul a cumpărat motoreta sau doar a dat o tură cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iunie 11, 2020 Share Postat Iunie 11, 2020 (editat) Știu topicul de când a apărut, dar astăzi am mai mult timp decât de obicei, asa ca here we go. M-am dat o zi cu RS 1200, și una cu RS 1250. 1200 - in toamna lui 2018, 1250 - in vara lui 2019. Mi-a plăcut f mult 1200 și am sperat ca 1250 sa fie peste. Nu a fost. Singurul lucru la care 1250 este deasupra este bordul tip tableta. Și gama de culori, dar asta este o chestiune pur subiectiva. Mi-a părut rău și după ledul central prezent la 1200. Ii dădea un aer mai agresiv, asemănător XR-ului. In rest: * 1200 are o poziție mai confortabila pentru mine la 1.87 aka un triunghi scărițe-sa-ghidon mai potrivit fata de 1250. Zero oboseala după o zi de dat cu 1200 vs. oboseala standard la 1250. 12 ore în sa, cu opriri minimale, pe ambele. Probabil ergonomia 1250 se poate ameliora din scărițe, sa, înălțătoare de ghidon. * RS-ul este un sport touring BMW, deci nu se ridica oricum la nivelul de senzații al unei japoneze, austriece sau italience. Sunt modele faine, dar sa nu ne îmbatăm cu șpriț, prefăcându-ne ca nu am auzit de vin. * Dpdv al senzaților experimentate pe sosea (nu al cifrelor/spec sheet-urilor), senzația de cuplu și modul în care este etajata cutia mi-a plăcut mai mult la 1200. Nu exagerez dacă spun ca mi s-a părut una dintre cele mai bine gândite cutii pentru turism rutier din câte am folosit vreodata (la 1200). Ca sa nu zic cea mai buna. * Desi pare cam sf, 1250 RS-ul este 99% identic la comportament cu R-ul 1250 (ma așteptam să îl simt mai usor/mai fasnet) și ambele is mai anemice decât GS-ul 1250. R-ul 1250 testat o ora și GS-ul o zi. GS-ul este clar mai vivace și mai cioban (aka cu *oaie), decât celelalte doua. Dap, stiu, nici eu nu ma așteptăm să fie așa. Probabil reglaje ale electronicii, cutie, nu știu de unde/cum. Probabil se pot resofta și R-ul și RS-ul și scoate mai mult din ele. R-ul ma atrăgea prin prisma a ceea ce au reușit cei de la SW Motech sa scoată dintr-una pe care au accesorizat-o full. Un motor superb ca design. Si am zis ca hai sa vad, poate ma da pe spate serios. Vise... * Mai anemica decât R-ul și RS-ul a fost 1250 RT-ul. Asta însă este cumva normal. Motor mai lin, mai de tura lunga, deci vana nu are de ce sa fie în fisa postului by default. Ca de obicei, părerile exprimate mai sus sunt pur subiective, trăite prin prisma experientei și așteptărilor mele. Editat Iunie 11, 2020 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.