acalin Postat Martie 16, 2020 Share Postat Martie 16, 2020 Salutare, Se da urmatoarea motocicleta, Hornet 600 PC36 din 2004. Situatie: Am pornit-o azi si zic sa o scot la o plimbare chiar daca era putin frig. Mers pana in aproximativ 8000 ture vreo 25km fara vreo problema apoi trantesc un sprint cu a doua treapta pana pe la 10-11000 ture. O las sa se duca, nu mai accelerez, dar nici nu franez, scade turatia pe la 6-7000 si cand dau sa accelerez aici incepe sa se balbaie si turatia scadea in continuare. Las acceleratia, scade turatia pe la 4000, iar accelerez si tot la fel, aproape de relanti, iar accelerez si....iar nimic. Intr-un final am tras pe dreapta si mi s-a oprit motorul. Zici ca a ramas fara benzina, dar martorul nu zicea nimic. Ma uit in rezervor, nu mai avea multa dar era. Dau s-o pornesc si ciuciu, nici demarorul nu se invartea si zic ...gata, aici m-a lasat, mi s-a dus releul de incarcare si n-am baterie. Trag socul, dau iar la automat, nimic, pauza. Mai stau doua minute si ma gandesc cu ea oprita, zic puii mei ma duc mai in fata si incerc s-o pornesc impinsa. Imping de ea vreo 10 metri pe marginea lui E85 in Oreavu (putin in panta) ca sa ajung la un drum secundar si ma opresc sa-mi trag sufletul. Mai aveam vreo 20m pana la drumul asta. Ma gandesc sa-i mai dau o cheie si ghici ce ? merge demarorul dar nu porneste. Ii trag socul, incerc iar si porneste.... WTF !? De acolo zic sa ma intorc acasa (cam 4-5km) dar dupa vreo 2km mi se aprinde martorul de benzina. Numai bine ca trec si pe la Petrom si ii fac plinul. La un Petrom cand dau sa fac stanga, accelerez ca nu venea nimic din sens opus si ghici....in loc sa se tureze, mi-a murit motorul. Dau repede la demaror si in timpul asta si impingeam de ea ca sa ies dracu de pe contrasens si tot nu pornea. i-am tras socul in Petrom si a pornit. I-am facut plinul cu benzina de 99, zic poate e mai buna si am dat fuga sa va povestesc, poate a mai patit cineva asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Batranul Lup Postat Martie 17, 2020 Share Postat Martie 17, 2020 Verifica cablurile electrice, de la ghidon pe lângă furca și mufă de la contact.Curata cu sprei de contacte mufele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin26 Postat Martie 17, 2020 Share Postat Martie 17, 2020 Verifica totusi si releul de incarcare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
acalin Postat Martie 17, 2020 Autor Share Postat Martie 17, 2020 (editat) 23 minutes ago, Calin26 said: Verifica totusi si releul de incarcare... Cum se face asta ? Daca era releul, banuiesc ca nu mai pornea deloc, bateria fiind descarcata. Editat Martie 17, 2020 de acalin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 17, 2020 Share Postat Martie 17, 2020 Acum 54 minute, acalin a spus: Cum se face asta ? Daca era releul, banuiesc ca nu mai pornea deloc, bateria fiind descarcata. o duci la un servis , din ce spui tu motocicleta poate avea absolut orice diagnosticarea se incepe de la baterie-incarcare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Martie 17, 2020 Share Postat Martie 17, 2020 (editat) Tot cu releul as incepe si eu verificarea. Releul, bateria, incarcarea... pe acolo. Si daca e totul in regula, m-as duce spre carburatoare - ceva infundat / blocat. Dar cum ti-a zis si superbec, mai bine lasi un mecanic sa o ia la puricat. Editat Martie 17, 2020 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
acalin Postat Martie 17, 2020 Autor Share Postat Martie 17, 2020 Azi m-am pus pe treaba. Am verificat bateria, incarcarea si toate mufele si cablurile. Am dat si cu spray din ala de contacte. Nu am gasit nimic slab sau in neregula, incarcarea pare ok daca ma iau dupa cartea ei: cu faza lunga aprinsa si turata la 5000rpm am 14V pe baterie si cartea zice ca tre sa fie intre 13 si 15. Am observat ca la relanti imi joaca acul de la turometru sus-jos. Relanti-ul meu e reglat la 1500, fix pe linie si se vede clar ca se misca. O sa pun un video. Sa fie ceva de la carburatoare ? La astea ce ar fi de verificat ? Apropo, mentionez ca peripetia asta am avut-o la prima plimbare pe anul asta. deci era benzina din decembrie in ea. Sa fie si asta o cauza ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Martie 17, 2020 Share Postat Martie 17, 2020 pentru hornet e mare relantiul. Releul de incarcare poate fi defect...incarca doar atunci cand e rece. Am patit asta. Deci nu trebuie scos din ecuatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
acalin Postat Martie 17, 2020 Autor Share Postat Martie 17, 2020 Nu cred ca e mare, probabil era mai rece motorul, acum vad ca e pe la 1300, dar uite cum face acul turometrului. O sa verific maine incarcarea si dupa ce vin de la plimbare, cu motorul cald. WhatsApp Video 2020-03-17 at 20.29.47.mp4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.