Sari la conținut

HD Softail EVO / Pre-2000?


Flo89
 Share

Postări Recomandate

Salutare tuturor si bine v-am gasit!

Voiam sa va intreb, ca perspectiva de viitor (sunt incepator-incepator... urmeaza sa dau examenul luna asta, pe 27), dupa ce voi considera ca e cazul sa fac un upgrade de mobra - merita sa cutreier piata SH dupa un Softail cu motor Evo?
(Din ce am inteles, ar trebui sa fie fabricat pana in 1998-2000, cand au facut trecerea catre Twin Cam)

In cazul in care exista aici posesori/fosti posesori de Evo-uri - este adevarat ca e un design de motor mai bun decat Twin Cam-ul?

P.S.: Nu, nu vrea sa aud de Sportstere daca chiar imi doresc ceva pe Evo. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Supraevaluate? Clar!
Mizerii sinistre? Eh, sunt destul de multi care sa ateste ca au scos si niste masinarii foarte fiabile si rezistente.
Nu prea cumperi un cruiser pt cai, totusi (cu astea fiind zise... s-ar putea ca pe viitor, cand voi avea finantele necesare, sa alternez grav intre un Softail si un V-Rod...), cat despre frane - pot fi imbunatatite.

Sigur, pot sa raman loial Honda si sa ma orientez dupa un VTX 1300 sau ceva asemanator (nota bene: eu sunt unul din ciudatii care considera Rune/Valkyrie un motor superb)

Totusi, as prefera raspunsuri constructive, pe cat posibil :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 Softail Evo s-a fabricat intre 84 si 99. Spre deosebire de Twin Cam, Evo-ul are o singura axa cu came si distributia pe pinioane, de aici si discutia cu fiabilitatea intre Evo Vs Twin Cam. Ca si putere Twin Cam e superior, in special modelele mai recente de 96, 103, etc. In Romania din pacate le numeri pe degetele de la o mana pe cele la vanzare. Daca iti place EVO, go for it! E un motor ce te va tine o viata daca e in mintile lui si ca sa faci rebuild, nu e foarte scump. (try to rebuild a Honda!) P.S. Ignora papagalii de pe forum ;)

 

Mai jos iti las un canal interesant: