MotoRocker Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 hai ma chiar nu stie niciunu' din voi pe unde a ajuns VNA-ul meu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 S-a rupt pipa , pe la jumatate . Am dat-o cu banda , dar tind sa cred ca pierde scanteia pe acolo si imi uda bujia . http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=spark+plug+wires+kawasaki+vn800&_trksid=p3984.m1952 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutt Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 http://www.ebay.com/...sid=p3984.m1952 Astea , le-am vazut si eu , dar sper sa gasesc pe undeva mai , aproape si daca nu ... o sa vorbesc cu cineva sa le comande ... Oricum , mersi ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 Stie cineva daca se potrivesc cablurile de acceleratie de Vn800 Classic la Vn800A? La fise e posibil sa mearga si astea cod Louis 10035302 ZUENDKERZENSTECKER NGK XB05F 14MM KERZEN 5,99e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 Astea , le-am vazut si eu , dar sper sa gasesc pe undeva mai , aproape si daca nu ... o sa vorbesc cu cineva sa le comande ... Oricum , mersi ... http://www.louis.de/_30204d67b177c251dff5c386143fd80a74/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10035300 http://www.louis.de/_30204d67b177c251dff5c386143fd80a74/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10032082&anzeige=0&ADTRACTIONSLOT=detail_xsord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Iunie 20, 2012 Autor Share Postat Iunie 20, 2012 Stie cineva daca se potrivesc cablurile de acceleratie de Vn800 Classic la Vn800A? DA,daca sint stock. La fise e posibil sa mearga si astea cod Louis 10035302 ZUENDKERZENSTECKER NGK XB05F 14MM KERZEN 5,99e nu cred ca merg,alea originale is lungi,subtiri sa incapa in gaura si au guler dublu de etansare pt apa...treb masurata pipa la original si facuta comparatie in ultima instanta... vezi la user-ul "metricmotion",poate are el originale/noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 Ok. Multam fain. Le-am comandat. Cat despre pipe dupa cum spuneam doar mi-am dat cu parerea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutt Postat Iunie 24, 2012 Share Postat Iunie 24, 2012 Cat despre pipe dupa cum spuneam doar mi-am dat cu parerea. Am rezolvat problema cu fisa . Se potriveste de la honda cbr 600 f . Bun ... fisa se potriveste , defapt m-am si plimbat doua zile si a mers super . Acum seara pe cand sa plec cu el ... iar nu imi mergea cilidrul din spate . Am observat o chestie . Cu fisa pe bujie , nu merge , dar cand scot fisa de pe bujie si o tin cam la un cm ... aud cum da scanteie si merge si cilindrul asta . V-ati mai intalnit careva cu problema asta ? Am schimbat si bujia si face aceeasi chestie ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zdriki Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 Am rezolvat problema cu fisa . Se potriveste de la honda cbr 600 f . Bun ... fisa se potriveste , defapt m-am si plimbat doua zile si a mers super . Acum seara pe cand sa plec cu el ... iar nu imi mergea cilidrul din spate . Am observat o chestie . Cu fisa pe bujie , nu merge , dar cand scot fisa de pe bujie si o tin cam la un cm ... aud cum da scanteie si merge si cilindrul asta . V-ati mai intalnit careva cu problema asta ? Am schimbat si bujia si face aceeasi chestie ... Daca si bujia este ancrasata pot fi simeringurile dela supape sau segmentii uzati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
31alex Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 Salut. Stie cineva care e dimensiunea maxima a anvelopei spate care intra pe un VN de 1600? Ea a venit cu anv. de 170 si mi se pare cam ingusta ... una mai lata ar da mult mai bine pe un motor asa mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutt Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 Daca si bujia este ancrasata pot fi simeringurile dela supape sau segmentii uzati. Pai se poate sa nu dea scanteie din cauza asta , cand este fisa pe bujie ? Cum am mai spus ... interesant este ca , daca scot fisa cam un cm , de pe bujie , se aude cum da scanteie si porneste si cilindrul doi . Pai se poate sa nu dea scanteie din cauza asta , cand este fisa pe bujie ? Cum am mai spus ... interesant este ca , daca scot fisa cam un cm , de pe bujie , se aude cum da scanteie si porneste si cilindrul doi . Am schimbat si bobinele intre ele si tot degeaba ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 La mine facea o chestie asemanatoare din carburator dereglat (membrane rupte) + bujii ciudate (avea NGK CR9E si acum i-am pus CR7E). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 Pai se poate sa nu dea scanteie din cauza asta , cand este fisa pe bujie ? Cum am mai spus ... interesant este ca , daca scot fisa cam un cm , de pe bujie , se aude cum da scanteie si porneste si cilindrul doi . Am schimbat si bobinele intre ele si tot degeaba ... Ia schimbã-i tu cablul...Asa pãtzeam si eu,la 750-ul meu,la un moment dat...Am schimbat bujiile (la 750,sunt câte 2 /cilindru),am schimbat pipele..degeaba...am inversat si eu,bobinele...cablul,era îmbãtrânit.Costã câtiva ron,si-l iei de la orice magazin de electrice,sau de auto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
samurai_jack Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 Salutare fratilor.Am patit si io o buba...De fapt de la o vreme incoace de fiecare data cand ma urc pe motor patesc cate ceva...Acum mi-a cazut contactul in mers...cu tot cu cheie.A ramas pe ON si altfel decat sa ii scot bornele de la baterie n-am ce face.Partea proasta este ca era cheia de rezerva pe cea principala o pierdusem mai demult.Acum pot doar sa pornesc motorul dupa ce ii pun bornele si cam atat.Nu mai pot sa deschid busonul la benzina si nici capacul la trusa de scule.Gasesc si eu pe la careva cheie cu tot cu butuci...??? HELP PLEASE!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutt Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 Ia schimbã-i tu cablul...Asa pãtzeam si eu,la 750-ul meu,la un moment dat...Am schimbat bujiile (la 750,sunt câte 2 /cilindru),am schimbat pipele..degeaba...am inversat si eu,bobinele...cablul,era îmbãtrânit.Costã câtiva ron,si-l iei de la orice magazin de electrice,sau de auto Le-am luat pe rand si le-am schimbat intre ele . Prima data bobinele , dupa care fisele cu tot cu pipe si bujiile . Cand am scos bujia de pe fata ... ce sa vezi , este iridium si cea de pe spate este normala . Am ars una ce am avut-o (bujie normala ) si am pus-o pe spate . Culmea si-a dat drumul si cilindrul din spate . Maine o sa merg si o sa cumpar doua bujii NGK-CR8E , ca asta scrie si la carte ... dupa care o sa vad daca mai imi face probleme . Si daca mai face probleme , o sa desfac cilindru sa vad ce naiba este acolo ... Oricum ... mersi baieti de ajutor (avea NGK CR9E si acum i-am pus CR7E). Ai dreptate ... in carte scrie CR7E (dinastea o sa comand). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 Acum mi-a cazut contactul in mers...cu tot cu cheie.A ramas pe ON si altfel decat sa ii scot bornele de la baterie n-am ce face........HELP PLEASE!!! Ai pierdut doar cheia sau cheia + butucul? Daca doar cheia eu am mers cu butucul la un atelier de chei si mi-au facut cheie dupa el. Nu-i ca originala dar merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
samurai_jack Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 (editat) Cheia cu tot cu butuc... Si acum nu mai pot nici sa deschid busonul la benzina nici cutia de scule... Editat Iunie 25, 2012 de samurai_jack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 Ai dreptate ... in carte scrie CR7E (dinastea o sa comand). Eu am gasit in carti si pe site-urile NGK part finder si cr8e si cr7e. La al meu am pus CR7E si vad ca merge fara probleme. Deocamdata. Cheia cu tot cu butuc... e cam naspa. butucul are si o parte electronica in el cu o rezistenta pe post de antifurt. Cica s-ar putea pune si contact universal dar va trebui sa pui o rezistenta pe un fir gri parca. "If you are not going to use the stock ignition key tumbler, you are going to need a resistor inline one of the wires at the ignition key switch. There is a 20-gauge GREY wire that runs from the ignition switch directly to the ECU. The white wire at the switch bundle of wires is the 12v from the battery. The brown wire is the ignition on wire so you can put your ignition toggle switch or whatever between these wires. You want to tie that grey antitheft wire into the brown wire but with a 1/4 watt 100ohm resistor in between them so the signal back to ECU is dropped to the appropriate voltage. Without this, the engine will not run. You can get the resistor at radio shack." s-ar putea ca asta sa fie schema dar mai bine mai intrebi ca eu n-am mai folosit-o pt. am rezolvat cu cheia noua. Alta idee: ebay. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
samurai_jack Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 multumesc foarte mult...Foarte naspa situatia...Am crezut ca altceva decat pana la inceput de drum lung...cablu de ambreiaj rupt in timpul nuntii unui prieten..n-are ce sa se mai intample..Se pare ca asta o sa-mi cam dea batai de cap. Mersi mult de informatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 samurai...ia vezi : http://www.ebay.com/itm/Kawasaki-Vulcan-vn-800-vn800-CHROME-Ignition-Key-Lock-gas-fuel-cap-set-1995-05-/230808044034?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item35bd3b4202&vxp=mtr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 (editat) Eu am gasit in carti si pe site-urile NGK part finder si cr8e si cr7e. La al meu am pus CR7E si vad ca merge fara probleme. Deocamdata. cr7e este pt vn800a si cr8e este pentru vn800 classic astea date de manual, evident unii se pare ca mai pun si cr6e la cilindrul din spate, care s-ar incalzi mai putin decat cel din fata, din cauza ca aerul cald care trece prin radiator tine cilindrul fata ceva mai cald asta am citit eu tot pe forumuri. da din experienta personala, cu cr7e pe ambii cilindrii, deja am schimbat 2 bujii moarte pe spate Editat Iunie 26, 2012 de raduprint01 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 Eu despre asta spuneam: http://www.ngk.de/en/product-finder/produktfinder/MOTORRAEDER/ZUENDKERZEN/KAWASAKI/VN%2B800/CR8E/11091/ Vn800 din '95 (adica a ca al meu) apare aici cu 8 iar pe alte ngk findere cu 7. Nu-i bai. Al meu dupa cum ziceam merge f. bine cu 7. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutt Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 din experienta personala, cu cr7e pe ambii cilindrii, deja am schimbat 2 bujii moarte pe spate La interval de cat , timp le-ai schimbat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cretzu_Dej Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 Bujiile cu iridium sunt o solutie mai buna? Acum fac si eu revizia la motor si ma gandeam sa schimb si bujiile, deodata cu uleiul si filtrele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 La interval de cat , timp le-ai schimbat ? pai prima la cateva luni dupa ce am luat motorul (n-am idee ce varsta avea) si cea de-a 2-a tot asa, la cateva luni dar trebuie sa mentionez ca un an am mers cu carburatorul execrabil (membrane fisurate de care nu stiam), nu tragea la capacitate si probabil amestecul era cu totul pe dinafara. cat despre iridium, eu nu le recomand decat la masini cu modificari la motor, care chiar cer asa eva, si cazurile sunt rare rau nu fac, teoretic tin mai mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.