Sari la conținut

Motociclete respinse la certificarea Retromobil


m72story
 Share

Postări Recomandate

Am inaintat Retromobil-ului o cerere in vederea obtinerii certificatului de vehicul istoric pentru cele doua M72 ale căror proprietar sunt.

La o discutie prealabila cu persoane din cadrul clubului mi s-a spus ca motocicletele nu trebuiesc sa fie restaurate 100% ci sa respecte litera si spiritul timpului cand au fost consttruite

Motivul respingerii este acesta:

POZE NECLARE , LIPSA DOCUMENTE , RESTAURARE SLAB CALITATIVA SI NECONFORMA

 

Nu am pretentia de a fi motociclete restaurate, nu sunt originale 100%, au cutiile de viteza de DNEPR pentru a beneficia de avantajul marsarierului iar carburatia este updatata pentru a le putea folosi in conditii optime, aprinderile sunt integrate tipul SOVEK.

Una dintre motocicleta este inmatriculata la zi iar in cazul celei de-a doua am fisă fiscala.

La RAR mi s-a spus ca ar fi important pentru eliberarea CIV-ului prezentarea certificatului de Vehicul Istoric iar Retromobilul dorește prezentarea CIV-ului.

Le doresc succes celor care doresc sa obtina certificatul istoric de la acest select club.

 

 

Capture bis.PNG

Capture3.PNG

IMG-20200514-WA0014.jpeg

IMG-20190725-WA0014.jpg

Editat de ivan pedala
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 51
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Tip B – MODIFICAT IN EPOCA

 

Modificari acceptate:

a.      toate cele de la Tip A – acceptate

b.      conversii automobile de rally, circuit, raid sau echivalente

c.      conversii efectuate de carosieri independenti

d.      conversii in automobile show car sau unicate cu destinatie speciala

e.      conversii militare

f.       inlocuiri de motoare /transmisii/ frine cu unele montate de acelasi producator pe modele similare aflate in productie sau echipare de uzina

 

Modificari neacceptate:

   a. inlocuiri de motoare/transmisii/frine cu unele neoriginale, chiar produse in epoca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu poti sa montezi si frane aerodinamice, treaba ta

Doar ca nu se mai incadreaza in tipologia de vehicul istoric

Ca fapt divers.....dupa ce iti vine atestatul de vehicul istoric (contracost), te prezinti la RAR care confirma sau nu........asa ca mai bine iti da flit de la inceput

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles f bine

Tu vb de consumabile

Nici astia nu sunt complet idioti sa te puna sa mergi cu sabotii din 1940

Exemplul era pt initiator ....cutie schimbata 

Totusi, nu asta e motivul refuzului

Probabil lipsa unor documente

Starea tehnica a vehiculului se verifica la RAR

Atestatul se elibereaza pe baza documetelor si a avizului reprezentantului zonal, care nu e chiar doxa de vehicule vechi

 

 

Editat de Tzitzicat
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Facem trafic...

Nu iti desface nimeni franele sa iti numere placutele

E pur si muove...

 

Grupa 2 – AUTENTICE

Un vehicul istoric uzat, dar niciodată restaurat, în conformitate cu specificaţiile de origine şi cu un istoric cunoscut, aflat în starea sa iniţială, sau deteriorata. Piesele  uzate in mod normal   pot fi înlocuite cu altele cu caracteristici conforme celor originale

 

Grupa 3 – RESTAURATE

Un vehicul istoric avand o identiate certa  total  sau parţial demontat, reconditionat si reasamblat. Sint acceptate numai  diferenţe minore de la specificatiile producatorului, atunci când nu sunt disponibile piesele de schimb sau a materialelor originale, dar pot fi înlocuite de altele cu caracteristici similare. Finisaje interioare si exterioare ar trebui să fie cât mai fidele posibil  specificaţiillor originale ale epocii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar acum, easy ride on! a spus:

Posibil.

Şi dacă desface careva capacul la cutia electrică ca să numere tranzistorii montaţi discret în aprindere şi releu sau LED-urile puse discret în lampa stop şi far?  :)

Pe dinafară nu se vede nimic dar ...

Iti bati prea mult capul

Ce e pe afara poate sa sara in ochi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar ca in cazul de față vom fi Mad Dorel.

Ne vor alerga aștia cu arcanul numa numa să ne scoată de pe drum.

Suntem o frână în calea progresului, a unei națiuni europene  multilateral dezvoltată.

Suruburile nu sunt conforme și strânse la cuplul adecvat, lacul este zgâriat și janta este pâtată de noroiul de la Cuca.

Există pete pe rezervor de la amestecul cu motorina care a dat pe afară precum mustul la dospit .

Mergem prin vaduri și le solicităm amortizoarele excesiv, pe scurt restaurarea nu corespunde , mi-o asum pe deplin.

Stimabilii și selectivii domni responsabili cu selecția genelor de la Retromobil au uitat că noi facem fix același lucru doar că avem stiluri diferite.

Probabil că întradevăr motocicliștii aștia care mirosim a ulei ars, avem pete pe haine și pe mânecă,ne depanăm motoarele în șanțul drumului și plecăm mai departe cu orice preț, nu ne încadrăm în profilul dumnealor, rămânem proscriși, outlow in Estul Domestic și domesticit.

Stimă tuturora!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 30.10.2020 la 13:07, easy ride on! a spus:

Da.

Doar că la Rumunica se mai poate găsi câte un deştept (sau o deşteaptă) care să (te) pună la îndoială (şi pe drumuri şi taxe), cum că el nu ar fi abilitat şi că nu îşi poate da (sau face) seama.

Tu trebuie să îl ajuţi la asta, pe osteneala ta!  :D

Şi să fii permanent pregătit   :lol:

Citeşte textul printre rânduri:  LIPSĂ (ŞPAGĂ ÎNTRE) DOCUMENTE.  :lol:

Scrii niste tampenii mai mari ca tine. Toata documentatia este pregatita si incarcata online. Exclus spaga.

 

 

Dragii mei, eu sunt presedintele Sectiei Moto de la Retromobil.

Nu eu stabilesc cine indeplineste conditiile de atestare, dar motocicleta aceasta a fost respinsa, in principal, pentru "lipsa actelor".

Romeo (initiatorul), inteleg ca in loc de acte a trimis o adeverinta medicala (sau ceva de genul).

Asa ca mai usor cu pietrele. Daca am vrea sa fim exigenti, nu ar fi atestate 60% din solicitari. 

Romeo, trimite pozele postate pe formularul RCR  la oricare club serios din Vest si vezi daca ti-o atesta ei.

Editat de mihai_prd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi verifica actul trimis, la momentul cererii motocicleta nu avea CIV, avea talon vechi din 70 si CVI cu stampila fiscala ceea ce stiam ca am incarcat pe site. Intre timp am reusit ca fac CIV-ul, asadar voi trimite si copia CIV-ului.

Voi verifica actul trimis, la momentul cererii motocicleta nu avea CIV, avea talon vechi din 70 si CVC-ul cu rolul fiscal ceea ce stiam ca am incarcat pe site. Intre timp am reusit ca fac CIV-ul, asadar voi trimite si copia CIV-ului.

Si cu toate astea, in cazul M-ului verde aveam CIV-ul iar situatia a fost similara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iarta-ma, dar esti total incoerent. 

Te-am citat cand ai scris ca nu s-a dat spaga si de asta a fost respins Romeo. Acolo ti-am scris ca vorbesti bazaconii.

In rest, cui nu-i place RCR, nu are ce cauta in el.

La 30.10.2020 la 15:56, m72story a spus:

IMG-20200514-WA0020.jpeg

IMG-20200706-WA0018.jpeg

La o bere Retro

Asta e motocicleta pe care vrei sa o atesti ca istorica?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mihai, (La multi ani!)

Si ca sa fim si coerenti insa mai ales consecventi:

Pe 9 aprilie ti-am trimis pozele cu motocicleta, ai considerat ca nu vezi vreun impediment in obtinerea certificatului si am depus cererea.

Dupa respingea solicitarii mi-ai spus ca nu esti tu arbitrul si am inteles pe deplin.

Nu inteleg acum de ce te arati neplacut surprins de motocicleta mea si incerti sa justifici actiunile colegilor tai.

Toate bune!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca participant la evenimentul retro din anul 1999, ca posesor a opt motociclete retro ( doua MZ-uri ES, doua Simson-uri 425, doua M-uri si doua Kawasaki KZ) imi permit sa fac urmatoarele remarci:

Din Romania la inceputul anilor 90 au plecat Zundapp-urile si BMW-urile, ceva Triumph, NSU-uri si tot ceea ce a reprezentat valori prin muzeul care s-a chemat Republica Socialista Romania.

In anii 2000 s-a facut curat de AWO , BK-uri, DKW-uri.

In 2010 a inceput prigoana Simson-urilor care deja au inceput sa devina o raritate, cautate in special de cei nostalgici din DDR.

In concluzie s-a facut curat, ograda a fost maturata.

Frati romani voi achizitionati cu incredere Logan-uri, Corse, Astre, Golf-uri, Q-uri , CB-uri, RT-uri GS-uri, XLV-uri si tot ceea ce doriti 

Suntem o tara bogata cu populatie saraca iar asta se reflecta si in ceea ce ne permitem.

Insa una este sa fii sarac iar alta este sa fii prost fara istorie.

In acest context Retromobil Club Romania ar fi trebuit sa isi inteleaga menirea-De a inlesni, incuraja si facilita pastrarea in proprietate si circulatie a ceea ce a fost ADN-ul automobilistic romanesc.

In relatia cu statul roman va plangeti ca sunteti slabi, nu aveti putere de legiferare pentru ca nu va asculta nimeni. In relatia cu mine sunteti puternici si obraznici.

Iar eu sunt ghinionistul din cei 40% picati la testul de restaurare neconforma cu cele doua M-uri respise la testul genetic.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe plaiurile mioritice se cheama "Trecere".

Aici tine de cat de des ai trecut pe la Organele Statului cu un IZH, Jawa, Simson sau alte atelaje asemenea.

Organul are bunavointa si intelegere  in constatarea situatiei daca prezentati Zertifikatul.

Este icoana care deschide practic intelectul si ingaduinta RAR-ului, DRPCIV-ului i alte asemenea.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Romeo, atestarea e gratuita. La masini este 200 de euro. Vreun exemplu mai elocvent care ar putea fi?

In aprilie ti-am zis ca eu unul nu vad impedimente majore si se mai "inchide" cate un ochi, tocmai in ideea de a facilita aplicantilor atestarea la motociclete. La masini intotdeauna a fost mai strict. Tot cronologic, in iulie s-a schimbat conducerea RCR. Si de aici si optica de a se pune accent pe calitate si nu pe cantitate. 

La mine a fost o parere personala ca nu vad impedimente majore in atestare, "orbit" si de dragostea de moto. La cei de la Comisia Tehnica, care isi asuma semnaturi oficiale, nu merge treaba sentimentala. Sa stii ca au mai fost respinse doua motociclete luna aceasta. Oamenii le fac militare cand ele sunt civile si tot asa.

Tu cand ai aplicat pentru atestare nu ai avut acte. Clar. Nimeni nu iti poate atesta asa ceva, te lamentezi degeaba.

Pe linie de moto eu am un rol consultativ, dar nu pot impune/obliga ceva membrilor Comisiei Tehnice (oameni f valorosi, cu expertiza, bine intentionati, care isi fac treaba pro-bono). 

Si acum, daca vrei sa discutam d.p.d.v. al atestarii, motocicleta are multe hibe. Nu vreau sa dezvolt.

 

In rest, nea iziairon, esti pe drumul tau...

Romeo, apologia asta cu obraznici fata de tine ca tu nu ai avut acte la momentul solicitarii, nu cred ca e cazul. Sau poti cere sa iti fie atestata motocicleta de alt club, sunt sigur ca ei te vor rezolva rapid. Plus covor rosu de rigoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Întreb și eu pentru ca nu stiu, care sunt avantajele și dezavantajele(daca sunt) de a avea o motocicletă înscrisă ca vehicol istoric?

Stiu ca ești scutit de plata impozitului, dar la comuniste nu este o suma exorbitanta, ok cand ai opt se aduna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avantaje pecuniare nu sunt.

Tariceanu a fost boier si nu a impus rovinieta pentru moto, asa ca pica si asta.

Am mai spus-o si o repet, e vorba de conservarea patrimoniului moto. De asta RCR ofera atestare gratuita pentru motociclete, in rest ce la restul vehiculelor este 200 de euro.

Pe langa conservare, apare si dorinta personala de indivindividualizare a vehiculului precum si recunoasterea ca stradania proprietarului in restaurare este recompensata prin atestare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am aplicat pentru a inmatricula o motocicleta ca si vehicul istoric...in afara faptului ca am trimis toate actele+poze asa cum se cere in 2019.abia in 2020 septembrie am primit raspuns negativ pe motiv ca dosar dosar nefinalizat...doar ei stiu cum si de ce nefinalizat...alte explicatii nu am primit...tin sa precizez ca motocicleta este deja inmatriculata in romania are carte de identitate si numere.

 

Starea solicitarii tale de atestare #3040 a vehiculului marca MZ s-a schimbat: Refuzata

Poti revizui starea si accesand Contul meu.

Motiv refuz:

DOSAR NEFINALIZAT

IMG_20191110_113042.jpg

IMG_20191110_113059.jpg

Editat de bogdan p
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Acum 2 ore, bogdan p a spus:

 

IMG_20191110_113042.jpg

IMG_20191110_113059.jpg

Toata admiratia pentru munca, efortul si rezultatul obtinut.

Insa conform Tovarasului Stalin: Nu conteaza cine voteaza, conteaza cine numara voturile!

alegeri_1946_1.jpg

Editat de m72story
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc de aprecieri(nu asta a fost scopul  meu dar oricum multumesc).....ca sa o aduc in stadiul care este acum a durat 7-8 ani si 5 motociclete cumparate in diverse stadii de conservare-degradare asta pentru a pastra cat de mult originalitatea.....nu mai vorbesc de nenumarate ore de munca si drumuri in tara dupa piese,...in fine ce vroiam sa subliniez e ca se simte o oarecare frustrare ca un nene indiferent cine o fi el si ce calificari si cunostinte are iti da ca raspuns   RESPINS si asta fara nicio e explicatie in afara de DOSAR NEFINALIZAT   indiferent de o fi insemnand asta.

 

IMG_20191110_113022.jpg

IMG_20200323_165056.jpg

IMG_20191110_112958.jpg

Editat de bogdan p
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • ivan pedala changed the title to Motociclete respinse la certificarea Retromobil

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...