marioneta Postat August 5, 2020 Autor Share Postat August 5, 2020 (editat) Revin cu inca 2 intrebari: 1. la colivia cu bile cu roti dintate de la cutia de viteze am 15 bile de un diametru si o bila ceva mai mica. stie cineva ce e cu aia mica? de unde vine? sau e doar o reparatura "cu sarma din gard"? Sau am pierdut una? 2. am 2 motoare din care incerc sa fac unul bun. pinionul care intra in cosul cu placile de ambreiaj de la un motor intra fara probleme in cosul de ambreiaj (ala fara rulment pe el), la celalalt nu intra (ala cu rulment). Asta e valabil pt ambele pinioane care dupa mine au aceeasi dimensiune. Asa ca gaura e diferita. Intrebarea care e bun si cum ar trebui sa fie. Stiu doar ca cutia de viteze functiona la cel din dreapta (fara rulment). Editat August 5, 2020 de marioneta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny_awj Postat August 6, 2020 Share Postat August 6, 2020 1. "fluierul" cu bile trebuie sa aiba toate cele 16 bile la fel (4 bile x 4 viteze). Pana de viteze "umfla" bilele in dreptul pinionului si il blocheaza in functie de treapta de viteze selectata.. Pt a fi utilizabile in continuare piesele in mod normal bilele nu trebuie sa cada in interiorul "fluierului" cand nu este pana de viteze bagata. Eu am pus un "fluier" nou si bilele fiind mai mici (ceva mai mici nu mult mai mici) au cazut in interior. Nu e o mare problema pt ca in cazul montarii penei de viteze nu mai au unde sa cada la interior, dar te cam chinui la montajul pinioanelor si pe urma la inchiderea motorului. 2. trenul fix trebuie sa intre in "oala de ambreiaj" ca in poza 2. Ma mir ca in poza 1 nu intra, pt ca in general piesele de Mobra au fost bine prelucrate si se imprecheau oricum. Verifica sa nu fie ceva rugina pe interiorul gaurii. Trenul fix trebuie sa se miste fara jocuri prea mari in "oala de ambreiaj" Recomandare daca se utilizeza piese sh din motoare diferite: pastreaza pinioanele din motor imperecheate cum au fost intr-un motor (trenul fix si pinioanele mobile, nu neaparat si 'fluierul"), iar la exterior pastreaza perechea pinion ambieleaj cu "oala de ambreiaj" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.