Sari la conținut

Yamaha R6 2001 nu da scanteie


Cflorin
 Share

Postări Recomandate

Ți-a zis un coleg (care e electronist) despre el mai sus! Eu n-am săpat după scheme, dar 2 CDI cu defect aleator e extrem de puțin probabil să fi nimerit, acolo ori e vreun fir ori ți-a scăpat ceva. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok deci firul care se duce din contact direct in CDI este negru și are 10.06V în momentul când pun contactul și Killswitch este in poziție "run". Bateria măsoară undeva la 12.7V.

 

Acum despre cel negru-albastru .. el nu se duce din main relay la CDI . Ajunge un negru-albastru in main relay de la pompa de benzina , iar cel din CDI de culoare negru-albastru vine de la pickup coil .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu știu cât se intelege din poza ,dar asta ar fi schema electrica . Este r6 model 99. 

Toate siguranțele sunt bune,nu am găsit nicio mufa corodata sau înnegrită pe instalația asta .

Totuși ce tensiune ar trebui sa fie pe firul respectiv din contact spre cdi? Colegul de mai sus spunea că ar trebui să găsesc ceva intre 5-9V.

 

Manualul l am luat de aici :

https://www.manualslib.com/manual/656701/Yamaha-Yzf-R6-99.html

diagrama e pe ultima pagina .

Screenshot_2021-05-22-00-16-55-441_com.google.android.apps.docs.jpg

Editat de Cflorin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok am găsit asta pe un forum despre o problema no fuel/no spark la Yamaha r1.  Am căutat cele două fire din mufa de la main switch și le am legat undeva la masa.

după ce am făcut chestia a pornit imediat 😅 știe cineva sa imi explice ce tocmai s a întâmplat ??? 

 

PS ulterior am scos firul meu de ground de pe mufa și acum porneste normal 

Screenshot_2021-05-22-10-44-37-816_com.miui.gallery.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca chiar aia e schema ta, cea din 99(initial ai spus ca e 2001), punand la masa cele 2 fire pare ca ai anulat intrerupatorul de la cric.

Spuneai ceva de niste diode pe care le-ai avut pe instalatia veche dar nu si pe cea noua, una din diodele alea (66) era pt intrerupatorul cricului, daca nu ai mai pus-o e normal sa nu-ti fi functionat.

Motivul pt care au trecut semnalul de la cric prin contact e realizarea unui sistem antifurt minimal. In cazul in care cineva incearca sa sunteze contactul nu-i va fi prea usor , trebuie sa faca mai multe sunturi si sa stie exact cum sa le faca.

Alti producatori au o varianta un pic mai elaborata, cu ceva componente minimale in contact care genereaza o tensiune diferita de cea a bateriei, tensiune fara de care cdi-ul nu da scanteie.

La generatia asta de motociclete (inainte de aparitia cheilor cu cip) daca gasesti o tensiune mai mica pe unul din firele de la contact nu e neaparat o problema de contact imperfect, poate fi chiar "sistemul antifurt".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 5/22/2021 at 10:51 AM, Cflorin said:

știe cineva sa imi explice ce tocmai s a întâmplat ??? 

Ţi s-a stricat jumatate din contactul la cheie.

De chestia aia cu fir blue-black (negru albastru) la CDI parcă ţi-a mai scris cineva dar tot nu ai bă(le)gat de seamă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...