Bogdan.b Postat Septembrie 14, 2020 Autor Share Postat Septembrie 14, 2020 Am vizitat un showroom din cluj, m ai castigat ca si client, voi lua si echipament de la ei. Mi au recomamdat clar un 250 pentru ce am eu in plan. Au un yamaha xciting 250, arata super. Bine, 2011, 30k km, topcase, parbriz, la 2200 euro, posibiliyatea de a lua in rate. Spatiul sub sa nu ma prea convinge, da recomandarea lor ii ca nu ii prea ok sa il incarci cu multe, am carlig pentru geanta sau imi leg geanta voluminoasa in spate pe sa. Imi ofera 10%reducere la tot ce tine de echipamente daca iau de la ei motor, plus un an asigurare. Firma se numeste CocMotors cluj Ce parere aveti? O sa o probez in trafic cat de curand. Imi ies din plan cele de 125. Alt maxi de 250 nu au deocamdata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan.b Postat Septembrie 14, 2020 Autor Share Postat Septembrie 14, 2020 Xcity, pardon. O sa o probez in trafic cat de curand. Imi ies din plan cele de 125. Alt maxi de 250 nu au deocamdata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai c Postat Septembrie 14, 2020 Share Postat Septembrie 14, 2020 3 hours ago, Bogdan.b said: Ce parere aveti? parerea mea e sa lasam teoriile si sa te hotarasti pe baza drive-testului toate sunt bune,dar pt tine ia ce ti se potriveste daca va fi de 125,e ca nou si consuma mai putin;ii pui si tu o cutie in spate si faci si piata cu el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan.b Postat Septembrie 14, 2020 Autor Share Postat Septembrie 14, 2020 Acum 33 minute, mihai c a spus: parerea mea e sa lasam teoriile si sa te hotarasti pe baza drive-testului toate sunt bune,dar pt tine ia ce ti se potriveste daca va fi de 125,e ca nou si consuma mai putin;ii pui si tu o cutie in spate si faci si piata cu el Vad dupa drive test daca o sa revin la cel de 125. Eu am foarte putin drum drept, majoritar ii drum in panta abrupta. Recomandarea celor de la showroom ii sa aleg 250 mai ales daca voi avea pasager. Acum 2 ore, einstein1984 a spus: langa cluj, la gherla ai motomus, au si pe site fiarele . O sa mai verific si altele, multumesc de sfat Las mai jos poze cu aspectul motorului Are mici zgarieturi, cel mai probabil a fost trantita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 14, 2020 Share Postat Septembrie 14, 2020 Acum 6 minute, Bogdan.b a spus: Recomandarea celor de la showroom ii sa aleg exact ce au ei la vanzare Fixed! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan.b Postat Septembrie 14, 2020 Autor Share Postat Septembrie 14, 2020 Acum 2 minute, john17 a spus: Fixed! ? E normal sa iti vinzi ce ai pe stock, avantajul ii zic eu ca nu vor sa dea tepe pentru viitori clienti. Oamenii se prezinta profi, mai mult nu stiu Eu voi testa maine atat 250 cat si 125, nu au zis ca sa nu il cumpar, doar au pus accent ca pentru 2 pasageri ocazionali la jumatate din drum facut in panta, merge 250 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Septembrie 14, 2020 Share Postat Septembrie 14, 2020 Acum 10 ore, Bogdan.b a spus: Sunt lente sau de ce zici asta? nu, toate scuterele sunt lente, conteaza suspensia, sasiul, franele, rotile etc ca se taraie mai repede sau mai incet e cam irelevant .. tot se taraie pan la urma daca vrei ceva misto de oras nu lua mai mare de 200cc .. sunt cativa care au facut inconjurul lumii pe honda CUB c90... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan.b Postat Septembrie 14, 2020 Autor Share Postat Septembrie 14, 2020 Acum 10 minute, caracterincompatibil a spus: Faza tare e că la 30cai,vs 12.(300cc vs125)difereta de consum e .....1 litru scuterul ăla in găsești in bucale cu 1900e,din 2013 Vezi ce oferte sunt pe olx. am vazut, o sa-l iau in considerare. multumesc o sa le iau* :)) Acum 2 ore, superbec a spus: nu, toate scuterele sunt lente, conteaza suspensia, sasiul, franele, rotile etc ca se taraie mai repede sau mai incet e cam irelevant .. tot se taraie pan la urma daca vrei ceva misto de oras nu lua mai mare de 200cc .. sunt cativa care au facut inconjurul lumii pe honda CUB c90... foarte buna remarca, credeam ca exista totusi o diferenta, dar daca ambele variante se taraie :)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pierrotlefou Postat Septembrie 14, 2020 Share Postat Septembrie 14, 2020 Acum 4 ore, Bogdan.b a spus: Are mici zgarieturi, cel mai probabil a fost trantita Asta nu este o mica zgarietura... Sunt tare curios cum a reusit sa fie crapat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan.b Postat Septembrie 14, 2020 Autor Share Postat Septembrie 14, 2020 Acum 3 minute, pierrotlefou a spus: Asta nu este o mica zgarietura... Sunt tare curios cum a reusit sa fie crapat. adevarat, nu inteleg ce rol are, daca ma puteti lamuri :)), zgarieturile de pe o parte le inteleg, cele din fata seii, inteleg ca a zgariat cu bocancii din cauza topcase-ului, da componenta aia nu o inteleg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai c Postat Septembrie 14, 2020 Share Postat Septembrie 14, 2020 dupa motor,aia e componenta cea mai importanta a lui,variatorul,pe post de cutie viteze asa spart se putea doar din soc mare sau accident nu e de cumparat asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pierrotlefou Postat Septembrie 14, 2020 Share Postat Septembrie 14, 2020 Acum 7 minute, Bogdan.b a spus: adevarat, nu inteleg ce rol are, daca ma puteti lamuri :)), zgarieturile de pe o parte le inteleg, cele din fata seii, inteleg ca a zgariat cu bocancii din cauza topcase-ului, da componenta aia nu o inteleg. Asa ar trebui sa arate. Partea sparta este protectia de la transmisie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mariusik85 Postat Septembrie 15, 2020 Share Postat Septembrie 15, 2020 Iti impartasesc din experienta mea personala, atat cat e ea : initial am avut un scuter de 125 pe care l-am luat cu gandul numai de oras, si din cand in cand drumuri scurte in afara bucurestiului (100 km pana la mine la tara). In oras a fost si consider ca inca este genial un scuter de 125, exact ce trebuie. Dar dupa primele 2 drumuri de mers in afara orasului am realizat ca nu este ce trebuie, si chinuiam acel scuter mergand cu 90-100km/h. El se simtea bine la 80km/h maxim. Cu pasager si ceva bagaje, situatia a fost si mai naspa, la deal fiind o situatie gen cu ce viteza ai intrat pe panta, nicio sansa sa mai cresti in viteza, doar sa scazi. Apoi am luat un 250 si am putut observa diferenta. In oras am pierdut sa zic 10% din strecurat, ceea ce nu mi se pare ceva de speriat, in continuare ma strecor suficient cat sa fie bine, dar in afara orasului e cu totul alta mancare de peste. Merg constant cu 100-110 km/h, care la un drum lung inseamna enorm (raportandu-ne la 90km/h chinuiti) . Pot merge chiar si spre 130, dar nu are rost sa chinui inutil motorul. Oircum se simte f bine la viteza aia. Cu pasager si ceva bagaje, la deal, pot spune ca nu da inapoi, dar nici nu accelereaza de te sparge, urca in viteza incet, dar urca. Sfatul meu pentru tine , avand in vedere cerintele tale de 100-150 km/zi, pe dealuri si ocazional mers si cu pasager, este sa uiti de 125 si sa te orientezi spre 250 chiar 300 ca sa nu iti para rau ulterior. Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan.b Postat Septembrie 15, 2020 Autor Share Postat Septembrie 15, 2020 Acum 56 minute, Mariusik85 a spus: Multumesc de sfat. Azi am probat 125 si 250. Diferenta este sesizabila. Am recalculat ce imi trebuie mie in raport cu ce fiare am in zona (nmax 125 1000km, la 2500e, forza 250, abs, 2005 umblat bine la 1300e si kymco xciting 250, 2006 la 1100e, ultima fiind pe firma) -am taiat iesirile in afara orasului, eu deobicei cand ies, ies cu masina, poate pe viitor o sa trec la ceva mai mare daca o voi face si voi lasa motorul prieteni, presupunand ca se aproba legea de 125 pentru B -de carat, inca voi cara deobicei o geanta mai grea + un ghiozdan, asta m are face sa trec pe un 250, daca diferenta e mare, o sa probez acel nmax 125 sa vad cum ma ajuta cu incarcatura. -pasageri voi taia din discutie, mai ales in panta, pentru ca deocamdata voi fi singur pe motor, maxim voi avea pasager la drum drept prin oras. Foarte rar voi avea pasageri la panta. Prin urmare, voi mai testa nmax125, simgur pe el, cu echipamentul meu zilnic la panta pe care o voi face zilnic. Eu de fire nu incalc legea nici cu masina, nu se va schimba nici cu motorul, oras maxim 60 si afara maxim 80, sunt de parere ca mai ales pentru un incepator nici nu are rost sa ma gandesc la mai mult, din acest motiv si as alege acel 125, pe care il voi putea pasa mai departe la cineva cu B-ul, eu trecand in viitor pe ceva mai mare, poate chiar motocicleta. Avantajele mari al acelui nmax in comparatie cu celelalte oferte: -Incredere ca nu a patit ceva si a fost intretinut perfect -aproape nou -in viitor posibilitatea de a fi condus cu categoria B, putand fi dat cunostintelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mariusik85 Postat Septembrie 15, 2020 Share Postat Septembrie 15, 2020 e foarte bine ce ai concluzionat. pentru ce ai tu nevoie in cazul acesta nmax-ul ar trebui sa fie mai mult decat ok. Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.