Silver Arrow Postat Aprilie 15, 2021 Share Postat Aprilie 15, 2021 Acum 2 ore, VyXxer a spus: Chiar ma miram de ce sint asa putine pe strada. Cum ar fi zis Eminescu: You made my day! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Aprilie 17, 2021 Share Postat Aprilie 17, 2021 La 14.04.2021 la 10:25, Silver Arrow a spus: Carburatorul este un dispozitiv care are functioneaza prin depresiunea creata de o curgere de fluid (aerul care trece prin carburator). Vezi ecuatia lui Bernoulli. Povestea spune ca ideea i-a venit lui Maybach dupa ce a vazut-o pe nevasta-sa cum se dadea cu parfum cu atomizor (cum era pe vremuri cu o basica si un mic furtunel). Daca tu cunosti un carburator care functioneaza pe alt principiu decat depresiunea creata de fluxul de aer care trece prin el, sunt atent si dornic sa aflu. Salut,avea carburator,nu era multumit,cu ajutorul antamplarii cu atomizoru nevestii,a inventat injectia.astfel,dubland puterea motorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan123 Postat Aprilie 20, 2021 Share Postat Aprilie 20, 2021 Salut, cam la cati km ar trebui facuta revizia carburatorului la o motocicleta? Prin revizie ma refer la curatare si reglare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Aprilie 20, 2021 Share Postat Aprilie 20, 2021 La 17.04.2021 la 17:00, easy ride on! a spus: Bravo! Cugeţi! Este doar echivalentul regulatorului de presiune (cu depresiune) şi membrană de la aragaz ca nu cumva să goleşti brusc butelia când te "apucă" să deschizi robinetul brusc (peste 1/4 din "throttle") şi să nu îneci motorul Cu deosebirea aici că nu ai un şurub de reglare fină a forţei arcului antagonist vacuumului (ca la orice regulator fin). Este un carburator CV ("constant velocity") şi nimic mai mult, cu limitator "anti-prost" ... adică anti- d'ăla capabil să deschidă brusc clapeta în relanti (la motoare cu carburatoare şi puteri disponibile mari). "it needs to be lean enough to get good fuel economy, rich enough to have good power and be responsive but not so rich as to dilute the oil on the cylinder walls ..." Constant Velocity Carburetor http://www.oldschoolcarbs.com/ Asta este pentru "culturalizarea" celor care încă se mai sperie de carburatoare şi motoare ... "tunate" Şi pentru cei care nu au laboratoare şi documentaţie la dispoziţie. Iti dai seama cam ce a inteles Nguyen din functia membranei si a arcului cu amortizor, daca pentru el uleiul se pune in capul pistonasului ca sa mearga ''mai fin'' acesta . Incep sa cred ca asta nu a reparat nici macar banala pompa de mana pentru roti de la Dacia 1300. Iar cand a sustinut ca se gasea foarte greu Kit-ul de reparatie, pentru mine cel putin a devenit clar ca nici nu a cautat vreodata vreunul si nici nu a umblat (vazut) un astfel de carburator (in afara de ce a citit pe goagal) Am vrut sa ii dau un link sa citeasca despre amortizare critica, subcritica si supracritica (mai invata cate ceva si despre suspensia auto/moto) dar erau cam putine poze si cam multe derivate de gradul unu si doi (din alea naspa scrise cu buline deasupra), si ceva integrale, asa ca am renuntat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Aprilie 20, 2021 Share Postat Aprilie 20, 2021 Acum 19 minute, Silver Arrow a spus: Iar cand a sustinut ca se gasea foarte greu Kit-ul de reparatie, pentru mine cel putin a devenit clar ca nici nu a cautat vreodata vreunul si nici nu a umblat (vazut) un astfel de carburator (in afara de ce a citit pe goagal) Silvere, iar clampani aiurea, mori de ciuda ca stiu mai multe ca tine si nu stii cum s-o dai acum. Motivul pt care nu se gaseau pe stoc membranele este unul foarte simplu si anume faptul ca erau foarte putine Mertzane pe benzina la inceputul anilor '90 majoritatea preferand variantele diesel pt ca motorina era mai ieftina atunci. Asa ca nu o mai da de grad, probabil ca este singurul carburator Stromberg pe care l-ai curatat, nu reparat. Eu le-am intalnit pe Mertzane si pe Rover, in schimb tu vorbesti exclusiv din carti. Acum 19 minute, Silver Arrow a spus: Am vrut sa ii dau un link sa citeasca despre amortizare critica, subcritica si supracritica (mai invata cate ceva si despre suspensia auto/moto) dar erau cam putine poze si cam multe derivate de gradul unu si doi (din alea naspa scrise cu buline deasupra), si ceva integrale, asa ca am renuntat. Plimba ursul, tu habar n-ai de mecanica, ai facut Politehnica si atat, ai citit mult probabil dar practica la tine e aproape zero. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.