Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

imi place mult modelul asta, dar am intrebat 2 prieteni, unul e pro, unul e contra, nu stiu pe care sa-l cred, va rog pe cei care aveti sa-mi impartasiti parerile voastre despre acest model, mi-ar fi f de folos.

 

mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

n-am ce sa zic nashpa despre el.

am auzit ca "scoti carburatorul cu levierul" dar nu am ajuns inca sa fac operatia asa ca nu stiu daca e adevarat. o sa-l duc la service si dupa aia iti spun.

una peste alta il am de 2 luni si nu regret cel putin nu inca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Cum pot rigidiza oglinzile?La viteza de 80 cu vant din fata sau ceva gropi,se modifica unghiul si trebuie sa le indrept cu mana.Am incercat sa le strang dar nu merge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Cum pot rigidiza oglinzile?La viteza de 80 cu vant din fata sau ceva gropi,se modifica unghiul si trebuie sa le indrept cu mana.Am incercat sa le strang dar nu merge.

Daca au acelasi principiu de prindere ca la Classic, nu oglinzile trebuie stranse, cu cele 2 piulite de marimi diferite (12 si 14 parca) de la baza tijei oglinzilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca au acelasi principiu de prindere ca la Classic, nu oglinzile trebuie stranse, cu cele 2 piulite de marimi diferite (12 si 14 parca) de la baza tijei oglinzilor.

asta daca e problema din tija, dar e posibil sa fie problema din nuca cu care se prinde oglinda de tija, caz in care tre sa scoata oglinda (sticla) si gasesti acolo un surubel de rigidizare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unul dintre cele mai complicate choppere construite vreodata.

2 bujii pe cilindru(cost dublu) = 4 bujii

4 lanturi de distributie cate 2 la fiecare cilindru merge un lant pana la jumate iar celalalt pana la cele doua axe cu came

are un sistem de filtre de aer de tot rahatul

lucruri bune ar fi : cardanul, turatia mare daca iti place(mie nu), ai 60 cai la 7500 iar cuplul maxim pe la 5500 deci tre sa mergi o leaca cam turat cu el.

La aspect pentru vremea lui nu cred ca era chiar urat au fost altele si mai urate si inca sunt.

Dar cel mai important aspect este ca e f complicat.

La banii cu care iei vulcanelul cred ca gasesti un shadow 600 o fi el mai slabut la putere dar are cutia de viteze cu trepte mai lungi , se descurrca f biner iar motorul este cat se poate de simplu.

succes

 

Mai este o chestie nasoala la modelul asta. NU ai nici un control asupra culbutorilor, sunt controlati hidraulic, are niste putzoaie hidraulice care sprijina culbutorii , astia ii dau jocul la supape, rezervoare de ulei sus in chiulase pentru sistemul asta, nu stiu , incepe sa clantane cu siguranta si nu ai ce sa le faci.

Iar uleiul din Romania nu cred ca te ajuta la sistemul asta.

Editat de Klaus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc,voi verifica dupa masa si incerc variantele trimise de reparare.Voi face si poza.Oricum,de strans le-am strans de a iesit apa- sau bere HIHIHI - si tot nu stau.Revin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vulcan 750 este un sport cruiser...are o ciclistica f. buna,nu mai vb. de cuplu ..in clasa lui sta cel mai bine..depinde si din ce an este.. Cu reglajul la culbutori se poate rezolva f simplu...bagi un ulei semi sintetic de la Louis...15w50,sau 20w 50,sau schimbi arcurile ...le comanzi tot la louis,sau direct la kawasaki.Ca are 2 bujii pe cilindru , e un avantaj..putine motoare sint cu 2 bujii.ii mareste puterea,nu te lasa la greu.nu-l,putem compara cu virago de 750...la kawa e forta bruta.O singura pb .ar fi cu alternatorul..daca este mai batrin..!Pozitia releului regulator de tensiune nu este cea mai inspirata..sub baterie ,deasupra tobei si in spatele motorului..se incalzeste,si in timp se arde statorul...O solutie acceptabila este schimbarea pozitiei releului...Eu i-am schimbat pozitia si nu am avut nici o pb..

Am avut si vn 800,dar tot 750 mi-a ramas la inima..!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

Iarasi am o problema... Nu am noroc nicicum...

Am comandat (gresit :) ) un cauciuc pirelli pentru roata din spate marimea 150/80 16, iar cand a venit, am observat ca scrie pe guma: FRONT :blink:

Ce ziceti?? Pot sa pun pe roata din spate? Sau pot sa-l folosesc ca ghiveci in gradina :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

Iarasi am o problema... Nu am noroc nicicum...

Am comandat (gresit :) ) un cauciuc pirelli pentru roata din spate marimea 150/80 16, iar cand a venit, am observat ca scrie pe guma: FRONT :blink:

Ce ziceti?? Pot sa pun pe roata din spate? Sau pot sa-l folosesc ca ghiveci in gradina :laugh:

 

 

pai incearca s-o pui pe fata,la tine,daca iti intra in furca si aripa....

daca nu,s-o vinzi la un cruiserist cu "big block",care a re fata pe 16".

nu recomand s-o pui pe spate.

Editat de Blackrider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai incearca s-o pui pe fata,la tine,daca iti intra in furca si aripa....

daca nu,s-o vinzi la un cruiserist cu "big block",care a re fata pe 16".

nu recomand s-o pui pe spate.

 

 

Ar trebui sa intre, pentru ca marimea pe spate e 150/80 16.... Eu habar n-aveam, ca exista si pentru fata in marimea asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc,voi verifica dupa masa si incerc variantele trimise de reparare.Voi face si poza.Oricum,de strans le-am strans de a iesit apa- sau bere HIHIHI - si tot nu stau.Revin.

:) Opreste-te, man. Asa am facut si eu la oglinzile mele originale, am incercat sa scot sticla si m-am facut cu doua noi de pe Ebay, fiindca s-au spart. Ai mila de ele...........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-5816-1212694531_thumb.jpgpost-5816-1212694546_thumb.jpgpost-5816-1212694618_thumb.jpgpost-5816-1212694635_thumb.jpgpost-5816-1212694648_thumb.jpg

 

 

Evacuari custom pt Kawasaki Vulcan 1500 asa cum a vrut proprietarul si link filmulet cu sunetul atat cat am fost in stare sa facem.

Editat de cristian ionescu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt din inox? Mai urmeaza si alte prelucrari (polizat suduri, cromare, etc) sau raman asa, eventual invelite cu banda? Si apropo, asta nu-i al lui Harley?

Editat de sorinavram
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt din inox? Mai urmeaza si alte prelucrari (polizat suduri, cromare, etc) sau raman asa, eventual invelite cu banda? Si apropo, asta nu-i al lui Harley?

 

 

Da sant din inox, acum sant deja polizate si finisate, nu am mai avut timp si de poze de final.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uraaaaa am izbutit :) .Multumesc AndreiShadow - cat pe ce sa bag surubelnita in chederul oglinzii -. Vazand ca sunt intradevar 2 locuri de pus cheile,am desfacut surubul care este tip mama-tata.Sub el este un alt surub de 10 care rigidizeaza oglinda.

Merge perfect acum.Multumesc tuturor de sfaturi.Pun poza cu oglinda desfacuta.

post-30013-1212728644_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

Nu o sa credeti... tipul de la care am cumparat anvelopa, a zis, că putem schimba :)

Este un om de nota 10*, recomand pentru toata lumea. Se numeste Veres Romulus, (ROMI3 pe forum) si e din Cluj. Are si preturi atractive...

Editat de phoenix27
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

Nu o sa credeti... tipul de la care am cumparat anvelopa, a zis, că putem schimba :)

Este un om de nota 10*, recomand pentru toata lumea. Se numeste Veres Romulus, (ROMI3 pe forum) si e din Cluj. Are si preturi atractive...

 

recomand si eu pe romy lucrez cu el de vreo doi ani de zile-in general iau marfa de pe louis-si este super-deunazi am comandat o viziera de casca ,pe care mi-a trimis-o si era putin zgariata-fara pb am trimis-o inapoi si am primit alta intacta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de stiut nu stiu pe nimeni. pe ebay vazui ceva similar : http://cgi.ebay.com/ebaymotors/KAWASAKI-Vu...0229203738&

 

insa costul transportului e prea mare. ai putea vorbi cu darian sa-ti faca o asemenea pernita ca doar restul ansamblului il ai. :)

 

Care stii vreun prieten cu cruiser dotat cu sissy-bar din ăsta?

vn800_24_sissy_001.jpg

Editat de foxdesert
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...