zigzag Postat Noiembrie 25, 2019 Share Postat Noiembrie 25, 2019 Salutare! As avea si eu o intrebare. Daca spre ex la presiuni de 1,5 sau 2 nu e necesar, la ce presiune a rotii spate se justifica prezenta unui papion? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flower-Power Postat Noiembrie 25, 2019 Share Postat Noiembrie 25, 2019 La nunți sau botezuri cu ștaif. Altfel, ce zici tu acolo?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Noiembrie 25, 2019 Autor Share Postat Noiembrie 25, 2019 Acum 11 minute, easy ride on! a spus: Dacă îl scoţi (şi este destul de anevoios montajul)... Am scos, pus la loc de nu stiu cate ori. Nu e deloc anevoios daca sti ce trebuie sa faci. Acum 4 minute, easy ride on! a spus: Presiunea de 1,5 sau 2 bar nu garantează aderenţa suficientă anvelopă-jantă pe suprafeţele cu denivelări "hard". Am mers pe suprafete hard cu mobra dual sport (deci relativ grea) incaltata corespunzator, cu 1bar, fara papion, si nu a alunecat janta in guma. Niciodata in ani de zile de coclaurit. Ma astept sa am nevoie de papion la presiuni de 0,2 - 0,3 si un mers f agresiv. In fine, merci oricum pt raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat Noiembrie 25, 2019 Share Postat Noiembrie 25, 2019 21 minutes ago, zigzag said: Am mers pe suprafete hard cu mobra dual sport (deci relativ grea) incaltata corespunzator, cu 1bar, fara papion, si nu a alunecat janta in guma. Când ai mers cu 1, ai făcut-o cu cameră sau tubeless? Eu cu tubeless nu am redus sub 1.5 cu dual sport, de aia mă interesează orice feedback, poate pot să scad mai mult. Mulțumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Noiembrie 25, 2019 Autor Share Postat Noiembrie 25, 2019 Cu 1 bar am mers doar cu camera. Nu stiu sa-ti spun daca merge 1 avand tubeless. Nu am experimentat asa ceva, deci as vorbi aiurea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flower-Power Postat Noiembrie 25, 2019 Share Postat Noiembrie 25, 2019 Acum 5 ore, GoodKat a spus: Un device care se pune pe interiorul jantei sa nu iti plece anvelopa singura / sa se invarta janta in ea. Mai obisnuit la enduro decat stradal. Thank you! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Noiembrie 25, 2019 Share Postat Noiembrie 25, 2019 (editat) Acum 5 ore, Flower-Power a spus: La nunți sau botezuri Acolo presiunea e mult peste 2 bar! Editat Noiembrie 25, 2019 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Noiembrie 25, 2019 Share Postat Noiembrie 25, 2019 Acum 9 ore, zigzag a spus: Am scos, pus la loc de nu stiu cate ori. Nu e deloc anevoios daca sti ce trebuie sa faci. Am mers pe suprafete hard cu mobra dual sport (deci relativ grea) incaltata corespunzator, cu 1bar, fara papion, si nu a alunecat janta in guma. Niciodata in ani de zile de coclaurit. Ma astept sa am nevoie de papion la presiuni de 0,2 - 0,3 si un mers f agresiv. In fine, merci oricum pt raspuns. La 150 kg gol/180 kg cu benzina, 45 CP de fabrica (probabil 35-38 ramasi in viata) am mers km muulti cu 0.8 fara papion si cu camera normala. Nici o problema ever. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Noiembrie 25, 2019 Share Postat Noiembrie 25, 2019 (editat) Acum 3 ore, easy ride on! a spus: Şi înfipt în noroaie lipicioase de pădure, până la axul roţii? Și In ultima poza, apa prin care am trecut era mai inalta decat roata. Peripetie cu tot tacamul - impotmolit, turat in gol, abia scoasa cu balans, etc. Ture facute, destul de multe, singur (sa nu zic majoritatea). In geanta de pe portbagaj erau mereu 2 camere noi, petice, compresor, chei, cabluri. Tot ce as fi avut nevoie sa ies din nou la liman. Inclusiv un bidon cu pompita, cu apa si sapun. Nici o dejantare in toti anii. Odata iesit in sosea urcam presiunea la 1.8 cu 2. Am primit 1 sau 2 papioane de la un amic. Nu mi-am batut niciodata capul sa le montez. Insa, cu precizarea foarte importanta ca eu am facut mereu ceea ce as numi dual sport (cu ceva tente de enduro), cu un motor ce aseaza greutate pe roata spate mult inainte de a ii rupe aderenta si, in ultimul rand, nu prea are atatia cai si newtoni incat sa rupa aderenta mai ceva ca in filme. Pentru asta am scris in postul anterior greutatea si caii. La un 450, fara papion, cred ca as testa niste ture pe langa casa prima data. Editat Noiembrie 25, 2019 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Noiembrie 26, 2019 Autor Share Postat Noiembrie 26, 2019 Pai tocmai, o mobra grea se "infige" mult mai bine in pamant, iar sansele sa se roteasca janta in cauciuc sunt mult mai mari fata de una usoara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Noiembrie 26, 2019 Share Postat Noiembrie 26, 2019 Acum 2 ore, zigzag a spus: Pai tocmai, o mobra grea se "infige" mult mai bine in pamant, iar sansele sa se roteasca janta in cauciuc sunt mult mai mari fata de una usoara. Dap (face palm for me), ai dreptate. Concluzia este ca eu am mers asa vreo 3-4 ani, nu am avut probleme = nu am simțit nevoia unui papion. Am poze doar din namoale fiindcă asta am fost întrebat. Dar a văzut și munți, nisip, etc. Singura chestiune la care m-as gândi după ce as lua papion ar fi o echilibrate a rotii (chiar și una empirica, în garaj, pe suport). Zic. Probabil colegii care utilizează dispozitivul non stop ar putea lamuri dilema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Noiembrie 26, 2019 Autor Share Postat Noiembrie 26, 2019 Acum 2 ore, _Raul_ a spus: Singura chestiune la care m-as gândi după ce as lua papion ar fi o echilibrate a rotii (chiar și una empirica, în garaj, pe suport). Zic. Probabil colegii care utilizează dispozitivul non stop ar putea lamuri dilema. Exact asta e si problema mea. Papionul este montat destul de aproape de valva si, pentru ca e vorba de un dual sport (drz 400), voi merge si pe asfalt. Cred ca se va simti ca dracu'. Inca nu am probat ca abia am luat-o, dar am o presimtire neagra. Am mai avut papion pe o husaberg 450, dar in cazul ala era montat vizavi de valva si hai sa zici ca se anulau putin intre ele. Fara papion si presiune de 1 am mers cativa ani cu Xchallenge, in absolut toate conditiile intalnite in off road. N-am avut probleme vreodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.