Sari la conținut

Honda xl 600


Doghea
 Share

Postări Recomandate

Nu am avut modelul dar am avut un Dominator de 650 din 88. Acum, depinde cat e de veche si in ce stare e. Eu cu Dominatorul am stat o vara intreaga in service pentru o problema de CDI. M-am cam lecuit de old timers. Repet, trebuie vazut bine in ce stare e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca îți place in mod special modelul aplica și tu strategia pe care o aplic și eu când îmi cumpăr rable vechi: cumpăr câte două cat mai la fel dpdv al specificațiilor ca sa am de piese in caz de orice. Nu știu ce preț au astea dar la cat sunt de vechi probabil nu mai mult de câteva sute de euro...

 

Aplicând strategia asta am ajuns sa am 4 Ford Ka-uri și 2 Opel Omega B  😂😂😂 

La Ka-uri m-a cam luat valul, stiu. Am crezut că se strica și aparent nu prea am avut dreptate 😅

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, TWD.Grig a spus:

Aplicând strategia asta am ajuns sa am 4 Ford Ka-uri și 2 Opel Omega B  😂😂😂 

La Ka-uri m-a cam luat valul, stiu. Am crezut că se strica și aparent nu prea am avut dreptate 😅

Fordurile K au probleme cu rugina, dar motoarele sunt tambal. Omega gen 2, bune masini,la fiabilitate si spatiu, dau clasa multor plastice scumpe.

 

On: singura buba este varsta si intretinerea ei pana in prezent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, TWD.Grig a spus:

strategia pe care o aplic

Și 99% vei avea nevoie fix de reperul care e stricat și la cealaltă! 

Kaka nu mai au nici coafezele, e lângă că le auzi cum ruginesc odată oprit radio mai și consumă mult mai mult decât livrează. 

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 ore, john17 a spus:

Și 99% vei avea nevoie fix de reperul care e stricat și la cealaltă! 

Kaka nu mai au nici coafezele, e lângă că le auzi cum ruginesc odată oprit radio mai și consumă mult mai mult decât livrează. 

Pai ce pot sa spun, nu pe toti ne intereseaza  la o masina eficienta / ce imagine iti face pe drum. Nu exista masina fara defecte, asta e clar. Da, ruginesc groaznic, din cate ka-uri am doar la unul am curaj sa ii pun cricul pe prag :)) si asta pt ca e refacuta podeaua + pragurile, nu ca n-ar fi ruginit ea. Are si sudate cate o teava rectangulara pe interiorul lor pentru rezistenta, nebunie ce-i acolo. Mie unul imi place ca si design, mi se pare funny. E usoara, atat Endura E cat si Duratec sunt wow dpdv al fiabliltatii, cutia e absolut geniala, masina simpla, distributie pe lant, sta ok pe drum, ai in ea geamuri + oglinzi electrice, AC, piele... Si da, consuma destul de mult dar din punctul meu de vedere merita cand pui in balanta cat de fiabil si simplu e motorul. Oricum in general nu prea imi pun problema consumului cand cumpar o masina. Vad eu dupa cum ma descurc. Pot sa nu mai aiba nici coafezele, nici lacatusii mecanici sau cine mai vrei tu, pe mine ma doare fix in cot :)) In general ma doare in cot de parerea celor din jur si fac fix cum ma taie capu'  Si da, de foarte multe ori nu iau neaparat decizii rationale ci mai degraba pt ca pur si simplu asta vreau eu sa fac in momentul ala si aia vreau sa-mi cumpar. Fix de asta ultimele 2 ka-uri le-am cumparat asa spontan pentru ca unul e verde si are trapa din aia panoramica si celalat avea un set de jante ce mi-au placut mie 😂 Primul Omega l-am luat pt ca avea un vecin cand eram mic si am vrut sa am si eu. Si nu, nu glumesc

La 28.09.2020 la 1:14, Ice-D a spus:

Fordurile K au probleme cu rugina, dar motoarele sunt tambal. Omega gen 2, bune masini,la fiabilitate si spatiu, dau clasa multor plastice scumpe.

 

On: singura buba este varsta si intretinerea ei pana in prezent.

Ka-urile sunt rugina in sine, nu ca au probleme cu rugina :)) Motoarele, atat Endura - E cat si Duratec sunt bomba. Cel putin Endura eu l-as pune la acelasi nivel cu 1.4 mpi si cu celebrul 2.0D de pe cobra dpdv al fiabilitatii. Efectiv poti sa-i bagi si nisip in el si tot merge ceas. Omega e misto, misto rau. Am X20XEV pe ambele. Nu e nici cel mai rafinat si nici cel mai silentios sau economic motor dar e ok. A, da, si baga ulei by default dar nu-i problema, sunt calit cand vine vorba de rable, asta sa fie problema ca de merge si nu ma lasa in drum ii bag si ca la 2T daca e nevoie. Eu am avut norocul sa iau una cu 152k km reali din DE, 1 proprietar de noua ce avea 86 de ani cand am luat-o, talon original ( zici ca e piesa de muzeu la cat de vechi arata ), carte la fel, pe carte apare reprezentanta Opel din Stuttgart de unde a luat-o omul, carte service, stickere cu schimburile la greu sub capota, distributia schimbata la 148k de la Conti, manualul masinii+radio+ car pass+ radio card + 9203297 facturi cu schimburi de piese si revizii + foile de la ultimele 36382 TUV-uri. Si mi-a mai dat si inca 2 jante de aliaj aceasi model ca pe masina cu gume noi de la Conti, cica sa am de rezerva + roti aproape noi de iarna + ca avea 3/4 din rezervor cand am luat-o :))))) 

 

Mda, stiu, lucky luck :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, TWD.Grig a spus:

sudate cate o teava rectangulara

🤦‍♂️

E siguranța intruchipată mașina aia! Eu nu i-aș da itp nici pe șpagă... 

O caroserie lucrează într-un fel, rigidizând empiric ceva automat suprasolicită altceva. În fine, suntem off topic. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...