Flo89 Postat Noiembrie 12, 2020 Share Postat Noiembrie 12, 2020 Salutare tuturor si bine v-am gasit! Voiam sa va intreb, ca perspectiva de viitor (sunt incepator-incepator... urmeaza sa dau examenul luna asta, pe 27), dupa ce voi considera ca e cazul sa fac un upgrade de mobra - merita sa cutreier piata SH dupa un Softail cu motor Evo? (Din ce am inteles, ar trebui sa fie fabricat pana in 1998-2000, cand au facut trecerea catre Twin Cam) In cazul in care exista aici posesori/fosti posesori de Evo-uri - este adevarat ca e un design de motor mai bun decat Twin Cam-ul? P.S.: Nu, nu vrea sa aud de Sportstere daca chiar imi doresc ceva pe Evo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoS Garage Postat Noiembrie 12, 2020 Share Postat Noiembrie 12, 2020 (editat) Totusi o motocicleta nu vrei? Hardley Parkinson area sunt niste mizerii sinistre supraevaluate si cam stat! Cai nu, frane nu.... Editat Noiembrie 12, 2020 de MotoS Garage Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flo89 Postat Noiembrie 12, 2020 Autor Share Postat Noiembrie 12, 2020 Supraevaluate? Clar! Mizerii sinistre? Eh, sunt destul de multi care sa ateste ca au scos si niste masinarii foarte fiabile si rezistente. Nu prea cumperi un cruiser pt cai, totusi (cu astea fiind zise... s-ar putea ca pe viitor, cand voi avea finantele necesare, sa alternez grav intre un Softail si un V-Rod...), cat despre frane - pot fi imbunatatite. Sigur, pot sa raman loial Honda si sa ma orientez dupa un VTX 1300 sau ceva asemanator (nota bene: eu sunt unul din ciudatii care considera Rune/Valkyrie un motor superb) Totusi, as prefera raspunsuri constructive, pe cat posibil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_petrisor@rocketmail Postat Noiembrie 12, 2020 Share Postat Noiembrie 12, 2020 Softail Evo s-a fabricat intre 84 si 99. Spre deosebire de Twin Cam, Evo-ul are o singura axa cu came si distributia pe pinioane, de aici si discutia cu fiabilitatea intre Evo Vs Twin Cam. Ca si putere Twin Cam e superior, in special modelele mai recente de 96, 103, etc. In Romania din pacate le numeri pe degetele de la o mana pe cele la vanzare. Daca iti place EVO, go for it! E un motor ce te va tine o viata daca e in mintile lui si ca sa faci rebuild, nu e foarte scump. (try to rebuild a Honda!) P.S. Ignora papagalii de pe forum Mai jos iti las un canal interesant: https://www.youtube.com/channel/UC9oO0k_5Dn7Pk2yTosUhGPQ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flo89 Postat Noiembrie 12, 2020 Autor Share Postat Noiembrie 12, 2020 (editat) 2 hours ago, bogdan_petrisor@rocketmail said: Softail Evo s-a fabricat intre 84 si 99. Spre deosebire de Twin Cam, Evo-ul are o singura axa cu came si distributia pe pinioane, de aici si discutia cu fiabilitatea intre Evo Vs Twin Cam. Ca si putere Twin Cam e superior, in special modelele mai recente de 96, 103, etc. In Romania din pacate le numeri pe degetele de la o mana pe cele la vanzare. Daca iti place EVO, go for it! E un motor ce te va tine o viata daca e in mintile lui si ca sa faci rebuild, nu e foarte scump. (try to rebuild a Honda!) P.S. Ignora papagalii de pe forum Mai jos iti las un canal interesant: https://www.youtube.com/channel/UC9oO0k_5Dn7Pk2yTosUhGPQ Sarumana beacoup de link I would go 4 it (bine... peste niste ani, cand oi strange bani de asa ceva), dar dupa cum ai zis si tu, nu sunt foarte multe HD-uri in RO (cel putin) fabricate pana in 98-99. Asa si M8 e mult mai potent si mult mai modern decat TC... dar ascultandu-le, parca le lipseste ceva. Unde mai pui ca daca gasesti ceva pe Evo, automat e si pe carburatie, nu pe injectie. Si dupa cum am zis... Sportsterul NU este o optiune. Am piticii mei personali impotriva familiei aleia de motoare. Editat Noiembrie 12, 2020 de Flo89 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papa_Bear Postat Noiembrie 12, 2020 Share Postat Noiembrie 12, 2020 (editat) Un EVO in toate mintile si cu kilometrii putini, si tinut in garaj si in stare aproape noua este minim 10000 Euro... as zice 12000. Merita sa dai acesti bani pe o motocicleta GREA fara ABS? Carburatia este aparent un avantaj pana cand se colmateaza cu creta (benzina in contact cu zamacul in urma evaporarii din carb produce un praf alb) canalele foarte fine din corpul carburatorului... atunci sa vezi... been there - done that... In rest daca este visul tau... go for it... insa gandeste-te bine... este o suma mare de bani in joc. Pe de alta parte te inteleg perfect... si eu sunt fun al BMW-urilor airhead si demult imi doresc un R75/5, insa nu am luat pana acum tocmai din cauza faptului ca una in toate mintile costa cat o motocicleta noua si in pas cu tehnologia... (8000 euro). Vrei Harley... ia mai bine un TC in stare ff buna cu km putini cu ABS si injectie... sigur nu te va lasa la greu daca il intretii corespunzator. Cunosc un motociclist veteran care a mers 200.000 km cu un MZ RT 125/3 fabricat in 1962. Evident ca a umblat la motor, insa l-a exploatat frumos, l-a intretinut exemplar si in afara de alezat cilindru, schimbat piston si segmenti si cred ca 2 reparatii de ambielaj nu a facut altceva.... Deci... nu iti face griji de fiabilitatea unui motorc TC cu km putini si bine intretinut... Editat Noiembrie 12, 2020 de Papa_Bear Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flo89 Postat Noiembrie 12, 2020 Autor Share Postat Noiembrie 12, 2020 (editat) 56 minutes ago, Papa_Bear said: Un EVO in toate mintile si cu kilometrii putini, si tinut in garaj si in stare aproape noua este minim 10000 Euro... as zice 12000. Merita sa dai acesti bani pe o motocicleta GREA fara ABS? Carburatia este aparent un avantaj pana cand se colmateaza cu creta (benzina in contact cu zamacul in urma evaporarii din carb produce un praf alb) canalele foarte fine din corpul carburatorului... atunci sa vezi... been there - done that... In rest daca este visul tau... go for it... insa gandeste-te bine... este o suma mare de bani in joc. Pe de alta parte te inteleg perfect... si eu sunt fun al BMW-urilor airhead si demult imi doresc un R75/5, insa nu am luat pana acum tocmai din cauza faptului ca una in toate mintile costa cat o motocicleta noua si in pas cu tehnologia... (8000 euro). Vrei Harley... ia mai bine un TC in stare ff buna cu km putini cu ABS si injectie... sigur nu te va lasa la greu daca il intretii corespunzator. Cunosc un motociclist veteran care a mers 200.000 km cu un MZ RT 125/3 fabricat in 1962. Evident ca a umblat la motor, insa l-a exploatat frumos, l-a intretinut exemplar si in afara de alezat cilindru, schimbat piston si segmenti si cred ca 2 reparatii de ambielaj nu a facut altceva.... Deci... nu iti face griji de fiabilitatea unui motorc TC cu km putini si bine intretinut... Visul meu, daca e sa fiu sincer (de cand eram mic, te las sa ghicesti motivul) ar fi un Fat Boy... ORICE Fat Boy (mai putin modelele recente, moderne, care mi se par o abominatie) De-asta voiam sa intreb lumea daca merita chinuiala sa gasesc un Evo, stiu ca in general este considerat cel mai bun motor HD contemporan... TC stiu ca au avut rateuri iar M8 e inca prea nou pe piata ca sa isi dovedeasca longevitatea. As vrea sa zic ca si sunetul e aparte si mai "placut" (pt d-astia un pic ciudatei ca mine, de ne place izul ala de tractoras), desi din ce imi dau seama un set de tevi bune poate sa ofere rezultate misto si pe un TC. In ultima instanta, tocmai pt ca lumea considera Evo "THE HD engine", sunt curios daca intr-adevar ofera acel vintage, old-school feel... bine, pe de alta parte am vazut recent la Ilioara un Dyna de prin '93 care zgaltaia ca toti dracii, ma gandeam ca pe Softailuri ar fi mai bine centrat & echilibrat. "Cunosc un motociclist veteran care a mers 200.000 km cu un MZ RT 125/3 fabricat in 1962. Evident ca a umblat la motor, insa l-a exploatat frumos, l-a intretinut exemplar si in afara de alezat cilindru, schimbat piston si segmenti si cred ca 2 reparatii de ambielaj nu a facut altceva...." Ohooo, batranior bine motorul... frumos asa 1 hour ago, Papa_Bear said: Un EVO in toate mintile si cu kilometrii putini, si tinut in garaj si in stare aproape noua este minim 10000 Euro... as zice 12000. Referitor la partea asta... https://www.olx.ro/oferta/harley-davidson-dyna-1997-IDe3kQ0.html#3436d4c164 Mai apar once in a blue moon si oferte d-astea Editat Noiembrie 12, 2020 de Flo89 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papa_Bear Postat Noiembrie 14, 2020 Share Postat Noiembrie 14, 2020 Pai in cazul tau... mergi atunci pe FatBoy... Parerea mea... ia totusi un FatBoy cu ABS si Injectie... evident va fi TC... dar daca tot dai peste 10000 de euro, pune siguranta pe primul loc. Din experienta mea... merita sa dai sumele aceste doar pe motociclete in conditie de showroom si cu km putini (maxim 20000). Exclude motociclete customizate de altii... Pe de alta parte, daca vei gasi un EVO in starea descrisa mai sus pana in 7000 de euro... go for it. Nu merita sa faci niciun rabat de model sau calitate pe sumele vehiculate mai sus... In rest... ce pot spune... genul acesta de motociclete sunt lente... deci merg si ca prima motocicleta... singurul lucru la care trebuie sa fii atent fiind manevrarea la viteze f mici, deoarece sunt ff grele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flo89 Postat Noiembrie 15, 2020 Autor Share Postat Noiembrie 15, 2020 (editat) On 11/14/2020 at 9:23 AM, Papa_Bear said: Pai in cazul tau... mergi atunci pe FatBoy... Parerea mea... ia totusi un FatBoy cu ABS si Injectie... evident va fi TC... dar daca tot dai peste 10000 de euro, pune siguranta pe primul loc. Din experienta mea... merita sa dai sumele aceste doar pe motociclete in conditie de showroom si cu km putini (maxim 20000). Exclude motociclete customizate de altii... Pe de alta parte, daca vei gasi un EVO in starea descrisa mai sus pana in 7000 de euro... go for it. Nu merita sa faci niciun rabat de model sau calitate pe sumele vehiculate mai sus... In rest... ce pot spune... genul acesta de motociclete sunt lente... deci merg si ca prima motocicleta... singurul lucru la care trebuie sa fii atent fiind manevrarea la viteze f mici, deoarece sunt ff grele... Damn, din ignoranta am uitat sa ma gandesc la aspectul asta, ca generatia TC e de displacement mai mare si implicit si puterea motorului e sensibil mai mare (daca am inteles eu bine, 56 hp pe Evo de 1338 vs 67 hp pe TC, in cazul motorului de 1450cc... adica prima generatie de TC) Well... in cazul asta, daca nu o sa apara o oferta super peste cativa ani, cand o sa imi permit ceva de cca 8k euro (si implicit o sa fiu in stare sa stapanesc un motor mare si greu), cel mai probabil o sa renunt la ideile astea "puriste" ("Evo & carbs for the REAL Harley experience") si o sa merg pe best bang for my buck. Multumesc frumos! Editat Noiembrie 15, 2020 de Flo89 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papa_Bear Postat Noiembrie 15, 2020 Share Postat Noiembrie 15, 2020 Daca vrei ceva pe carburatie insa net superior HARLEY EVO sau TC 1450 vezi Yamaha Wild Star (Road Star in USA) fabricatie 2000-2005 sau pe injectie 2005-2016. Exista si varianta Warrior... daca vrei un feeling mai de muscle bike... Din pacate nu are ABS... in rest 2 capete peste Harley... Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 15, 2020 Admin Share Postat Noiembrie 15, 2020 Oricare japoneză este cu 2 sau mai multe capete peste Harley. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Noiembrie 15, 2020 Share Postat Noiembrie 15, 2020 (editat) Vezi că așa ziceai și de fiarele vechi vs plasticele noi, dar te-ai răzgândit! Poate-ți iei vreun parkinson d'asta și atunci parcă văd că o să pută jafonezele... Editat Noiembrie 15, 2020 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flo89 Postat Noiembrie 16, 2020 Autor Share Postat Noiembrie 16, 2020 3 hours ago, Papa_Bear said: Daca vrei ceva pe carburatie insa net superior HARLEY EVO sau TC 1450 vezi Yamaha Wild Star (Road Star in USA) fabricatie 2000-2005 sau pe injectie 2005-2016. Exista si varianta Warrior... daca vrei un feeling mai de muscle bike... Din pacate nu are ABS... in rest 2 capete peste Harley... Numai bine Eh... daca o sa ma decid pana la urma ca vreau un muscle-cruiser, de fapt, merg clar pe V-Rod. Macar din simplul respect pt HD ca au avut atat outzele dar si creierii sa scoata ceva non-traditional si BUN. Cat despre alternativele pt cruisere mari... cred ca va trebui mai intai sa ma urc pe cateva din ele si sa imi dau seama daca au "personalitate" sau nu (stiu, sunt diliu... cu atat mai mult cu cat intre Shadow 600, VStar de 650, Suzuki Intruder etc... am ales pana la urma Honda, care este din ce am inteles de la unii printre cele mai plictisitoare, desi fiabile, firme de motoare). Ca pret clar bat orice big twin HD... si cu toate astea nimic nu suna si se "simte" ca un Harley. De ani intregi de cand ma pasioneaza subiectul "motoare" (dar inainte sa fac pasul efectiv catre lumea asta) am ajuns sa le disting instant cand le aud pe strada, pt mine e sunetul perfect de motor. Mno, piticii mei, nu-mi dati in cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.