Admin l.u.v Postat Mai 2, 2020 Admin Share Postat Mai 2, 2020 O chestie interesantă pe care am observat-o. De câteva zile am montat senzorii aftermarket TPMS. Pe lângă rolul lor, aceștia monitorizează și temperatura aerului din anvelope. Dacă presiunea crește și rămâne oarecum constantă, temperatura este de fiecare dată mai mare cu 4-5 grade pe roata spate. Care să fie explicația? Tura făcută astăzi, cam 40 km, 25 grade. 120/70/17 cu 190/55/17. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Mai 2, 2020 Share Postat Mai 2, 2020 Cauciucul cu balon mai mare se deformeaza mai mult in mers si implicit se incalzeste mai mult .Se face si trensfer de caldura intre cauciuc si aerul din interior si s-a rezolvat misterul. Valabil pentru orice vehicul motorizat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Mai 2, 2020 Share Postat Mai 2, 2020 Tracțiunea produce torsiune cauciuc, mai ales pe crampoane mai mărunte sau mai lungi dar și pe flancuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Mai 2, 2020 Share Postat Mai 2, 2020 Daca ai curaj , mergi cu (, ) cauciucul de pe fata dezumflat si o sa vezi ca o sa ai aerul din int mai cald. 4 minutes ago, Penetru said: Tracțiunea produce torsiune cauciuc, mai ales pe crampoane mai mărunte sau mai lungi dar și pe flancuri. Doar la tineri agitati... La cei care merg batraneste nu este semnificativ ... Cum crezi ca merge luv? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Mai 2, 2020 Share Postat Mai 2, 2020 Bineinteles ca roata spate e intotdeauna mai calda decat aia fata. Din cauza tractiunii, care genereaza frecare mai mare cu asfaltul. Asta la presiune egala la rece. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 2, 2020 Autor Admin Share Postat Mai 2, 2020 Acum 4 ore, goe 75 a spus: Cum crezi ca merge luv? Rar trec de 200. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Mai 2, 2020 Share Postat Mai 2, 2020 7 minutes ago, Speedy.K said: . Asta la presiune egala la rece. Si cum la motorete se recomanda presiune mai mare pe spate , in mod normal , tu vorbesti despre altceva ... 6 minutes ago, l.u.v said: Rar trec de 200. Cu vant din spate si fara intentie , nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Mai 2, 2020 Share Postat Mai 2, 2020 Pe bune? Intre 2 si 2.2 simti tu diferenta de temperatura la rece? Ori trolezi, ori ai facut liceul la uman. Raspunsul pentru Luigi ala e. PS N-ai avut comunista cu aceeasi dimensiune de gume si pe fata si pe spate? Ca si la aia tot spatele se incalzea mai tare. Se simte inclusiv la bicicleta, daca o arzi mai racing si mai fara franare pe fata. Si aia tot gume identice are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 2, 2020 Autor Admin Share Postat Mai 2, 2020 Acum 11 minute, goe 75 a spus: Si cum la motorete se recomanda presiune mai mare pe spate , in mod normal , tu vorbesti despre altceva ... La GTR manualul dă 2.9 peste tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Mai 2, 2020 Share Postat Mai 2, 2020 5 minutes ago, Speedy.K said: Pe bune? Intre 2 si 2.2 simti tu diferenta de temperatura la rece? Ori trolezi, ori ai facut liceul la uman. Raspunsul pentru Luigi ala e. PS N-ai avut comunista cu aceeasi dimensiune de gume si pe fata si pe spate? Ca si la aia tot spatele se incalzea mai tare. Se simte inclusiv la bicicleta, daca o arzi mai racing si mai fara franare pe fata. Si aia tot gume identice are. Da mah , sunt sigur ca la comuniste se preocupau oamenii foarte tare daca si cat se incalzesc anvelopele ... Chiar am mers cu comuniste si m-a preocupat doar sa am bujii de rezerva ca sa mai am o sansa de pornire si la intoarcere. Si la roaba si la tricicleta tu o sa incalzesti rotile , ca unu care a facut liceul la real. 6 minutes ago, l.u.v said: La GTR manualul dă 2.9 peste tot. D-aia am zis in "mod normal" ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Mai 2, 2020 Share Postat Mai 2, 2020 Ca toata lumea care punea bujii de 4T pe 2T... Umanist. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Mai 2, 2020 Share Postat Mai 2, 2020 Uite , ca pentru nevoi speciale - real: The tire heating is caused by the hysteresis effects due to the deformation of the rubber during operation. ... The stiffer body-plycauses less deformation of rubber and consequently decreases thetemperature.Mar 1, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Mai 2, 2020 Share Postat Mai 2, 2020 Dacă ați fi fost la meetingul online al GRG ați fi avut acum o cu totul altă viziune asupra încălzirii anvelopelor.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Mai 2, 2020 Share Postat Mai 2, 2020 Pai aprinde lumina ! Probabil e folosesc lampa cu benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Mai 2, 2020 Share Postat Mai 2, 2020 N-am cum, m-au băgat în întuneric! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Mai 2, 2020 Share Postat Mai 2, 2020 Acum 24 minute, goe 75 a spus: Uite , ca pentru nevoi speciale - real: The tire heating is caused by the hysteresis effects due to the deformation of the rubber during operation. ... The stiffer body-plycauses less deformation of rubber and consequently decreases thetemperature.Mar 1, 2014 N-am zis ca nu e SI ALA un factor. Am zis ca nu e ala esential. La masini nu se incalzesc mai tare gumele de pe rotile motoare, nu?! Sau si alea au dimensiuni, forme si compozitii diferite?! Acum 20 minute, john17 a spus: Dacă ați fi fost la meetingul online al GRG ați fi avut acum o cu totul altă viziune asupra încălzirii anvelopelor.. WTF is GRG?! Aoleeu, gata, Grantul, nu?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Mai 2, 2020 Share Postat Mai 2, 2020 Da si la masini se mai intampla sa existe anvelope cu dimensiuni diferite fata -spate ...de la Smart la super masini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Mai 2, 2020 Share Postat Mai 2, 2020 (editat) Cică presiune mare -> pată mică de contact -> încălzire locală mai mare. Și eu care știam - mai ales de la curse pe 4 roți - că anvelopa se încălzește prin "munca" la care e supusă carcasa... Editat Mai 2, 2020 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Mai 2, 2020 Share Postat Mai 2, 2020 (editat) Acum 2 minute, goe 75 a spus: Da si la masini se mai intampla sa existe anvelope cu dimensiuni diferite fata -spate ...de la Smart la super masini. Alea sunt exceptii. Zi-mi la Dacie, se incalzea fata pe TF la urcare mult mai rau decat spatele? Si acolo n-ai ce sa mai zici: fata era descarcata, franare nema, roti la fel. Si da, aveam gume noi, de acelasi fel pe toate rotile, contrar asteptarilor. La balea se simtea mare diferenta la mana. PLM... pe bune, da-o dreaqu de deformare. Editat Mai 2, 2020 de Speedy.K Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Mai 2, 2020 Share Postat Mai 2, 2020 La Fiat 850 se încălzea mai tare stânga spate. Pt că era aproape de toba de eșapament. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Mai 2, 2020 Share Postat Mai 2, 2020 Si delcou' de Oltcit era mai rece decat ala de Dacie, pentru ca se uda mai des in balti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Mai 2, 2020 Share Postat Mai 2, 2020 (editat) LoooL . Corect ! Taicamiu a avut 850 cam 10 ani. 8 minutes ago, Speedy.K said: Alea sunt exceptii. Zi-mi la Dacie, se incalzea fata pe TF la urcare mult mai rau decat spatele? Stai linistit ca luv nu urca pe TF ... mergea ca un batranel pe drum drept. E ca si cum ai scoate motorul din ecuatie si ai considera ca era tractat. 11 minutes ago, Speedy.K said: PLM... pe bune, da-o dreaqu de deformare. Ce nu intelegi tu este simplul fapt ca deformarea este totul. Cand accelerezi brutal motorul deformeaza anvelopele . Cand se freaca de asfalt se deformeaza ....si tot asa . Doar ala este esentialul. Daca nici acum nu pricepisi , au am renuntat... Editat Mai 2, 2020 de goe 75 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Mai 2, 2020 Share Postat Mai 2, 2020 (editat) Daca imi raspunzi la intrebarea cu masina pe TF te cred. Acolo spatele se deformeaza mult mai rau, din cauza incarcarii greutatii pe spate la urcare, cu atat mai mult cu cat accelerarea e brutala la iesirea din acul de par, sa zicem. Si totusi sus fata e mult mai calda. Editat Mai 2, 2020 de Speedy.K Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Mai 2, 2020 Share Postat Mai 2, 2020 (editat) La viteză în coastă (curse de mașini la deal) la TOATE mașinile cu tracțiune față se încălzesc mult mai mult anvelopele față, mulți merg chiar cu gume mai dure pe față și mai moi pe spate. Niciodată nu ajunge masă atât de multă pe spate, iar tracțiunea, direcția și frânarea solicită mult mai tare anvelopele față. Dar dacă faci presiune mare pe spate gumele alea rămân și mai reci. Editat Mai 2, 2020 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Mai 2, 2020 Share Postat Mai 2, 2020 O ultima tentativa : Dacia e mult mai grea pe fata Anvelopele fata sunt mult mai muncite pentru ca fata face si tractiunea si majoritatea franarii si directia ...Hello! La faza asta esti depasit total dar nu stii sa pierzi si o arzi la ambitie Hai mai zii ceva intelijent ca sa pot sa-ti dau dreptate si sa dormi linistit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.