Sari la conținut

Motociclete pe carburatie


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 54
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

La 14.04.2021 la 10:25, Silver Arrow a spus:

Carburatorul este un dispozitiv care are functioneaza prin depresiunea creata de o curgere de fluid (aerul care trece prin carburator). Vezi ecuatia lui Bernoulli.

Povestea spune ca ideea i-a venit lui Maybach dupa ce a vazut-o pe nevasta-sa cum se dadea cu parfum cu atomizor (cum era pe vremuri cu o basica si un mic furtunel). 

Daca tu cunosti un carburator care functioneaza pe alt principiu decat depresiunea  creata de fluxul de aer care trece prin el, sunt atent si dornic sa aflu.

Salut,avea carburator,nu era multumit,cu ajutorul antamplarii cu atomizoru nevestii,a inventat injectia.astfel,dubland puterea motorului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 17.04.2021 la 17:00, easy ride on! a spus:

Bravo! Cugeţi!

Este doar echivalentul regulatorului de presiune (cu depresiune) şi membrană de la aragaz ca nu cumva să goleşti brusc butelia când te "apucă" să deschizi robinetul brusc (peste 1/4 din "throttle") şi să nu îneci motorul  :lol: 

image.thumb.png.1ac58d7f381781bbae45d5371b004bdf.png

Cu deosebirea aici că nu ai un şurub de reglare fină a forţei arcului antagonist vacuumului (ca la orice regulator fin).

 

cv-type-carburetor-working_3.thumb.jpg.b95f36e04d436fb0e2d27bb272aca784.jpg

Este un carburator CV ("constant velocity") şi nimic mai mult, cu limitator "anti-prost"  :D ... adică anti- d'ăla capabil să deschidă brusc clapeta în relanti (la motoare cu carburatoare şi puteri disponibile mari).

"it needs to be lean enough to get good fuel economy, rich enough to have good power and be responsive but not so rich as to dilute the oil on the cylinder walls ..."

Constant Velocity Carburetor

http://www.oldschoolcarbs.com/

 

 

Asta este pentru "culturalizarea" celor care încă se mai sperie de carburatoare şi motoare ... "tunate"  :D

Şi pentru cei care nu au laboratoare şi documentaţie la dispoziţie.

Iti dai seama cam ce a inteles Nguyen din functia membranei si a arcului cu amortizor, daca pentru el uleiul se pune in capul pistonasului ca sa mearga ''mai fin'' acesta 😂.

Incep sa cred ca asta nu a reparat nici macar banala pompa de mana pentru roti de la Dacia 1300.

image.thumb.png.91419e68d692edfacf88b0628f51d61a.png

 

Iar cand a sustinut ca se gasea foarte greu Kit-ul de reparatie, pentru mine cel putin a devenit clar ca nici nu a cautat vreodata vreunul si nici nu a umblat (vazut) un astfel de carburator (in afara de ce a citit pe goagal)

 

Am vrut sa ii dau un link sa citeasca despre amortizare critica, subcritica si supracritica (mai invata cate ceva si despre suspensia auto/moto) dar erau cam putine poze si cam multe derivate de gradul unu si doi (din alea naspa scrise cu buline deasupra), si ceva integrale,  asa ca am renuntat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 minute, Silver Arrow a spus:

Iar cand a sustinut ca se gasea foarte greu Kit-ul de reparatie, pentru mine cel putin a devenit clar ca nici nu a cautat vreodata vreunul si nici nu a umblat (vazut) un astfel de carburator (in afara de ce a citit pe goagal)

 

Silvere, iar clampani aiurea, mori de ciuda ca stiu mai multe ca tine si nu stii cum s-o dai acum. Motivul pt care nu se gaseau pe stoc membranele este unul foarte simplu si anume faptul ca erau foarte putine Mertzane pe benzina la inceputul anilor '90 majoritatea preferand variantele diesel pt ca motorina era mai ieftina atunci. Asa ca nu o mai da de grad, probabil ca este singurul carburator Stromberg pe care l-ai curatat, nu reparat. Eu le-am intalnit pe Mertzane si pe Rover, in schimb tu vorbesti exclusiv din carti.

 

 

Acum 19 minute, Silver Arrow a spus:

Am vrut sa ii dau un link sa citeasca despre amortizare critica, subcritica si supracritica (mai invata cate ceva si despre suspensia auto/moto) dar erau cam putine poze si cam multe derivate de gradul unu si doi (din alea naspa scrise cu buline deasupra), si ceva integrale,  asa ca am renuntat.

 

Plimba ursul, tu habar n-ai de mecanica, ai facut Politehnica si atat, ai citit mult probabil dar practica la tine e aproape zero.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...