Sari la conținut

Recomandare motocicleta


Rev.13
 Share

Postări Recomandate

Salutare!

Am luat recent A-ul, si am zis sa nu stau prea mult pe ganduri cat e motorul incalzit.
De mentionat ca am 65 de kile, 1,78m si am facut scoala pe un Hornet din 03.
M-am tot uitat dupa motoare in ultimele zile si am ramas la astea trei:

https://www.olx.ro/oferta/yamaha-fz6-n-fazer-IDdWV71.html
https://www.olx.ro/oferta/kawasaki-er5-a2-IDdPoYl.html
https://www.olx.ro/oferta/suzuki-bandit-600-IDdwRC6.html

 

Speram la opinia unui om cu experienta, si chef si timp, sa arunce o privire peste astea trei, mi-e dificil sa iau o decizie concreta. Anything helps.
Voi atasa si mai multe poze la fiecare, ulterior.

 


Multumesc anticipat si asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti sugerez, in primul rand, sa iei pe cineva care cunoaste si are experienta, atunci cand cumperi o motocicleta. 

 

Apoi, parerea mea este ca daca ai A-ul, o motocicleta de 500cmc este inutila, te vei plictisi repede de ea. Cauta-ti una de 600 sau mai sus. Astea ti le zic prin perspectiva mea, fireste ca opiniile difera, dar asta e sfatul meu.

 

Acum, daca e sa luam punctual, Fz6-le pare cu rezervorul vopsit, cel putin asa imi pare mie. Asta nu e un semn bun. Are putine poze, nu iti poti da seama de mare lucru, consumabilele daca trebuie inlocuite, mai bagi inca cateva sute de euro bune, incearca sa vezi si in ce stare sunt cauciucurile, placutele frana, discurile frana, lantul, bateria, etc...

 

ER5-ul e prea mic pentru tine. Lasa-l pentru cei care abia au A2.

Bandit-ul e din Bucuresti iar tu esti din Iasi, asa arata la profil. Sigur nu gasesti una mai aproape? Merita sa faci atatia kilometri pentru o motocicleta veche cu posibile defecte si sanse scazute de cumparare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 minutes ago, misionaru said:

Fz6-le pare cu rezervorul vopsit, cel putin asa imi pare mie.

 

E vopsit? Eu credeam ca e rezervor din fibra.
Ce-i drept Fazer-ul e putin cam batut (vezi atach).
 

4 minutes ago, misionaru said:

ER5-ul e prea mic pentru tine. Lasa-l pentru cei care abia au A2.

Bandit-ul e din Bucuresti iar tu esti din Iasi, asa arata la profil. Sigur nu gasesti una mai aproape? Merita sa faci atatia kilometri pentru o motocicleta veche cu posibile defecte si sanse scazute de cumparare?


Mersesem pe ceva de 500-600 fiindca era chestia aia cu 'incearca sa nu te omori in primii doi ani de moto'.

Bandit-ul e in Roman.

IMG-20200810-WA0008.jpg

IMG-20200810-WA0003.jpg

IMG-20200810-WA0005.jpg

IMG-20200810-WA0002.jpg

IMG-20200810-WA0006.jpg

IMG-20200810-WA0000.jpg

IMG-20200810-WA0004.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

15 minutes ago, frigider said:

bandit cred ca e carburatie si FZ injectie, mai putina bataie de cap cu injectia, tehnologie mai noua, scapi de soc.

nu zic sa iei FZ ala ci in general.

 

 

stiu, mi s-a mai spus, dar nu prea am gasit si pe injectie, si ieftin, si 600cc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fz6 daca chiar e in stare tehnica acceptabila , er5 e o pocnitoare , mai bine un fz6 rupt, macar ala se poate repara, la er5 nu ai ce sa-i faci

banditul e intre ele, mult mai ok decat er5 sau alte 500cc dar sub fz6 .

 

cu fz6 ala o revizie de furca 150E , gume fata spate 250E , revizie frane fatza 150E , si un schimb de olei .. si poate ai motocicleta , cam trebuie facute astea la orice motocicleta iei in price-range/varsta asta .

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

sunt o gramada care au pe carb si aia e.

e un baiat cu un bandit din 98 pe care il are de ani buni (gen peste 10? nu mai gasesc topicul, e vopsit camuflaj verde)

 

man la o adica si ce daca inj e mai "buna"? asa tot gasesti chestii mai bune dar toate evident mai scumpe.

 

din ce am citit pe aici la carb 1 data pe an se face sincronizare carb si aia e, rog colegii cu carb sa ma corecteze!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, frigider a spus:

 

 

 

din ce am citit pe aici la carb 1 data pe an se face sincronizare carb si aia e

da pai sincronizarea la carburi e ca tamaia la biserica , bagi o sincronizare se repara toata motocicleta, bagi o tamaie esti absolvit de toate pacatele... sau n-am inteles eu cum se foloseste?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie sa te duci cu un mecanic moto sa o vezi , cu gume noi e suspect de ieftina( doar alea costa +250E) iar km suspect de putini , sa iei compresia , mai intai la cyl din spate.

vezi ca sunt niste tutoriale scrise pe forum ce si cum sa controlezi la motocicleta , acum acolo sunt multe , eu zic ca daca merge fara sa tii mainile pe ghidon de la 100 la 20km/h asa si motorul se aude bine trage cum trebuie ...orice se repara la pretul asta nu te astepta la mobra noua ca nu exista

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...