Jump to content

SHARK Helmets Grand Prix de France 09 Oct - 11 Oct


Recommended Posts

  • Replies 82
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Acum 14 ore, damager a spus:

sunt mai multi care pleaca fara launch pe ploaie. LC-ul taie din puterea motorului in momentul in care roata fata ae invarte mai incet decat roata spate. Pe ploaie oricum puterea motorului e domolita pentru a nu pati ce a patit Rossi.

 

a ajuns pe 15 si el si Mir dupa cazatura lui Rossi.

ma rog, asta nu scuze starturile lui execrabile. Dar pana la urma daca sti ce pleci prost incerci orice ca sa pleci mai bine☺️
 

si Rossi pleca execrabil si a exersat mult timp ca sa isi imbunatateasca starturile

da da wheel speed sensor...stim toti cum functioneaza LC nu asta mi se pare problema.Sincer m-as mira sa le opreasca cei din gp pe ploaie si nu cred ca e acelasi LC ca la moto de strada,m-as gandi ca e mult mai tunabil si performant.Tu nu ai senzori de la McLaren pe roata ca ei :P

Trebuia sa plece direct pe o roata sa nu mai aiba probleme mai :bounce:

Si pe deasupra el zicea ca a facut practice start singur inainte, si i-a iesit bine (in warmup?dupa quali?oricum nu pe ploaie) si cand a fost lume in jurul lui s-a peliat de zgomot si nu i-a mai iesit din incheietura.

Mir a plecat de pe coispe el de pe 5.Ma rog,nu conteaza,conteaza ce a facut sau ce n-a facut,problema e rezultatul.

Iar Rossi nu stiu daca in acel punct baga deja mana in gaz?Rossi mi s-a parut ca atunci cand a sucit-o poc direct.spatele s-a dus da,dar nush ce sa zic daca era pe gaz...in fine.

Nu as vedea logica pt care ei sa taie puterea motorului pe ploaie,poate doar raspunsul in ture joase.Aveau viteza de top bine peste 300,i donno.

 

Ai zis bine,Rossi cand a vazut ca are o problema care deja ii ameninta rezultatele,s-a straduit si a rezolvat-o.La fel si cu quali (cat de cat).Vinales...gluga de coceni.

Acum 13 ore, frigider a spus:

Uat da fac.

No comment.

 

De la anul vine Q si sterge pe jos cu el.

Da,isi cam recunaoste el prostia.

Suta in mie va avea rezultate mai bune Quarta.

Acum 27 minute, thesaw a spus:

La MotoGP TC-ul e mult mai sofisticat decat pe strada. Practic tot timpul exista o delta de minim 15% intre viteza de rotatie fata si spate, asa functioneaza Michelinul bine. Ignition cut nu se intampla niciodata, ECU-ul unic Marelli intra in diferite mape in functie de spin, daca spin-ul se mentine, daca scade etc. la care se adauga sectiunea de circuit, unghiul de aplecare si alti n parametri.

 

Oricum si din mana tot acelasi lucru faci, reduci gazul(puterea) pentru ca altfel pierzi timp daca ai spin accentuat. Numai ca omul face corectii grosiere, ECU-ul de MGP are o precizie incomparabila cu reflexele motorii umane.

 

Cine crede ca mai poti controla din manuta mobre de 300 de cai si 160 de kile si sa mergi rapid la limita in cursa viseaza. 

exact.nu poti face din incheietura ce face un calc,poti sa fii mama lui tata lui Garry McCoy.

Mai puneau frana spate ca un fel de control tot la fel de grosier al accel pe iesire.Dar desigur nu la start.

Oricum,ideea de baza e ca Vinales a plesnit-o...a cata oara?...in ce film ar putea baiatul asta sa atace un titlu mondial vreodata?

 

E interesant din declaratiile lor faptul ca si cei de la Yamaha dar si cei de la Suzuki isi pun mari sperante in Aragon.Ducati sunt candidati principali,chiar merg toti bine la Aragon?Nu ca m-as supara,ba dimpotriva,sa mearga toti racheta sa se bata 5 la victorie :)

Edited by Method
Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, Method a spus:

da da wheel speed sensor...stim toti cum functioneaza LC nu asta mi se pare problema.Sincer m-as mira sa le opreasca cei din gp pe ploaie si nu cred ca e acelasi LC ca la moto de strada,m-as gandi ca e mult mai tunabil si performant.Tu nu ai senzori de la McLaren pe roata ca ei :P

Trebuia sa plece direct pe o roata sa nu mai aiba probleme mai :bounce:

Si pe deasupra el zicea ca a facut practice start singur inainte, si i-a iesit bine (in warmup?dupa quali?oricum nu pe ploaie) si cand a fost lume in jurul lui s-a peliat de zgomot si nu i-a mai iesit din incheietura.

Mir a plecat de pe coispe el de pe 5.Ma rog,nu conteaza,conteaza ce a facut sau ce n-a facut,problema e rezultatul.

Iar Rossi nu stiu daca in acel punct baga deja mana in gaz?Rossi mi s-a parut ca atunci cand a sucit-o poc direct.spatele s-a dus da,dar nush ce sa zic daca era pe gaz...in fine.

Nu as vedea logica pt care ei sa taie puterea motorului pe ploaie,poate doar raspunsul in ture joase.Aveau viteza de top bine peste 300,i donno.

 

Ai zis bine,Rossi cand a vazut ca are o problema care deja ii ameninta rezultatele,s-a straduit si a rezolvat-o.La fel si cu quali (cat de cat).Vinales...gluga de coceni.

Da,isi cam recunaoste el prostia.

Suta in mie va avea rezultate mai bune Quarta.

exact.nu poti face din incheietura ce face un calc,poti sa fii mama lui tata lui Garry McCoy.

Mai puneau frana spate ca un fel de control tot la fel de grosier al accel pe iesire.Dar desigur nu la start.

Oricum,ideea de baza e ca Vinales a plesnit-o...a cata oara?...in ce film ar putea baiatul asta sa atace un titlu mondial vreodata?

 

E interesant din declaratiile lor faptul ca si cei de la Yamaha dar si cei de la Suzuki isi pun mari sperante in Aragon.Ducati sunt candidati principali,chiar merg toti bine la Aragon?Nu ca m-as supara,ba dimpotriva,sa mearga toti racheta sa se bata 5 la victorie :)


cert e ca Rossi nu era pe frana si a fugit spatele.

 

una din pb elecronicii este ca iti reduce feelingul. 
Am lucrat pe softul de la MM si sa nu aveti impresia ca e coborat din cer.

are bubele lui, gherlele lui, etc...

vezi cazul Boeing cu ale lui probleme.

majoritatea pilotilor care merg tare (gen MM ) merge cu electronica pe setarile minime la nivel de interventie asupra pilotajului. 
il folosest mult la nivel de harti, power, etc...

 

mai departe nu contest pb lui Vinales si faptul ca poate sa fie atat de rapid in calificari si atat de prost sa mearga in cursa. Ok, pot sa inteleg niste kg in plus in rezervor, dar pe bune...toti au.

 

Startul este dezastruos, dar nici macar aici nu consecvent. Uneori, cei drept rar, pleaca bine si castiga cursa. De cele mai multe ori cade in pluton si acolo sfarseste.

Chiar acum, damager a spus:


cert e ca Rossi nu era pe frana si a fugit spatele.

 

una din pb elecronicii este ca iti reduce feelingul. 
Am lucrat pe softul de la MM si sa nu aveti impresia ca e coborat din cer.

are bubele lui, gherlele lui, etc...

vezi cazul Boeing cu ale lui probleme.

majoritatea pilotilor care merg tare (gen MM ) merge cu electronica pe setarile minime la nivel de interventie asupra pilotajului. 
il folosest mult la nivel de harti, power, etc...

 

mai departe nu contest pb lui Vinales si faptul ca poate sa fie atat de rapid in calificari si atat de prost sa mearga in cursa. Ok, pot sa inteleg niste kg in plus in rezervor, dar pe bune...toti au.

 

Startul este dezastruos, dar nici macar aici nu consecvent. Uneori, cei drept rar, pleaca bine si castiga cursa. De cele mai multe ori cade in pluton si acolo sfarseste.

Nici pilotii nu sunt cei de pe strada. 

Link to post
Share on other sites

Se pare ca Rossi are covid. Informatia e luata de pe pagina de FB. Asteptam confirmari oficiale...

Sorry, e deja "yesterday news"... 

Edited by TETEA.
Link to post
Share on other sites
Acum 1 oră, TETEA. a spus:

Se pare ca Rossi are covid. Informatia e luata de pe pagina de FB. Asteptam confirmari oficiale...

Sorry, e deja "yesterday news"... 

deci are?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...